O tomto pláne som ani nevedel... videl som podobný, tento je ale starší.. V každom prípade v 69 nestáli pomali celé dolné hony, a aj petržalka je nejak odsunutá. Dnes by ten projekt absolútne nerešpektoal pozície najväčšieho množstva gaštanov...Osobne ak viesť električkovú trať na hony, tak ju viesť celý čas pod hlavnou cestou, čiže niekde od Nív resp križovatky Prievozska/Bajkalská to zapustiť pod zem, a v trase trolejbusu viesť a ukončiť pri Tescu na dolných honoch. Abusy pretrasovať na zvoz k šaline, trolejbusy buďto vylúčiť, alebo vytvoriť z nich doplnkovú dopravu po iných trasách, napr takú 78 cez ružinov, kde všade existuje dostatok pevných zariadení pre výstavbu Tr trate... (Ale to len v prípadfe ak by fakt muselo prísť k zachovaniu niektorej Tr trate - osobne by som Tr dával do kopčekov ako je stará dúbravka, L.A., a podobne... Rázsochy by boli dobrý kandidát... Ale to je mimo tému už..)
Tu podľa tejto mapy dokonca sledujem predĺženie smer Rusovce/Jarovce... To malo mať aký význam? UP tam plánovalo dačo veľkolepé?
A dokonca keby jeden tyzden kazdy mimobratislavský pri vstupe na uzemie bratislavy zaplatil jedno euro myto...mal by si to aj z coho vyfinancovat.... Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu....
Fakt ale ostava,. kde na to vziat prachy... Osobne si myslim, ze ak nepride k bajnemu zabetonovaniu elektrickovych trati, tak to predlzenie radial do casti, ktore sa tahaju ako sliz je potrebne. Dokonca, osobne som toho nazoru, ze popri tychto castiach viest aj nove zeleznicne spojenia pre rychlu dopravu. Aby nevznikla dalsia dubravska karlovka, kde si vsetci musia miesto 10 minut po prazskej uzivat LeTourDeKarlsdorf s 30minutovou vyhliadkovou trasou pre turistov.... Logicky, dolne hony su dobry adept, ale pri zastavkach kazdych 300m to je dalsia 30min radiala bez moznosti ukoncenia skor, posilakov, ci pri nehode odstavenia celej radialy..... Tu by mozno skor bolo vhodne pouvazovat nad zeleznicnym spojenim niekam do mesta, mozno system tramtrain, pricom vyuzit vbeh niekde v meste (mozno filialka? ) aby to zas nevyplulo niekde v prdeli mimo mesto na stanici....ale sucasne to rychlo doviezlo z okraja.
"Pozitívnejšiu spätnú väzbu získal Slovak Lines taktiež za dostatočný počet spojov a dodržiavanie cestovného poriadku." - ľudia si už zvykli na opatrenie náhodného vynechania tých spojov, ktoré kvôli zápcham nestihnú nereálne nakreslený obrat? ?
Dost by ma zaujimalo co je to za prieskum, aka je tam metodika a otazky. Focus ma u mna rozhodne velmi dobru reputaciu a prieskumy robia dobre, tak by ma zaujimalo akym sposobom im vyslo toto.
Nesuhlasim. Myslim, ze ludia rozmyslajuci v style viac pruhov=menej zapch by si kolaps na Zlatych neboli schopni vyhodnotit ako fiasko kolektorov, pretoze by im to akurat potvrdilo, ze treba skapacitnovat aj vnutromestske cesty.
Mozem sa sice mylit, ale vnimam ako sialene, aby sme si moju vs. tvoju teoriu potvrdzovali experimentovanim s trvalym znicenim polnohosp.pody, tlakmi na dalsiu destrukciu mesta a nepriamou podporou satelitov. Bohate staci ta D4, to bude podla mna dostatocny budicek pre tuch cp chcu pochopit. Ista skupina ludi sa holt v mysleni nikdy neposunie.
Keď Mrva na FB vyhlásil, že by sa mala stavať D1 s kolektormi a štvorpruh I/61 tak som mal chuť spýtať sa ho, či háji záujmy Bratislavy alebo Čiernej Vody. Tie kolektory sú kolosálna blbosť.
Tych kolektorov je skoda, aspon by konecne vsetci velmi viditelne padli na hubu s tymito blbymi rieseniami. Takto sa budu vyhovarat na to ze keby boli kolektory, tak zijeme v raji.
Ale neva, bude D4, to bude tiez kolosalny fail ked to otvoria, tak snad niekto pochopi ze tudy cesta nevede.
piggee