Keď už hovoríme o "zamestnaneckých linkách", tak si dovolím poukázať na to, že tu sa najviditeľnejšie prejavuje vplyv štátom vytvoreného monopolu v hromadnej doprave.
- veľkí zamestnávatelia za drahé peniaze pre zamestnancov objednávajú neefektívne jednoúčelové linky
- tisícky zanestnancov malých firiem majú jedinú možnosť, voziť sa autami
Ak by licencia na dopravu bola vydávaná na akékoľvek trasy automaticky, tak by priemyselnologistické parky v SC, MA, BA a pod. boli obslúžené voľným trhom a bola by aj iná možnosť, ako doprava IGK.
- veľkí zamestnávatelia za drahé peniaze pre zamestnancov objednávajú neefektívne jednoúčelové linky
- tisícky zanestnancov malých firiem majú jedinú možnosť, voziť sa autami
Ak by licencia na dopravu bola vydávaná na akékoľvek trasy automaticky, tak by priemyselnologistické parky v SC, MA, BA a pod. boli obslúžené voľným trhom a bola by aj iná možnosť, ako doprava IGK.
Viko
Celkovo, rozpliesť túto pavučinu nie je ľahké - tie miesta odstavenia akosi rotujú. Zvyčajne Rusovskú okupovala CA-293CK alebo zelený bastl, pred poštou na Vlasteneckom parkuje hlavne (ale nielen) Fermo, Istrácka biela Karosa zvykla striedať zrušenú zastávku zboku TPD, roh Černyševského za Askom a záliv pôvodnej Bosákovej pred semaformi. A niektoré dni to proste zrazu uvidím pomiešané, takže mi stále ani len nie je jasné, kam a kedy jazdí ten zvyšok.