Reply on: S499.1023 #219139:
Išiel som mi tému ale fakt je, že tie 861 sem jazdiť nemôžu lebo naši blbečkovia tak urobili viazanosť pri 861 na trate pri projekte ako spravili. To je tak, že o tom rozhodujú tupci pápežskejší ako pápež, ale zas aspoň odpadá riziko, že si tie súpravy budú jazdiť podľa nálady dakoho na prevádzke ako si šli východňáre honiť ego po príchode 861 a hrdo ich dávali na REX Humenné - Košice kde minimálne klasiku 75x+3xBdt treba. Potom to tak aj vyzeralo s tlačenkou.
fanatikmhd
Viko: Ano, sucasna poloha respektuje povodne, 4 kolajne (ci 3?) riesenie priecestia. K dnesnemu stavu uz sa pocitalo s jeho redukciou do realnej podoby a posunutiu ciar. V podstate jedine zmysluplne riesenie ktore prislo je zatial v podobe: Vlak pride k navestidlu pred priecestim (nejedna sa o klasicke odchodove, vlozene, cestove, a pod...). Vlak jeho prichodom oboznami CSS o prichode vlaku. CSS prestavi smery tak, aby vypratal priecestie (uvolni auta prioritne von z priecestia), a nasledne vpusti auta (elektricky) subezne s vlakom. Cize jediny kto sa stretne s blikacmi su auta z racianskej od racka vpravo na jarosovu - stoja na vystraznikoch. Bavime sa o verzii s absenciou zavor. Vlak prebehne, a CSS sa vrati do klasickeho signalneho planu. Zatial s charakteristikou rozbehu a dlzok sme sa dostali na 3min 12s. V podstate ide o "vynechanie" jedneho cyklu pre prejazd priecestim.