e-e, este som sa neviezol (ono uprimne povedane trolejbusy hrozne nemam rad, ale mozno je to len bratislavska deformacia) a na druhej strane nie som az taky zcestovali po inych mestach
Vladimír, Andy, Papyr: A to akože nikomu niečo také nevadilo?! Ak si to správne predstavujem, tak to musí vyzerať strašne. Neviete niekto o nejakých fotkách toho "komína" na nete? Som rád, že bratislavská 21Trka ho už má vyriešený lepšie.
To si sa nikdy neviezol 21Tr? Ten "komin" je oplechovane potrubie stvorcoveho profilu o sirke asi 20-30 cm, vedie v casti pre kociky od zeme az po strop asi 15-20 cm od okna. Plzenske (i hradecka) 21TrACI ho nemaju.
Re qwix, J: Pod pojmom "komín" vošiel v 21 a 22 Tr do dejín taký stĺpik v priestore oproti druhým dverám vyhradenom pre kočíky, ktorý vedie od stropu až do podlahy. Ak sa nemýlim, sú v ňom nejaké káble pre silnoprúd alebo čo. Vyzerá to dosť čudne, 22 Tr-ka má dokonca "komíny" dva, ale zdá sa, že Škoda Ostrov sa s problémom "popasovala" a komín posunula aspoň do kúta, aby len tak nezavadzal.
tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.
Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu
qwix