Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Odkedy jazdia nizkopodlazaky na nocakoch? A este k tomu do Petrzalky.
Reply on: J #22219:
Nevyzeralo to strasne, pretoze to bolo v rohu, cca. 5 cm od okna. Tento raz to je integrovanie priamo do okennej priecky, takze to je este krajsie.
Vladimír, Andy, Papyr: A to akože nikomu niečo také nevadilo?! Ak si to správne predstavujem, tak to musí vyzerať strašne. Neviete niekto o nejakých fotkách toho "komína" na nete? Som rád, že bratislavská 21Trka ho už má vyriešený lepšie.
Reply on: qwix #22216:
To si sa nikdy neviezol 21Tr? Ten "komin" je oplechovane potrubie stvorcoveho profilu o sirke asi 20-30 cm, vedie v casti pre kociky od zeme az po strop asi 15-20 cm od okna. Plzenske (i hradecka) 21TrACI ho nemaju.
Reply on: qwix #22216:
Ale to nebol nejaky velky komin 🙂 To len taka tycka.
Reply on: Vladimír #22213:
To akoze takmer uprostred trolejbusu bol komin ktory asi ani trosku nezavadzal?
Na tej 21Tr je zaujimavo umiestneny zadny transparent - je medzi stredom a pravym krajom, vyzera to dost divne 🙂
Reply on: DPB #22187:
;-P 😎 🙂 😃 😛 🙂 😎
Re qwix, J: Pod pojmom "komín" vošiel v 21 a 22 Tr do dejín taký stĺpik v priestore oproti druhým dverám vyhradenom pre kočíky, ktorý vedie od stropu až do podlahy. Ak sa nemýlim, sú v ňom nejaké káble pre silnoprúd alebo čo. Vyzerá to dosť čudne, 22 Tr-ka má dokonca "komíny" dva, ale zdá sa, že Škoda Ostrov sa s problémom "popasovala" a komín posunula aspoň do kúta, aby len tak nezavadzal.
Reply on: Dodo #22210:
Pozri si informacie o BID. Link je vlavo v menu - Integrovana doprava - tam su vsetky trasy kde sa to da vyuzit.
Reply on: Dodo #22210:
Aby si mohol vyuzivat niektore vlaky a autobusy SAD na uzemi Bratislavy.
Vysvetlite mi prosim naco vsetko je BID listok
Reply on: qwix #22207:
Čo je komín? Tá "žehliaca doska"?
Reply on: galiyosha #22191:
No veď práve preto tam bol ten smilík.

tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.

Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu 😕
inac o co islo v pripade toho "komina" v 21Tr? si to neviem dost dobre predstavit.
Reply on: Mat3j #22205:
Uvidis, ale bude to pravdepodobne 6401, pripadne 6001.
Ake bude mat ev.c. ta tr21-ka?
Reply on: tr3mp #22203:
Na rampe 🙂 Boky vagona (ktory je rovnaky ako na drevo) sa odklopia, do t-busu sa napumpuje vzduch a odtiahne sa na tyci. Elektricky sa davaju dole pomocou hydrauliky - nadvihne sa voz, vagon sa odtlaci a elina sa zlozi na zem. Na skladani trolejbusu nie je viac menej nic zaujimave, lepsie fotky ako uz mame na webe (6601) asi nebudu (totiz, zle sa tam postavili dve auta, nedalo sa to potom pri presuvani z vagona dobre fotit).
Reply on: d3k0 #22202:
Vždy ma zaujímalo, ako dávajú trolejbusy dole z vagóna, či pomocou rampy alebo žeriavom? Máš odfotené aj skladanie?
Reply on: Sdf #22194:
O ev. c. zatial nikto nevedel...

Re #22198 tr3mp: Mam ju na vagone na Filialke 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.