Akceptovatelne by bolo aj zrusenie 64 a vratenie 41 permanentne na stanicu ale za predpokladu vzniku naozajstneho garantovaneho prestupu medzi 203 a 41 na Budkovej a zaroven zosuladenia CP s odchodom 204 alebo 209 na Sokolskej, aby sa zachovala dobra doprava aj smer Trnavske myto. Islo o to, ze kedze naozaj vela ludi necestuje az na stanicu, mi prislo predlzenie na Suche myto ako celkom zaujimavy napad bez vyraznych dopadov na ekonomiku prevadzky.
Bavili sme o presmerovaní L41 do centra čo určite netreba.
Na to slúži predĺženie L41 po Búdkovú.
O zlom prestupovaní pred vozovňou samozrejme viem. Potemkinovské riešenie aby bola preplatená EU manipulačná trať do vozovne.
Do centra nie, ale do nejakeho prestupneho uzlu by mat mali. Useknut linku niekde v strede nicoho je blbost a s atraktivnou dopravou to nema nic. Obsluzne linky maju byt vzdy vedene do nejakeho vyznamneho dopravneho bodu a nie koncit pri Horskom parku.
Myslim si, ze nikto nepovazuje sucasne riesenie 41/64 za vhodne. Snazim sa tu navrhnut riesenia ktore setria kilometre aj vodicov (zrusenim 64) a zaroven zlepsia situaciu pre obyvatelov. Nenavrhujem tu vznik novych nezmyselnych liniek a nevidim teda dovod na nejake utocenie. Ked sa hrame ze chceme podporovat vyuzivanie VHD tak nemozeme prevadzkovat take paskvily ako to co je teraz. Pozyvam ta vyskusat si sucasne fungovanie ze ako dlho by ta to bavilo kym by si presedlal na IAD.
S tym rozdielom, ze na tych uliciach v okoli Slavina a Horskeho su rodinne domy a nie sidlisko s minimalne 600 bytmi (len v okoli Terna), narodny archiv, potraviny sluziace aj pre sirsie okolie, skola pre sluchovo postihnutych, skolka, velky hotel, VSVU...
Nemôžu mať všetky ulice v meste priame spojenie do centra.
V okolí Horského parku či Slavína je kopec ulíc s ešte horšou dostupnosťou k MHD ako Drotárska.
Aj ja to mám autom do práce do 10 min. a mhd 40-45 min. s troma prestupmi a nepožadujem preto priamu linku.
Prestup sice na Budkovej je ale v praxi je snad v 50% zmareny meskaniami (hlavne z 203 v smere z mesta do 41 smer Vozovna) a tym padom neatraktivny. Dalo by sa to riesit garantovanim prestupu (cakanie obmedzene na max 2 minuty) lenze to je ocividne nad schopnosti magoriatu a podniku. Z Drotarskej do centra mesta by to priamym spojom trvalo do 10 minut. Dnes je realita taka, ze to prave vdaka zmarenym prestupom moze byt kludne aj 30 minut. Nechapem preco by Drotarska, kde je podstatne vyssia hustota obyvatelstva (a dalej rastuca s novymi projektami) a je tam aj niekolko verejnych budov a skol, mala mat o tolko horsiu dopravu ako povedzme okolie Budkovej a Cerveneho kriza. Drviva vacsina mojich susedov uz presadla do aut, lebo stratili nervy. Keby existovala slusna alternativa, myslite ze by sa radsej pohodlne za 10 min neodviezli do centra jednym busom?
Hlavnou motivaciou zachadzok na stanicu podla mna nie je to, ze si niekto mysli, ze prave tam vsetci cestuju ale to, aby 41 obsluzila priamo aspon nejake naozajstne prestupne uzly. Zhodou okolnosti je prave stanica najblizsie obratisko po obsluzeni prestupnych zastavok Hrobonova a Sokolska.
Zaujimave riesenie po pripadnom zruseni 64 by ale mohlo byt potiahnutie 41 na Suche myto miesto stanice. Tym padom by vznikol priamy spoj do centra kde maju obyvatelia Drotarskej a Horskeho parku vsetku svoju obciansku vybavenost (prislusna posta, lekarne, obchody, etc), zaroven by vznikli dobre prestupy smer TrMy na Sokolskej, do Petrzalky na SAV, na trolejbusy na Hodzovom a na elektricky na Suchom myte (obchodnej). Hrbac by nemal problem sa otocit na Sucho, miesto na prestavkovanie sa tam tiez najde a oproti stanici to nie je ani velke navysenie vzkm. Na taketo vedenie by sa podla mna nemohli stazovat ani dochodkyne. ?
V noci je tam co cez den Smajlik tam je preto ze sa pytam tak polovazne, nie je to nijaky vazny problem. Na druhej strane nevidim dovod aby tam oficialne nemalo zastavku (na znamenie) vsetko co tam jazdi.
To viem, že je tak pri platbách kartou cez internet. Ja som však písal o novom fyzickom bezkontaktnom termináli v autobusoch Slovak Lines Express na linke z Bratislavy cez Hainburg do Viedne a späť. ?
Mám taký pocit, že keď tá zastávka vznikla, bolo to odprezentované tak, že slúži na to, aby sa cestujúci z Rybničnej do Rače nemuseli voziť cez Pánty, ale prešli by pešo na Vajnorský potok a mali by to spojom kratšie. Nestávala tam totiž ani denná 55, keď ešte existovala. Otázne je, či je pre cestujúcich lepšie viezť sa zachádzkou cez Pánty alebo šlapať peši na VP.
Po ďalšie, čo také tam v noci je, aby tam N55 stála? Alebo podľa smajlíka mám tvoju otázku brať ako iróniu?
david1
Na to slúži predĺženie L41 po Búdkovú.
O zlom prestupovaní pred vozovňou samozrejme viem. Potemkinovské riešenie aby bola preplatená EU manipulačná trať do vozovne.