Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #221706:
? ale suhlasim, ze interval 15 minut v poobednej spicke pre "nosnu" trolejbusovu linku je odveci
Reply on: 810zssk #221705:
A prečo L65 iba jednosmerne?
To tam tuším vzniklo ešte keď sa chodili X3 točiť cez nadjazd a späť po tej cestičke pod Vinohradmi.
Reply on: Mike #221706:
?
Reply on: ddenny #221704:
Aj majster tesár sa občas utne ? Dobre, berem späť
Inak ked uz k racianskym nocakom.. tusi niekto preco N55 nestoji na Vajnorskom potoku? ?
Reply on: Mike #221703:
A co 209 s celkom slusnym polovicnym intervalom?
Reply on: david1 #221699:
To "hocičo" je z Trnka iba 204 a 63 s košickými intervalmi ...
Reply on: david1 #221701:
Vydrz ma len dva krat za noc (v case ked ma hodinovy interval). Vacsinu noci sa toci dookola.

Teraz uz tie problemy nie su velmi caste, lebo N53 a N55 su v smere do centra posunute na neskorsi cas, cize sa predlzila prestupna doba. Ale celkovo by si ta N56 zasluzila reformu.
Reply on: 810zssk #221700:
Má výdrž vo vozovni a okolo :10-12 prebehne cez Nobelovu smer Zlaté. Stíhať by to mala v pohode aj s počkaním na N55. Veď ide naprázdno.

Pokiaľ by mi pravidelne zdrhával prípoj tak napísať sťažnosť a nech tam v noci stojí dispečer, keď si nevedia na to urobiť jednoduchý systém.
Reply on: david1 #221698:
Z mojej skusenosti sa to nedeje takmer nikdy. A dnes to uz ani CP neumoznuje, kedze N56 sa v uvode noci toci nonstop a nemoze cakat kym pride N55 ktora ma podla CP ist 7 minut po nej... V tom case uz N56 musi byt niekde inde.
Reply on: Ike #221696:
Veď písali že ako "kompenzáciu" tam dali na špičku 15 min.int.
Dalšia vec je že na L41 sa dá pod stanicou či na Sokolskej prestúpiť z hoci čoho a nieje treba čakať na meškajúcu L64.

Reply on: 810zssk #221697:
Tu bola dohoda že N56 počká na príchod N55 či N53. Takže ak na napr.Hečkovej N56 nieje tak ešte nedorazila a zase by mala čakať na ňu N55.

V praxi sa to však nie vždy deje.
Reply on: Ike #221696:
Predovsetkym je hanba ze DPB v roku 2017 nie je schopny zabezpecovat prestupne nadvaznosti. Detto N56 na N53/N55. Vodic nadvazujuceho spoja nema sancu tusit ci uz N56 prisla, alebo nie...
inak L41/L64 je praktický príklad, ako zlé politické rozhodnutia demotivujú ľudí cestovať VOD.

Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku 🙂

Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.

A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.
Reply on: Dispecer #221693:
Nemas pocit, ze sa daju riesit aj ine ako najdolezitejsie veci?
Reply on: S499.1023 #221676:
Nemáš pocit, že sú aj dôležitejšie veci na železnici, ktoré by bolo potrebné riešiť?
Reply on: S499.1023 #221689:
To boli 'všetky štyri páky' s makcenom na V ?
Reply on: kecho #221688:
a nebolo by praktickejsie presvedcit rovno dvere? ?

chcelo by to generalku, nech otestujem jednu z moznosti 🙂
Reply on: 7ross7 #221686:
cize prakticka verzia katapultu? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.