Karta je zľavnená. Na nej si/ste mal/i nejaký PCL (predplatný cestovný lístok) na zóny 100+101. Rozhodnutím zastupiteľstiev mesta Ba a BSK bola znížená cena za PCL pre zóny 100+101 na 0 EUR. Ale tento PCL Ti/Vám už zjavne skončil a musíš/te si ísť vybaviť nový, najlepšie ročný.
Zdravím. Rád by som sa informoval k PCL. Mám vybavenú bezkontaktnú čipovú kartu od Slovak Lines aj so zľavou ako držiteľ ZŤP preukazu, na ktorej mám (mal som?) bezplatné cestovanie vrámci zón 100 a 101.
Otázka na miestnu komunitu, ktorá sa vyzná viac ako infolinky, znie: treba si toto bezplatné cestovanie na zóny 100 + 101 každoročne aktivovať v predajných miestach?
Totiž, cestujem do/z Bratislavy so Slovak Lines, cestovné som platil 0,32€ za zóny 610 a 620 (100+101 bezplatne) a od minulého týždňa mi šofér v autobuse účtuje sumu síce zľavnenú, ale suma je 0,81€.
To mi príde, ako keby som zrazu na dopravnej karte nemal započítanú zľavu za zóny 100+101.
Vyžadovaná udržateľnosť eurofondových projektov je štandardne 5 rokov. Takže aj tu na imhd sa dá pozrieť kedy to vzniklo a k tomu treba pripočítať 5 rokov ..
64-ka musela byť zavedená kvôli použitým eurofondom na časti trate po ktorej jazdí, určitý presne stanovený počet rokov tam teda musí jazdiť, aby nebol s tými peniazmi problém. Vie niekto, že ako dlho tam ešte musí jazdiť?
Nie som zástanca ník, ale tu by mal byť pohodlný a čo najkratší prestup medzi vozidlami preferovaný na úkor plynulého výjazdu zo zastávky. Ostatne, ak by sme boli v krajine s podporou PZ, tak by sa dali aj niky spraviť tak, aby mali vozidlá pri výjazde prednosť ? (napr. vodorovným dopravným značením).
Každopádne, ak sa nemýlim, 27.3.2017 to bude 5 rokov ? Ale myslím si, že Horský park si na spojenie s mýtami a Centrálom celkom zvykol. Lebo tá 41 jazdí na trase Hroboňova - HLST relatívne prázdna. ?
Infinity