Dnes sa mi stala nasledujúca vec a neviem, či som postupoval správne:
Ráno pršalo a ja som prišiel k automatu na cestovné lístky a nechal si vytlačiť 15 minútový lístok. Keďže bol vonku dážď, v priehradke na lístky bolo napršané. Presne do týchto dažďových kvapiek mi automat vyplul lístok, pričom tento lístok nie je možné vytiahnúť z priehradky iným spôsobom, ako pritlačením lístka na jej dno, čím lístok vsiakol ešte viac vody.
Do vozidla som nastúpil s vedomím, že mám správny cestovný doklad, ktorý si po nastúpení označím. Problém však bolo, že lístok bol príliš mäkký a nebolo možné ho označiť. Mobil som mal vybitý. Tak som začal rozmýšľať, aké scenáre mi zostávajú:
1) ísť na čierno s neoznačeným cestovným lístkom s tým, že ak príde revízor, viem mu demonštrovať čo sa mi stalo (otázne je, či by mi to akceptoval),
2) znehodnotiť lístok roztrhnutím tak, že ho nebude možné označiť s vysvetlením, čo sa mi stalo + oslovenie svedka (otázne je, či by mi to akceptoval a zároveň by sa tým odstránila možnosť demonštrácie),
3) vystúpenie na najbližšej zastávke s automatom a zakúpenie nového lístka s tým, že starý bude použiteľný po vyschnutí (tu sú ale podotázky: čo ak bude aj tam mokrý automat? A čo ak ma revízor chytí na trase medzi prvým funkčným automatom a mojim mokrým?).
Chápem mieru peonistizmu v tejto otázke, ale naozaj sa to stalo
56/2-3534 od 9:55 (Záhumenice) nepremával, od 10:12 (Ihrisková -> Studená) ho nahradil ZV 2118 a napokon sa napojil autobus 3529
nechápem, prečo sa napojil od "bezvýznamnej" zastávky Ihrisková a nešiel aspoň od Čachtickej, aby čo najskôr prešiel prázdny zvyšok trasy? to ten kúsok mohol vyjsť hore
Páči sa mi, že DPB aktívne využíva elektronické informačné tabule [na tých zastávkach kde sú] aj na aktuálne informácie. ? Včera ako prvé odtiaľ som sa dozvedel, že linka 901 premáva s meškaním cca 40 minút z dôvodu zvýšeného pohybu osobných motorových vozidiel na štátnej hranici.
A iba odtiaľ som sa dozvedel o mimoriadnom skrátení liniek 67 a 87 iba po zastávku kvôli požiaru trávnatého porastu.
Dávajú tam aj text upozorňujúci na prebiehajúce plánované výluky, napr. ak cez niektorý víkend nejazdia električky do Rače. Verím, že by bolo dobré dávať také aktuálne oznamy aj na tzv. obrazovky (vnútorné transparenty) do nových električiek a trolejbusov, ale aj do tých autobusov, ktoré majú reklamné obrazovky "See and go". ?
Po tom, čo som videl za posledné dva týždne mám silné nutkanie o tom napísať. Nevedú si trolejbusári nejakú štatistiku, kde im najčastejšie padajú palice? Len za posledných pár dní som bol svedkom asi štyroch. Križovatka od Toryskej na Komárovskú a tiež križovatka v smere z Toryskej na Hronskú. Trolejbusy tade idú vždy slimačím tempom a aj tak im to tam každú chvíľu padá. To si nikto nevšimol, či nie je žiadny záujem to nejako vyriešiť?
Ale povodny stav nebol bez Slovsportu, ale so Slovsportom. Kedze im nepreslo stavebne povolenie, tak sa to dalo do povodneho stavu, pred zacatim realizacie
jandro
nechápem, prečo sa napojil od "bezvýznamnej" zastávky Ihrisková a nešiel aspoň od Čachtickej, aby čo najskôr prešiel prázdny zvyšok trasy? to ten kúsok mohol vyjsť hore