Osobáky idú denne a stoja všade vrátane Vajnôr tak preto. U nich stačí na začiatok pridať dvojnásobok vagónov alebo spojiť push-pully. Vypravovať 3-4 vagóny je výsmech.
Pri autobusoch s ním aj súhlasím. Vidím ako idú ráno poloprázdne po Račianskej smerom na Bajkalskú.
No určite nie je ciel aby v nich ľudia stáli. Stačí si pozrieť ako chodia v vláčikoch a potom kľudne aj 40-50 min.diera.
Ty sa stále sťažuješ na plné vlaky. A tu ti nejaký expert bude tvrdiť, že "Napríklad, z Pezinka alebo Malaciek jazdia do Bratislavy paralelne poloprázdne vlaky a autobusy, pričom prímestské autobusy chodia až do centra hlavného mesta." ?
Správca komunikácie nezakazal vjazd vozidlám nad určitú dĺžku - to je základná chyba.
Vodič nemá ísť na prejazd, ak za ním nemôže pokračovať. Čiže ak by bola križovatka riadená CSS a bola by tam červená, tak o vodicovej vine by nemalo byť pochýb.
Ale v tomto prípade mohol ísť na prejazd. Druhá vec je, či spravil všetko čo sa dalo na odvrátenie nehody...
Skús si to prečítať poriadne - nemal šanu to pri doržaní predpisov prejsť. Medzi priecestím a križovatkou bolo menej, ako je dĺžka autobusu a keby ostal stáť pred priecestím, tak neprejde nikdy. On si proste neuvedomil, že mu koniec vozidla stojí na priecestí, pretože ani nepočítal s takou možnosťou.
Nebude lepšie upraviť trasu linky 147, ako zavádzať novú linku? Pridať na 147 ešte jeden minibus a spraviť z nej vymeták po trase Kaufland-Patrónka - Hodžovo nám.
zakaznik
https://youtu.be/JFwX3swOjI0
Řidiči autobusu, který zůstal stát na kolejích, hrozí pětiletý trest
https://plzen.idnes.cz/autobus-stret-s-vlakem-luzany-plzensko-koleje-fqb-/plzen-zpravy.aspx?c=A171106_144927_plzen-zpravy_vb