som rád, že si pochopil ironický podtón v moje poznámke .... len pre upresnenie, nevšimol som si, že by Jepko s Trdkom financovali niečo z privátnych zdrojov .....
Vyrabaju sa SOR-ky aj nejako prisposobene pre narocny teren? Totiz vcera aj prevcerom som sa viezol rovnakou 10,5-metrovou aku máme v BA napr. na linke 20 a nemôžem pochopiť ako je možné, že to nasadzujú na úzke cesty a strmè klesanie aj stúpanie. Vodič aj vozidlo to prekvapujúco dobre zvládajú. O koľko nižšiu životnosť má takto pretazovane vozidlo (porovnanie)? Zaujimava je aj cena za túto "atrakciu": 10 Kč bez ohľadu na počet precestovaných zastávok.
Akákolľvek JEDINÁ spojnica je zraniteľná. Co skokan uprostred mosta? Čo lom koľajnice?
A vizuálne rušenie mosta Apollo? Čím je tak významná táto typizovaná lávka?
No lenže to už sme v rovine bratislavskej kebyológie. Realita by v Ba bola taká, že 15 M by zaplatili a nepostavilo by sa nič, ani tá trať cez EU fondy.
A mozno sa trat dala postavit aj cez EU fondy a JT by aj tak zaplatili poplatok a ten by sa potom vyuzil napriklad na predlzenie Tomasicky k Racianskej.
Ak by naozaj postavili to všetko, čo sľubujú, teda myslím most a električkové trate, kľudne by som tých 15 miliónov oželel, ak to teda v prípade toho statusu nemusia zaplatiť.
Spoliehat sa len na 1 most sa neda ? V com je Stary most zranitelny ? Ked je segregovana elek.doprava od aut ? Podla mna by akykolvek dalsi robustny most pre elektricku vizualne rusil Apollo most a jeho dominanciu v zone. Ta pesia lavka uplne bude postacovat hoc aj ta lavka nemusi byt a obnovil by sa nejaky propeler , ktory by patril aj pod MHD linky.
J&T sa chysta darovat 74mil€. Treba byt obozretny, niekde bude zadrhel.
Asi v tom, ze schvalenim vyznamnej investicie, budu moct vyvlastnovat sukromne aj mestske pozemky, cim sa strati kontrola nad tym, co tam vlastne bude stat.
S499.1023