Prečo sa potom s BMK nedajú kupovať jednorázové lístky vo vozidle.
Pritom v popise BMK sa píše:
"bezkontaktná čipová karta (BČK tzv. električenka) platná v MHD Bratislava umožňuje zapisovať zakúpené predplatné cestovné lístky s bonusom vo výške 10 % z platných cien na čip karty a plne nahradzuje BČK vydávanú DPB, a.s.; "
Tesne pred kúpou lístka si mohol skúsiť obetovať papierovú vreckovku na vysušenie priestoru výdajného okienka automatu.
Vo vozidle pri označovaní si mohol skúsiť podložiť pod ten mokrý lístok starý už označený lístok. Som prekvapený, že sa ti v označovači alebo pri dotyku neroztrhol.
Zaujímavé otázky si napísal. Ja žiaľ na ne nepoznán odpoveď. Obávam sa, že je to neriešiteľná situácia.
Tak je rozhodne skoda, ze sucasny nakup busov, sa nevyuzil na nakup 400 oznacovacov s moznostou kupi listkov cez paypass, ktore by sa potom rozhodili do vozidiel a casom by sa prikupovali dalsie..
V Prahe mám kartičku, zvanú električenka, keďže tu žijem. Do Ostravy chodím občas ale dosť často, takže platba kartou s optimalizátorom cestovného sa mi hodí. Do Bratislavy chodím tiež občas a keďže podobná možnosť tu nie je a dedikovanú kartičku si kupovať nebudem, ostávam na papierových lístkoch.
Dnes sa mi stala nasledujúca vec a neviem, či som postupoval správne:
Ráno pršalo a ja som prišiel k automatu na cestovné lístky a nechal si vytlačiť 15 minútový lístok. Keďže bol vonku dážď, v priehradke na lístky bolo napršané. Presne do týchto dažďových kvapiek mi automat vyplul lístok, pričom tento lístok nie je možné vytiahnúť z priehradky iným spôsobom, ako pritlačením lístka na jej dno, čím lístok vsiakol ešte viac vody.
Do vozidla som nastúpil s vedomím, že mám správny cestovný doklad, ktorý si po nastúpení označím. Problém však bolo, že lístok bol príliš mäkký a nebolo možné ho označiť. Mobil som mal vybitý. Tak som začal rozmýšľať, aké scenáre mi zostávajú:
1) ísť na čierno s neoznačeným cestovným lístkom s tým, že ak príde revízor, viem mu demonštrovať čo sa mi stalo (otázne je, či by mi to akceptoval),
2) znehodnotiť lístok roztrhnutím tak, že ho nebude možné označiť s vysvetlením, čo sa mi stalo + oslovenie svedka (otázne je, či by mi to akceptoval a zároveň by sa tým odstránila možnosť demonštrácie),
3) vystúpenie na najbližšej zastávke s automatom a zakúpenie nového lístka s tým, že starý bude použiteľný po vyschnutí (tu sú ale podotázky: čo ak bude aj tam mokrý automat? A čo ak ma revízor chytí na trase medzi prvým funkčným automatom a mojim mokrým?).
Chápem mieru peonistizmu v tejto otázke, ale naozaj sa to stalo
56/2-3534 od 9:55 (Záhumenice) nepremával, od 10:12 (Ihrisková -> Studená) ho nahradil ZV 2118 a napokon sa napojil autobus 3529
nechápem, prečo sa napojil od "bezvýznamnej" zastávky Ihrisková a nešiel aspoň od Čachtickej, aby čo najskôr prešiel prázdny zvyšok trasy? to ten kúsok mohol vyjsť hore
Páči sa mi, že DPB aktívne využíva elektronické informačné tabule [na tých zastávkach kde sú] aj na aktuálne informácie. ? Včera ako prvé odtiaľ som sa dozvedel, že linka 901 premáva s meškaním cca 40 minút z dôvodu zvýšeného pohybu osobných motorových vozidiel na štátnej hranici.
A iba odtiaľ som sa dozvedel o mimoriadnom skrátení liniek 67 a 87 iba po zastávku kvôli požiaru trávnatého porastu.
Dávajú tam aj text upozorňujúci na prebiehajúce plánované výluky, napr. ak cez niektorý víkend nejazdia električky do Rače. Verím, že by bolo dobré dávať také aktuálne oznamy aj na tzv. obrazovky (vnútorné transparenty) do nových električiek a trolejbusov, ale aj do tých autobusov, ktoré majú reklamné obrazovky "See and go". ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo
Pritom v popise BMK sa píše:
"bezkontaktná čipová karta (BČK tzv. električenka) platná v MHD Bratislava umožňuje zapisovať zakúpené predplatné cestovné lístky s bonusom vo výške 10 % z platných cien na čip karty a plne nahradzuje BČK vydávanú DPB, a.s.; "