Ahojte, taka otazka na tych, ktori tu prispievaju fotkami MHD zo sveta. Ako casto chodite na vylet pocas roka? Chodite len kvoli dokumentovaniu MHD? Niekedy mi to pride ze iba toto fotenie a cestovanie je vas job ked vidim kolko fotiek zo sveta a z roznych kutov sveta pribuda, ze ako sa to zvlada casovo aj financne Mohol by tu byt clanok aj o vas cestovateloch fotografoch nech sa o vas nieco dozvieme Diks
Zaujal ma reklamačný formulár na webe BID: https://www.idsbk.sk/reklamacia/ Dá sa tam zakliknúť aj žltý automat. Keďže tie všetky spravuje DPB (a reálne servisuje Mikomat), tak ten kontaktný formulár z webu BID to automaticky posiela do DPB? Zaujalo ma to z logistického hľadiska pre zaujímavosť. ?
A keď niekto zaklikne niektorý z tých červených automatov, ktoré spravuje DPB (v obchodných centrách, na zastávkach električky v Petržalke), tak tie keďže spravuje tiež DPB, tak je to tam z BID manuálne preposielané? Ak áno, tak to môže predĺžiť dobu vyriešenia záležitosti. ? Alebo keďže červené automaty v správe BID [železničné stanice] a aj tie v správe DPB reálne servisuje TransData, tak ide to priamo tam? ?
Nové eliny a nielen tie by potrebovali poriadne umyť podlahy. Sú extrémne zasolené.
Momentálne nestačí roky zaužívaný systém a to prebehnutie metlou na sucho.
Inak k téme čistotnej MHD v BA... už dávnejšie som rozmýšlal, koľko ľudí vlastne robí vo vozovni to tzv. čistenie? Možno sprostý nápad, ale v metre to býva častým úkazom, že na konečnej čakajú dvojica potmavších občanov s kýblom,mopom a handrami, vyhodia posledných cestujúcich (nie vodič), a zatiaľ čo voz sa otočí na obratisku, tak ho umyjú, resp vyhodia bordel... A zas toľko obratísk u nás nie je, nie? vybrať najfrekventovanejšie, a netreba každú linku zvlášť na každej slučke. Koľko vlastne teraz stoja tieto cleaning companies?
V starej tržnici niečo k hyperlupu vyprával, ale úmyselne som ho nepočúval. Prišiel som tam iba kvôli prezretiu si kapsule vo virtuálnej realite. Ani 4 pivá nestačili na to, že mi to teda vôbec reálne, ani v najmenšom, neprišlo.
Najviac na vlčákov vždy nadávali vodiči, ktorí síce sami boli ako zo škatuľky ale boli schopní sedieť v hnoji a na striedanie priviezť voz s kabínou plnou popola, banánových šupiek, škrupín od búrskych orechov, s neumytými oknami...
Ach ten národ ! Čo ten s tým má spoločné ? Sa choď pozrieť do iných metropol, kde sú vozidlá po jednom kole zbordelizované viac ako v BA po celom týždni. A nikoho ani nenapadne riešiť národnostnú otázku, nakoľko to nemá význam už len preto, že v každom sa nájdu zvieratká ako aj uvedomelejší ľudia. Si viem predstaviť, že polovica vodičov* by po šichte v takom Londýne či Paríži podala okamžitú výpoveď alebo rovno spáchala samovraždu. Ale čuduj sa svete, funguje to, častým a efektívnym upratovaním, čistením spolu s primeraným štandardom údržby.
*možno nahradiť nejednou profesiou
Joyki