Síce zo strany Kukučínovej, ale tu je vidieť kmitavú žltú. Je potrebné pustiť to v HD, aby bolo vidieť, čo na CSS svieti. ? https://youtu.be/2T0py0MEXa4?t=7m32s
No bolo to podobné, ako keď sa prepína CSS s riadneho režimu do režimu kmitavej žltej. Tiež naskočí žltá a podozrivo dlho svieti a potom začne blikať. Zablokovanie kolíznych smerov voči trati a púšťanie ostatných sa mi zdá príliš elegantné a efektívne riešenie na Bratislavu. Ak to fungovalo, bolo to super a potom nerozumiem prečo to nahradili žltým chaosom ?
Tu v diskusii sa to (už trochu dávnejšie) riešilo. Ja osobne si pamätám režim, ktorý spomína Ike - prerušovaná žltá v celej križovatke a chaos. Zaujímavá bola "medzifáza" medzi prerušovanou žltou a normálnym režimom CSS - celá CSS na pár sekúnd ako keby zamrzla, niekoľko sekúnd svietila tuším žltá... a po nej to začalo blikať. To mohlo byť cca pred 4 - 5 rokmi.
Neviem nečítam celú diskusiu, nechce sa mi. Ale však riešenie bolo už za socializmu kedy tade vlaky jazdili. Akonáhle sa spustila signalizácia na priecestí, tak v tom momente sa celá križovatka prepla do režimu stoj s výnimkou smeru od Jarošovej na Pioniersku za priecestím kde nabehla zelená a bez zdržania sa uzatvárali závory smerom k prejazdu. Bohate to stačilo na vyprázdnenie prejazdu. pokiaľ bola spustená signalizácia tak po istom čase sa celá križovatka prepla do režimu zelená len v priamom smere po Račianskej, vtedy Februárového víťazstva. To fungovalo pre boha 40 rokov dozadu tak to nemôže byť problém naprogramovať aj dnes, však máme už predsa iné technológie.
"EU nedovoluje prevadzkovat cez EU fondy stroje nez na trati po reko" - toto ti kto nakukal do hlavy? Ja že tu kúsok od Bratislavy vidím vozidlá z fondov jazdiť na nereko tratiach len tak fičí... Tam je viazanosť akurát na región, ak je to z ROP-ov.
1) Mohol by to rušňovodič zapnúť na diaľku, to sa bežne robí.
2) Zábrzdná vzdialenosť sa nedá skrátiť. Zábrzdná vzdialenosť sa nerovná zábrzdnej dráhe, zábrzdná vzdialenosť je daná legislatívou a platí pre všetky vlaky.
Linka 6 je jeden veľký omyl, premáva do pol desiatej večer, pričom po siedmej už naozaj nikoho nevozí. Načo je toto dobré? Mal by tam byť podľa mňa rovnaký režim ako na linke 7.
SciFi podarene ? Ale ako som tak kukal fotomontaze, tak som trosku zasotousil, pustil do gati a dostal napad - nepotlacime Urbana k takemu korporatnemu dizajnu vozidiel? Vypada to genialne a je to taka blbost, na ktoru sa mozno aj odhodla ?
No ... keď sa chce, tak sa dá všetko. Tá viazanosť na dané trate, to bol iba nás výmysel a nikoho iného. Zásadná chyba bola 861 povoliť na trasu Humenné - Košice. Inak pri 757 to zázračne ide a nikoho to nevzrušuje, alebo o tom iba málokto vie ?
Nebolo by možné, aby rušňovodič nejakým spôsobom dokázal zapnúť priecestie na diaľku ešte pred plánovaným odchodom? Pri súčasnom stave, keď je trať riadená z Predmestia, by to urobil na požiadanie výpravca z Predmestia, keď bude voľná trať. Prvé návestidlo by bolo na konci nástupišťa, ktoré by mohlo signalizovať Výstrahu ešte pred uplynutím času na vyprázdnenie. Druhé návestidlo by bolo pred priecestím, pričom Voľno by sa rozsvietilo až po uplynutí predzváňania tesne pred prejazdom vlaku cez začiatok zábrzdnej vzdialenosti pred priecestným návestidlom. Toto návestidlo by bolo viac-menej len kvôli možnosti zlyhania PZZ - v prípade problémov by návestilo Stoj. Ešte by to chcelo doplniť prenos návestí na vlak, aby sa zaručilo zastavenie vlaku v prípade Stoj na priecestnom návestidle ešte pred priecestím. V tomto prípade by mohol vlak prejsť cez priecestie už plnou rýchlosťou. Podľa TTP je medzi koncom trate a priecestím 880 m, počítajme dĺžku vlaku 100 m, zábrzdná vzdialenosť do 60 km/h je 400 m (ak by tam premávali iba nové jednotky, myslím, že by sa dala skrátiť). Takže ostáva nejakých 350 m, počas ktorých sa vlak môže rozbiehať. Predpokladám ale, že by sa realizovalo automatické hradlo a výpravca v Predmestí bude mať obmedzené možnosti spolupracovať.
K jadru veci:
Tá trať Filiálka - Predmestie je v súčasnosti na 40 km/h a ak chce byť využitá pre osobnú dopravu, bude sa musieť zmodernizovať (zrejme aj elektrifikovať). A keďže vedie zastavaným územím, aj oplotená. Takže pointu povrchovej trate neviem nájsť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3
Nebolo by možné, aby rušňovodič nejakým spôsobom dokázal zapnúť priecestie na diaľku ešte pred plánovaným odchodom? Pri súčasnom stave, keď je trať riadená z Predmestia, by to urobil na požiadanie výpravca z Predmestia, keď bude voľná trať. Prvé návestidlo by bolo na konci nástupišťa, ktoré by mohlo signalizovať Výstrahu ešte pred uplynutím času na vyprázdnenie. Druhé návestidlo by bolo pred priecestím, pričom Voľno by sa rozsvietilo až po uplynutí predzváňania tesne pred prejazdom vlaku cez začiatok zábrzdnej vzdialenosti pred priecestným návestidlom. Toto návestidlo by bolo viac-menej len kvôli možnosti zlyhania PZZ - v prípade problémov by návestilo Stoj. Ešte by to chcelo doplniť prenos návestí na vlak, aby sa zaručilo zastavenie vlaku v prípade Stoj na priecestnom návestidle ešte pred priecestím. V tomto prípade by mohol vlak prejsť cez priecestie už plnou rýchlosťou. Podľa TTP je medzi koncom trate a priecestím 880 m, počítajme dĺžku vlaku 100 m, zábrzdná vzdialenosť do 60 km/h je 400 m (ak by tam premávali iba nové jednotky, myslím, že by sa dala skrátiť). Takže ostáva nejakých 350 m, počas ktorých sa vlak môže rozbiehať. Predpokladám ale, že by sa realizovalo automatické hradlo a výpravca v Predmestí bude mať obmedzené možnosti spolupracovať.
K jadru veci:
Tá trať Filiálka - Predmestie je v súčasnosti na 40 km/h a ak chce byť využitá pre osobnú dopravu, bude sa musieť zmodernizovať (zrejme aj elektrifikovať). A keďže vedie zastavaným územím, aj oplotená. Takže pointu povrchovej trate neviem nájsť.