Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #219375:
Však aj DPB to jazdil na komerčné riziko. Akurát, že ho niesol Magistrát.
Reply on: Dave177 #219339:
Ďakujem aj za tento typ.
Reply on: Mike #219374:
Konečne.
Takéto linky by nemal zabezpečovať DPB , ale napr. Slovak lines alebo iný kto by vyhral na to súťaž pod hlavičkou BSK a obdobným úradom na rakúskej strane.
Prípadne súkromník na podnikateľské riziko.
Reply on: brefos #219371:
Viacero indícií nasvedčuje tomu, že 901 zanikne...
Reply on: david1 #219369:
áno, i keď zatiaľ ešte nebol deň, v ktorom by išli všetky spoje, ale tak aspoň to vynechanie nie je také zlé ako predtým
Reply on: brefos #219371:
Ved este 3 dni, tak casu dost kym sa zobudia ?
Od 15.1.2017 bude premávať Slovaklines na asi novej linke Bratislava-Hainburg http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102829_170115_53087.pdf a mňa zaujíma či ostáva aj linka 901. Nikde som nenašiel žeby sa mala prípadne zrušiť, díky 🙂
Reply on: david1 #219353:
Máte pravdu, od osobáku o 2:00 sa skutočne do podchodu dostať nedá... Inak zaujímavé by bolo skúsiť napísať podnet na ZSSK, predsalen ide o ich cestujúcich, tak by možno dokázali na ŽSR zatlačiť. Totiž otvoriť podchod na 5 minút by určite nikoho nezabilo...
Reply on: absurd #219367:
Tam nejde o kapacitu ale zachovanie normálnejšieho prestupného int. pre Rendez po celý deň.
Vozokm ostali podobné kdže osekali rannú špičku.
Reply on: Petto #219356:
A to má podľa nich na 56ke stačiť 9,5m hrbatá opacha s podestami v špičke? ?
Reply on: david1 #219354:
Peniaze sa zatiaľ našli na 15 min iba cez víkendy a sviatky a až teraz po X rokoch aj na sedlo pracovných dní? ? Nuž zaujímavé, že cez pracovný deň kedy viac ľudí cestuje to nešlo a na víkendy, kedy menej, tak to išlo, pretože nižšiu frekvenciu mohli vykryť nasadzovaním 12m vozidiel na linku 56.
Reply on: S499.1023 #219365:
Aha, ja som si pri električkách zamenil pojmy náprava a podvozok. Sorry.
Reply on: Troll #219364:
Električka má na nápravu vždy len dve kolesá, autobus niekedy aj štyri (dvojmontáž). Podstatná je adhézia a jej využitie - staré električky v Porte sú dvojosáky, majú adhéziu 100%, autobus má väčšinou poháňanú len jednu nápravu.
Reply on: Miro #219362:
To áno, ale nemá na to (adhéziu celého vozidla, nie len jedného kolesa) vplyv aj počet samotných kolies? Električky majú v dnešnej dobe totiž na jednu nápravu obvykle 4 kolesá, autobusy 2... ?
Reply on: Error 0x007 #219360:
To je iba obyčajné spiknutie. Fyzika jednoducho neuvažovala mimo box.
Reply on: zlomok #219361:
Error sa pýtal na adhéziu, ktorá by mala byť u pneumatiky na ceste lepšia než u oceľového kolesa na koľajnici. Potom by z toho ešte lepšie vychádzal trolejbus alebo elektrobus, ktorý má obidve tieto výhody.
Reply on: Error 0x007 #219360:
Električka má predsa elektromotor, ten je do kopcovitých tratí oveľa výhodnejší než spaľovací.
OT k fotka z Porta:
Na nemeckej Wikipedie som sa docital, ze ked v 80ich rokoch zrusili elektrickove a trate a nahradili ich autobusmi, tak sa zistilo, ze elektricky mali lepsie jazdne vlastnosti po strmych usekoch ako autobusy. Ako je to mozne? Nemali by byt vo vyhode v autobusy kvoli gumam a lepsej adhezii? Ci to vobec nehra rolu?

https://de.wikipedia.org/wiki/Porto

" In der Zeit der Umstellung großer Teile des Netzes von Straßenbahn auf Bus um 1980 zeigte sich jedoch, dass auf starken Steigungen die alten Trams den neuen Bussen überlegen waren."
Reply on: Error 0x007 #219358:
Dufam, ze dojazdi az do vecera ?
Ako to je s dieselagregatom v zime? Dnes baba na 210ne zapla agregat uz na Karpatskej a sudiac podla zvuku nan jazdila uz od Račka ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement