Zdravím. Rád by som sa informoval k PCL. Mám vybavenú bezkontaktnú čipovú kartu od Slovak Lines aj so zľavou ako držiteľ ZŤP preukazu, na ktorej mám (mal som?) bezplatné cestovanie vrámci zón 100 a 101.
Otázka na miestnu komunitu, ktorá sa vyzná viac ako infolinky, znie: treba si toto bezplatné cestovanie na zóny 100 + 101 každoročne aktivovať v predajných miestach?
Totiž, cestujem do/z Bratislavy so Slovak Lines, cestovné som platil 0,32€ za zóny 610 a 620 (100+101 bezplatne) a od minulého týždňa mi šofér v autobuse účtuje sumu síce zľavnenú, ale suma je 0,81€.
To mi príde, ako keby som zrazu na dopravnej karte nemal započítanú zľavu za zóny 100+101.
Vyžadovaná udržateľnosť eurofondových projektov je štandardne 5 rokov. Takže aj tu na imhd sa dá pozrieť kedy to vzniklo a k tomu treba pripočítať 5 rokov ..
64-ka musela byť zavedená kvôli použitým eurofondom na časti trate po ktorej jazdí, určitý presne stanovený počet rokov tam teda musí jazdiť, aby nebol s tými peniazmi problém. Vie niekto, že ako dlho tam ešte musí jazdiť?
Nie som zástanca ník, ale tu by mal byť pohodlný a čo najkratší prestup medzi vozidlami preferovaný na úkor plynulého výjazdu zo zastávky. Ostatne, ak by sme boli v krajine s podporou PZ, tak by sa dali aj niky spraviť tak, aby mali vozidlá pri výjazde prednosť ? (napr. vodorovným dopravným značením).
Každopádne, ak sa nemýlim, 27.3.2017 to bude 5 rokov ? Ale myslím si, že Horský park si na spojenie s mýtami a Centrálom celkom zvykol. Lebo tá 41 jazdí na trase Hroboňova - HLST relatívne prázdna. ?
Nesúhlasím, že by bolo treba zastávky v nikách.
Časová poloha 207 sa možno zmení v súvislosti s úpravou odchodov tak, aby nešli naraz 207+212 z Vojenskej nemocnice do mesta (navzájom sa blokujú na Patrónke).
Navyše je podľa mňa otázka času, kedy sa 64 zruší.... ale uvidíme.
Nespaja nahodou L31 studenstke body:
- Mlynska Dolina (Intraky/Univerzity)
- Lafranconi (Fakulta)
- Zochova (VSMU + prestupy na ine linky + prestup na 84/184 na EKUBA)
- Nam. 1 Maja (STU), Vazovova (STU/Intraky)
- Trnavske Myto (prestup na ine linky)
Uz teraz cez semester nestracia autobusy v niektorych usekoch, a to by si chcel posilnit L39 na ukor L31 a vozil od Trnavskeho Myta prazdny autobus?
Súhlasím že by sa hodilo mať cp ako opendata, alebo teoreticky aj online polohu vozidiel (lebo o to tu išlo..). Ale mám pocit že pointa kritiky článku bola niekde inde...
A dnes už je online mapa vozidiel mhd na dpb.sk. Je síce úplne nepoužiteľná a od želateľnej na míle vzdialená, ale verím že postupne, tak v horizonte dvoch-troch rokov, by sa mohla dostať na užívateľsky dostatočnú úroveň. Alebo ich predbehne imhd...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tomas.ryan
Otázka na miestnu komunitu, ktorá sa vyzná viac ako infolinky, znie: treba si toto bezplatné cestovanie na zóny 100 + 101 každoročne aktivovať v predajných miestach?
Totiž, cestujem do/z Bratislavy so Slovak Lines, cestovné som platil 0,32€ za zóny 610 a 620 (100+101 bezplatne) a od minulého týždňa mi šofér v autobuse účtuje sumu síce zľavnenú, ale suma je 0,81€.
To mi príde, ako keby som zrazu na dopravnej karte nemal započítanú zľavu za zóny 100+101.
Za odpovede samozrejme vopred Ďakujem.