Reply on: JerryBA #219401:
Tie 2 minúty nedá od mostu k ASMN ani keby boli totálne prázdne cesty a vypnuté všetky semafory. Navyše, ak pod mostom zastaví na výstupišti petržalských liniek, tak bude musieť ísť k ASMN cez Petržalku, lebo z obratiska sa nedá odbočiť doľava.Inak linka idúca do Viedne cez Berg a Kittsee by mohla byť zaujímavá, ale zase sa mi nepáči myšlienka plnenia linky BA - W prímestskými cestujúcimi. Skôr by mohlo existovať viacero príhraničných autobusových liniek (aspoň na skúšku, ak by sa neosvedčili, tak by sa zrušili alebo zredukovali), okrem terajších 801 a 901 aj nejaká 902 s trasou Petržalka - Berg - Kittsee - Pama - Deutsch Jahrndorf. A 801 by mohli potiahnuť do Dunakiliti alebo až do Mosonmagyárováru. Takéto linky by ale nemal riešiť DPB (hlavne ak má problémy obsluhovať linky v meste), ale SL alebo nejaký súkromný dopravca.
david1
Prestup je omnoho komfortnejši ako v minulosti na Šafku. Tam nenadvezovala ani jedna linka na električku a naopak.
Vtedy to vyhovovalo možno vám no teraz je omnoho viac ľudí ktorý majú cieľovú dopravu ďalej ako na Šafku a dovezie ich tam električka bez prestupu alebo s jedným prestupom.
Z Čunova cez zastávku Jasovská či Žehrianska je vedená priama linka 90 pred Euroveu. Skúste sa prípadne zamerať na ňu.