Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #222268:
Kým jazdili maďarské Os, aj tak zastavovali v Chľabe, čo je pre ľudí ďaleko použiteľnejšie. Kamenica v CP ani nebola uvedená.
A zastávku v Chľabe máš, počas povodní príležitostne využívaná.
Reply on: irizar #222264:
Ten inštitút sa obvykle uplatňuje práve za takýchto okolností.
Reply on: Troll #222266:
Uvažuj najväčší existujúci kočík pre dvojičky, ktorý sa do normálneho autobusu vojde.
Reply on: ufo #222263:
Twen úsporný dôvod bol "nebude nám tu zastavovať nejaký Maďar". Dopravňa sa mohla zrušiť aj s ponechaním zastávky.
Reply on: ufo #222262:
Pokiaľ viem, "nepoužiteľný" (po slovensky ukradnutá) trolej je obnovený, lebo sa tam plánujú v rámci výluk pravidelné odklony. Takže aj poznanie si budú musieť ZSSK, ČD, RegioJet a x súkromníkov v ND vyriešiť.
Reply on: S499.1023 #222256:
Uveď o aký kočík išlo. ?
Reply on: S499.1023 #222261:
Z vlastnej skúsenosti viem, že ND a ZSSK nie sú kamaráti ? resp. v reči facebooku sú vo vzťahu "je to komplikované" ?
Reply on: S499.1023 #222258:
A institut jazdy podla rozhladu je potme a takych poveternostnych podmienkach, ake boli vcera, aj realne pouzitelny?
Reply on: S499.1023 #222259:
To zrušenie Kamenice bolo z úsporných dôvodov na strane ŽSR. Obsadené dopravne bez obsluhy akýmkoľvek osobným dopravcom existujú... ZSSK samozrejme neobhajujem.?
Reply on: S499.1023 #222258:
Pred pol rokom bol nepoužiteľný trolej medzi Hodonínom a Holíčom, neviem, či to ešte platí, samozrejme aj to by sa dalo riešiť s nejakou 742... takže či aj preto neodkláňali.
Reply on: Ike #222257:
Ešte dpolním, že CIVILIZOVANÁ železnica (čo sa so ZSSK vylučuje) by tam SAMOZREJME od miesta prerušenia vypravila náhradné súpravy (Kúty - Budapešť).
Reply on: tabina7 #222250:
Od Ružovej doliny ostala vedená v skorších časoch L66 z ktorej si viete prestúpit na L50,68,207 či električky.
Reply on: Ike #222257:
Medzi Štúrovom a Szobom bolo tých zastávok, ktoré "momentálne" neboli dlhodobo obsluhované žiadnym vlakom, viac. Dokonca tam ŽSR dopravňu Kamenica nad Hronom zrušili, lebo ju, pre neochotu ZSSK, v rámci podpory maďarskej menšiny obsluhovali MÁV.
Reply on: Troll #222249:
Bráni tomu to, že na žleelznici sa vyskytujú rôzne lokálne zvláštnosti, ktoré treba poznať. Ale v prípade mimoriadnosti sa to zvládnuť dá, máme inštitút tzv. pilota, máme inštitút jazdy podľa rozhľadu. Keď sa niekde postaví nová trať, tak ju tiež nejaký rušňovodič musí prejsť ako prvý bez poznania.
Reply on: Peon #222254:
Peon, ja sa úprimne priznám, že som nevylúštil z Tvojho príspevku, na čo sa vlastne pýtaš ? Ale zrejme sa pýtaš na to, ako sa riešila vnútroštátna doprava. No osobákmi. Jediným problémom bolo spojenie väčších miest ako Nové Zámky a Štúrovo s BA. Zvyšok sa aj tak rieši osobákmi. A medzi Štúrovom a Szobom je jediná zastávka - Chľaba, ktorá momentálne nie je dlhodobo obsluhovaná žiadnym vlakom.
Reply on: Troll #222248:
Uveď, do akého konkrétneho autobusu by sa ten kočík nezmestil.
Reply on: Melange #222246:
A ty ženu s dvojičkami máš? Oni títo metrosexuálni utajovaní chromíkovskí homosexuáli sa tiež veľmi nemnožia.
Reply on: Ike #222252:
Pozeral som aj mimoriadnosti ZSSK na Twitteri a nerozumiem: To od včerajšieho neskorého poobedia do noci nešlo nič z Bratislavy do Maďarska? Keďže v úseku "Štúrovo - Szob" už roky jazdia iba EC, tak bez vypravenej náhradnej súpravy sa tam napriek zjazdnosti trate nedalo ako dostať... Poslala by ZSSK náhradnú súpravu z Bratislavy (za uviaznuté EC z Česka) až do Szobu? Keď bol v minulosti neprejazdný úsek pri Nagymarosi, tak poschoďák ZSSK išiel namiesto EC tuším iba v úseku "Bratislava -Štúrovo". EC išli z Bratislavy do Budapešti odklonom cez Rajku, Gyor a Komárom...
Reply on: tabina7 #222250:
A 212 z Prievozskej (od 4:52), alebo 207 od Saleziánov (od 4:41) nevyhovuje? Na oba smery sa dá doviesť L201, ak by to pešo bolo až tak ďaleko.
Reply on: Troll #222249:
To nie sú značky, ale návesti. A síce sú zhodné po celom Slovensku, vlak nie je 2t osobný automobil. Rušnovodič musí byť oboznámený s tabuľkou traťových pomerov, aby vedel, kde očakávať ktorú návesť, resp. návestidlo, prípadne aké neštandardné prvky (napr. hlavné návestidlo na ľavej strane trate) sa na trati môžu vyskytnúť.

Ja mám tiež VP na sk. B a myslím si, že viesť autobus by nemuselo byť ťažké.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement