Reply on: david1 #221717:
Prestup sice na Budkovej je ale v praxi je snad v 50% zmareny meskaniami (hlavne z 203 v smere z mesta do 41 smer Vozovna) a tym padom neatraktivny. Dalo by sa to riesit garantovanim prestupu (cakanie obmedzene na max 2 minuty) lenze to je ocividne nad schopnosti magoriatu a podniku. Z Drotarskej do centra mesta by to priamym spojom trvalo do 10 minut. Dnes je realita taka, ze to prave vdaka zmarenym prestupom moze byt kludne aj 30 minut. Nechapem preco by Drotarska, kde je podstatne vyssia hustota obyvatelstva (a dalej rastuca s novymi projektami) a je tam aj niekolko verejnych budov a skol, mala mat o tolko horsiu dopravu ako povedzme okolie Budkovej a Cerveneho kriza. Drviva vacsina mojich susedov uz presadla do aut, lebo stratili nervy. Keby existovala slusna alternativa, myslite ze by sa radsej pohodlne za 10 min neodviezli do centra jednym busom?
Linka41
Zaujimave riesenie po pripadnom zruseni 64 by ale mohlo byt potiahnutie 41 na Suche myto miesto stanice. Tym padom by vznikol priamy spoj do centra kde maju obyvatelia Drotarskej a Horskeho parku vsetku svoju obciansku vybavenost (prislusna posta, lekarne, obchody, etc), zaroven by vznikli dobre prestupy smer TrMy na Sokolskej, do Petrzalky na SAV, na trolejbusy na Hodzovom a na elektricky na Suchom myte (obchodnej). Hrbac by nemal problem sa otocit na Sucho, miesto na prestavkovanie sa tam tiez najde a oproti stanici to nie je ani velke navysenie vzkm. Na taketo vedenie by sa podla mna nemohli stazovat ani dochodkyne. ?