Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #222252:
Pozeral som aj mimoriadnosti ZSSK na Twitteri a nerozumiem: To od včerajšieho neskorého poobedia do noci nešlo nič z Bratislavy do Maďarska? Keďže v úseku "Štúrovo - Szob" už roky jazdia iba EC, tak bez vypravenej náhradnej súpravy sa tam napriek zjazdnosti trate nedalo ako dostať... Poslala by ZSSK náhradnú súpravu z Bratislavy (za uviaznuté EC z Česka) až do Szobu? Keď bol v minulosti neprejazdný úsek pri Nagymarosi, tak poschoďák ZSSK išiel namiesto EC tuším iba v úseku "Bratislava -Štúrovo". EC išli z Bratislavy do Budapešti odklonom cez Rajku, Gyor a Komárom...
Reply on: tabina7 #222250:
A 212 z Prievozskej (od 4:52), alebo 207 od Saleziánov (od 4:41) nevyhovuje? Na oba smery sa dá doviesť L201, ak by to pešo bolo až tak ďaleko.
Reply on: Troll #222249:
To nie sú značky, ale návesti. A síce sú zhodné po celom Slovensku, vlak nie je 2t osobný automobil. Rušnovodič musí byť oboznámený s tabuľkou traťových pomerov, aby vedel, kde očakávať ktorú návesť, resp. návestidlo, prípadne aké neštandardné prvky (napr. hlavné návestidlo na ľavej strane trate) sa na trati môžu vyskytnúť.

Ja mám tiež VP na sk. B a myslím si, že viesť autobus by nemuselo byť ťažké.
Reply on: Troll #222248:
Keby nemal, tak to uvedu ako dovod. Lenze lajna jasne napisali, ze v nom neprepravuju.
zmena cestovného poriadku 208
Ďakujem DPmB za "úpravu" cestovného poriadku 208 od 7. 8. , teda o posun raňajších odchodov z Ružovej doliny do mesta o hodinu neskôr. Doteraz chodili prvá 208 o 4,56, teraz až 5,57. Aj 209 chodí až pred 6,00. Asi budem chodiť do roboty cez Košice ....
Reply on: Ike #222244:
Okrem toho, že je to protizákonné, čo tomu bráni, resp. prečo je zákon takto vymyslený? Veď železničiarske "dopravné značky" sú snáď zhodné po celom Slovensku, nie?
Reply on: kecho #222247:
Ako viete, že daný autobus má batožinový priestor v zmysle "kufor"? Nikde sa neuvádza o aký autobus išlo, ani to, aký rozmerný kočík išlo (resp. či by vôbec sa do batožinového priestoru, nech už sa tým myslí čokoľvek, vošiel)...
Reply on: 810zssk #222236:
Co potom v tom batozinovom priestore maju a preco ho vobec maju? Pre migrantov, ked ich Hyza uz neprevaza?
Reply on: 810zssk #222236:
Keď budeš mať ženu s dvojičkami, pochopíš. Jáj, či vlastne ja som zabudol...
Reply on: Ike #222244:
Čo je samozrejme takto nedodržateľné.
Reply on: Peon #222243:
Bolo by to protizakonne. Dráhové vozidlo smie viesť osoba preukázateľne znala traťových pomerov § 39 ods. 1 písm. a 351/2010
Reply on: Peon #222238:
Ajajaj, ČD na Facebooku napísali k úseku "Hodonín - Holíč": "problém je seznání trati strojvedoucích, kdo v dnešní době má poznání tratí Hodonín - Holíč - Kúty a je zároveň po ruce?" To je také ťažké ísť po nejakej trati 1. krát?
Reply on: TomJ #222239:
Tak to by sa teoreticky dalo ísť aj dlhšou obchádzkou "Břeclav - Wien - Petržalka - BANM", lebo tam ej, myslím, celá trasa elektrifikovaná. ?
Reply on: TomJ #222239:
Pamätám si (videl som fotky na internete) spred niekoľkých mesiacov až rokov, že kvôli mimoriadnosti na území Rakúska išli EC v úseku "Břeclav - Wien" odklonom cez Slovensko (bratislavskú Devínsku Novú Ves), a to aj napriek tomu, že odtiaľ je trať na Viedeň neelektrifikovaná...

Hmm a je zjazdná trať "Sudoměřice - Skalica"? Viem, že minimálne úsek "Skalica - Holíč" je neeletrifikovaný a to by už bola veľmi veľká obchádzka...
Reply on: Peon #222238:
Taký EC131 prichádzajúci z Ostravy by na obchádzkovej trase "Hodonín - Holíč - Kúty" ani nestratil veľa času...

Na webe ČD ma zaujalo: "Vlak EC 173 bude z tratě vrácen do stanice Lanžhot, kde proběhne prohlídka lokomotivy poškozené po střetu se stromem." Tak ten do Bratislavy a Budapešti už nebude pokračovať?
Reply on: Peon #222238:
Ďalšia možnosť, hoci trochu komplikovanejšia, je obísť to cez Rakúsko. Počas nejakej mimoriadnosti pred pár rokmi tak nejaký vlak išiel. Len tam je problém, že úsek Ganserndorf - DNV je neelektrifikovaný.
https://svet.sme.sk/c/20623917/vlaky-medzi-ceskom-a-slovenskom-stoja-zastavil-ich-spadnuty-strom.html
Akože sa miesto nedá obísť?! ? Tá elektrifikovaná trať "Hodonín - Holíč" sa udržuje pre koho? Alebo sa niečo zmenilo?

Pamätám si pred niekoľkými rokmi vopred plánovanú výluku keď som išiel z Bratislavy EC do Brna. Za stanicou Kúty išiel vlak odklonom cez Gbely a Holíč do Hodonína. Tam mimoriadne stál, lebo vozne obehla lokomotíva (či ako sa to hovorí), a teda zvyšok trasy na Břeclav, Brno atď. pokračoval v opačnom radení vozňov - takže z pohľadu cestujúceho pokračoval akoby v protismere.

NAD za osobáky dnes podvečer zabezpečila ČD alebo ZSSK? Je to autobus slovenského alebo českého dopravcu?

A zaujíma ma ako to vyzerá v praxi keď cestujúci z EC nemajú NAD a tí z Os majú. PRÍKLAD: Z Břeclavi do Lanžhotu ide na linke S53, predpokladám, že náhradná súprava (asi ten motoráčik čo tam jazdí väčšinou), lebo slovenský poschoďák do Břeclavi neprišiel. Do motoráčiku nastúpi veľa ľudí, dovezú sa do Lanžhotu a tam sa nezmestia do autobusu smer Kúty?

A tie EC čo píšu, že pôjdu spojené, to ich dve lokomotívy naraz potiahnu? A to koľko vagónov bude mať jedna súprava? 20? V takom prípade sa na niektoré stanice ani nepomestia...
Reply on: 810zssk #222236:
Načo im je potma batožinový priestor? Aby tam mohol vodič skladovať svoj bordel?
Reply on: kecho #222235:
Co je na tom zle?
Reply on: All1111 #222233:
"v prímestských autobusoch sa neprepravujú batožiny v batožinovom priestore,"
Tak toto už konkuruje aj DPB s IvoN-om dohromady. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.