Mucho - excelentný idiot, trpiaci ťažkou formou funkčnej negramotnosti. Jednak nepochopil odkazovaný 117 rokov starý dátum, jednak zmienku o odchádzajúcich si prípojoch hádže na akúsi lenivosť cestujúcich. Daj si pár faciek a choď si vypýtať späť školné.
Neviem, či intervaly v tej dobe boli výrazne horšie ako dnes.
"... na Hlavnej trati znížiť interval z 10 na 6 minút. Na trati k Filiálnej stanici a po Uhorskej ulici premávali električky každých 9 minút a na trati k Novomestskej stanici každých 12 minút."
Ámos = arogantný dosebazahľadený zadubenec. Elektrićka nebude meškať kvôli lenivcovi , ktorému sa nechce ísť o 5 minút skôr z domu. Ľudia v električke sa tiež môžu niekam ponáhľať a neviem prečo by malo 20 ľudí doplácať na nejakého lenivca. Akcionár chce aby boli spokojní cestujúci a nie len Ámos!
Čudné móresy
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
Niektore veci sa tusim nemenia.
"Dnes nemáš garantované nič."
Ale mas, len nesmies byt v meste kde dopravu zabezpecuje banda neschopakov. Samozrejme tu nikto nenavrhuje neobmedzene cakanie, ale nejaku zmysluplnu dobu.
Lenze aky zmysel ma dalsia linka do oblasti Sucheho myta od Budkovej? Namiesto toho predsa pojdes opacnym smerom a vystupis z L207/L203 na Hodzovom a si tam.
Tu nejde o to nedá sa nejde.
Keď bude dole čakať na L64 tak zákonite ti hore zdrhne L203 no spolu s L207 tam je int 7,5 min. tak si jednoducho počkáš na další spoj. Opačne detto zase ti zdrhne L64.
L203 je jediný spoj na Kolibu a tam by zase chodila nepravidelne pre vyčkávanie na Búdkovej.
Ideal je zrušenie L64 a dať L41 znova na stanicu odkial sa dá dostať do celého mesta. Na Trnko ide zo Sokolskej L204 a nosná L209 s 7,5 int.
Vidim ze sa riadis zakladnymi principmi DPB: nevieme, neda sa, nikdy sa to tak nerobilo, cestujuci by to zneuzili ? . Podla skusenosti by uplne stacilo dat dopravny prikaz vodicom 203 odchadzajucim z Budkovej smer mesto a vodicom 41 smer stanica vyckat prichodu zmeskaneho spoja s maximalnym trvanim 2,5 minuty. Toto jednoduche opatrenie by vyriesilo vacsinu prestupov kedze ani jeden spoj nezvykne meskat viac ako 4-5 minut a v CP su tam 3 minuty medzi prichodom jedneho a odchodom druheho. Samozrejme ked som toto navrhoval magistratu a DPB nikto sa ani neunuval odpisat.
Akceptovatelne by bolo aj zrusenie 64 a vratenie 41 permanentne na stanicu ale za predpokladu vzniku naozajstneho garantovaneho prestupu medzi 203 a 41 na Budkovej a zaroven zosuladenia CP s odchodom 204 alebo 209 na Sokolskej, aby sa zachovala dobra doprava aj smer Trnavske myto. Islo o to, ze kedze naozaj vela ludi necestuje az na stanicu, mi prislo predlzenie na Suche myto ako celkom zaujimavy napad bez vyraznych dopadov na ekonomiku prevadzky.
Bavili sme o presmerovaní L41 do centra čo určite netreba.
Na to slúži predĺženie L41 po Búdkovú.
O zlom prestupovaní pred vozovňou samozrejme viem. Potemkinovské riešenie aby bola preplatená EU manipulačná trať do vozovne.
Do centra nie, ale do nejakeho prestupneho uzlu by mat mali. Useknut linku niekde v strede nicoho je blbost a s atraktivnou dopravou to nema nic. Obsluzne linky maju byt vzdy vedene do nejakeho vyznamneho dopravneho bodu a nie koncit pri Horskom parku.
Myslim si, ze nikto nepovazuje sucasne riesenie 41/64 za vhodne. Snazim sa tu navrhnut riesenia ktore setria kilometre aj vodicov (zrusenim 64) a zaroven zlepsia situaciu pre obyvatelov. Nenavrhujem tu vznik novych nezmyselnych liniek a nevidim teda dovod na nejake utocenie. Ked sa hrame ze chceme podporovat vyuzivanie VHD tak nemozeme prevadzkovat take paskvily ako to co je teraz. Pozyvam ta vyskusat si sucasne fungovanie ze ako dlho by ta to bavilo kym by si presedlal na IAD.
Ámos
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
Niektore veci sa tusim nemenia.