Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #219888:
Vďaka za upresnenie.
Áno, v zákrute "za Alberom" (nespomeniem si, čo bol ten dvor kedysi) bývala často, ale v poslednom čase skôr okupovala ten exzáliv Bosákovej (kým ju nevystriedala bielomodrá 827HT, ktorá tam stála ešte minulý týždeň).
Na to, že chodí okolo ASMN, som úplne zabudol. Akurát som si nie istý tým Muchovým - za dňa som ju niekoľkokrát videl ísť z Bosákovej doľava na Jantárovú alebo opačne.

Na doplnenie, do VW sa teraz vozí aj z Maďarska, nakoľko vraj dočasne prebrali nejakých zamestnancov závodu v Györi. Ale to už zachádzam do hlbokého offtopicu.
Reply on: Viko #219882:
Čo sa trás týka, súbeh s 92 tam nie je. Tá linka od Farského je síce po patrónku vedená rovnako ako všetko (dokiaľ niekto nevyasfaltuje inú cestu z DNV...) ale následne ide do mesta na nivy a cez apollo prejde na muchovo kde to končí. Istrácka biela vrakosa parkovala pri albere (resp vzadu až v tom výbehu) nakoľko vodič autobusu býva tam nedaleko. Rovnako to je s ostatnými vozmi. Pár spojov parkuje v "depe" na kopčianskej, kde sa vodiči BEÚSu striedali na týchto spojoch, a tí trvalí to parkovali doma. Zmenou na satur došlo k tomu istému. Len iné miesta. Inak z VW sa obsluhujú tri mestské linky (VW-ŽST DN, VW-ASMN-Farského, VW-Ružinov) a bohvie koľko liniek prímestských. Tu už však je viacero dopravcov (SAD DS, Blaguss, dvaja súkromní...) takže čo linka, to vlastné pravidlá. Tieto už mali zamestnanci aj spoplatnené. Najdalej si pamätám linku do NR. To bola stropná linka v dĺžke.
Reply on: zakaznik #219885:
Veru, na Slovensku mame desiatky firiem ktore maju zaujem prevadzkovat komercne autobusove linky 3x denne do priemysleneho parku.
Reply on: Viko #219883:
Zhorela.
Keď už hovoríme o "zamestnaneckých linkách", tak si dovolím poukázať na to, že tu sa najviditeľnejšie prejavuje vplyv štátom vytvoreného monopolu v hromadnej doprave.

- veľkí zamestnávatelia za drahé peniaze pre zamestnancov objednávajú neefektívne jednoúčelové linky
- tisícky zanestnancov malých firiem majú jedinú možnosť, voziť sa autami

Ak by licencia na dopravu bola vydávaná na akékoľvek trasy automaticky, tak by priemyselnologistické parky v SC, MA, BA a pod. boli obslúžené voľným trhom a bola by aj iná možnosť, ako doprava IGK.
Reply on: Peon #219880:
Ak zdvihneš svoj zadok od PC a pôjdeš von, tak trasu môžeš ísť zistiť z papiera na prednom skle autobusu. ?
Inak, prosím neviete niekto náhodou, aký osud mala Chata DPMB na Košarisku - v doline nad Borinkou/Lozornom?
Reply on: Peon #219880:
Takto, ten autobus chodí na Rusovskú okolo TPD dakde z Ovsišťa zrejme.
Celkovo, rozpliesť túto pavučinu nie je ľahké - tie miesta odstavenia akosi rotujú. Zvyčajne Rusovskú okupovala CA-293CK alebo zelený bastl, pred poštou na Vlasteneckom parkuje hlavne (ale nielen) Fermo, Istrácka biela Karosa zvykla striedať zrušenú zastávku zboku TPD, roh Černyševského za Askom a záliv pôvodnej Bosákovej pred semaformi. A niektoré dni to proste zrazu uvidím pomiešané, takže mi stále ani len nie je jasné, kam a kedy jazdí ten zvyšok.
Reply on: Peon #219880:
Včera išla 25ka a Satur v súbehu vedľa seba aleb za sebou po Pražskej/Brnianskej a naraz zastavili na Patrónke.
Reply on: Viko #219878:
To znie zaujímavo. ? Hmm ak z okolia križovatky Rusovská-Hálova naozaj začína trasa niektorého z tých zmluvných busov, tak to je potom súbeh s linkou 92. ?
Rok 1960: Dvadsať nových električiek v Bratislave
http://bit.ly/2kEMfZ1
Reply on: Peon #219877:
Jasné, že tým k moru nikoho voziť nebudú, preboha. Kúpili to preto, že VW požadoval zmluvnú dopravu vozidlami ich koncernu, čo Istra nesplnila a Satur Transport sa to podujal splniť.
Myslím, že robia presne to, čo Istra, čiže zvozy niekoľkými linkami v rámci BA (zatiaľ som ich videl parkovať pri osobnom prístave, na rohu Podzáhradná-Vrakunská či na križovatke Rusovská-Hálova v pripájacom pruhu, čo je síce ilegálne, ale stabilné miesto rôznych zmluviek). Koniec koncov, hovorí sa o tom už pár týždňov a pri troche snahy by si to našiel na nejakom fóre aj sám.
Reply on: Petto #219876:
Hmm a to tie busy v mestskom prevedení kúpili kvôli Volkswagenu? Neverím, že tými prevážajú dovolenkárov do prímorských letovísk. ? Je to náhrada za dopravcu Istra? A to odkiaľ z mimo Bratislavy jazdí keď to ide cez Dúbravku? ? http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/3
Reply on: Peon #219875:
robi to SATUR s MAN LION S CITY.
Nejako tu nemôžem nájsť, ale asi tu som niekde zachytil info, že také nové asi 10 - 12-metrové biele autobusy [Mercedesy?] v mestskom prevedení (MHD), ktoré som už zopárkrát videl v Dúbravke sú po novom zmluvná doprava pre mimobratislavských zamestnancov Volkswagenu? Ktorý dopravca to vykonáva namiesto ktorého pôvodného?
Reply on: Max #219871:
Koľko by sa tým ušetrilo? Stĺpy musíš postaviť a šťavu priviesť tak či tak. Zavesiť druhú stopu je už bagateľ.
Reply on: MatejBA #219870:
Radšej nech sa nestará do ničoho.
Reply on: Viko #219860:
Tak tú Kolibu - Kamzík zatrolejovať aspoň jednosmerne smerom hore a dole kopcom sa tie vozy skotúľajú aj samé 😉
Reply on: Peto3700 #219867:
Nech sa ten trulo stara do Petrzalskej elektricky! ? Ak kvoli nemu odlozia alebo domrvia opravu elektricky v KV, tak budem bojovat za to, nech mu to zosobnia! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.