Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: piggee #219093:
A kto by jazdil z Petržalky na Patrónku vyhliadkovou jazdou okolo ÚNS, keď je teraz kelovy hysterický z jazdnej doby o 3 minúty dlhšej ako cez Lafranconi bridge?
Reply on: tr3mp #219094:
Take, aby bola tato linka pre vlkov zaujimava a bola vyuzivana a nie aby chodili s troma ludmi vo vlaku raz za hodinu.
Reply on: fanatikmhd #219092:
Keď jazdila L95 cez Šustekovu tak ešte hádam jazdila L88 na Šafko.
Ano prestupy na Šafku boli náhodné a cez víkendy priam "ideálne" k 20 min. int. električiek.
Reply on: piggee #219093:
Interval a vozidlá by boli aké?
Reply on: 810zssk #219089:
Tam by nemusel byt ani elektrickovy okruh. Vacsinu obchvatu tvori zeleznicny koridor, stacilo by spojit Petrzalsku stanicu s Patronkou a prestupne terminaly na prisecnikoch elektrickovych radial s vlakovym obchvatom (a samozrelne rozsirenie priepustnosti). V trochu vacsom meradle to ma takto Tokio. JR obsluhuje svojou Yamanote line cely okruh a metro to krizuje na svojich radialach.
Reply on: absurd #219078:
Cestoval pravidelne, vikendy 84 nejazdila, 12tka v 20min intervale, 95 v 15min intervale. Pocitam Ovsem, to su roky kedy 95 jazdila cez Sustekovu 😉 S krabickovym filmovym fotoaparatom fotit odbacajuci biely tambus 440(2?), nasledne na hribikoch z interieru elektricky podbijacku...
tych 22-28min ti zarucim ze neplati. Podla kedysi fungujuceho napriklad na safku bol cas na prestup 1min. Lenze bus a elebimbam dostali sucasne zelenu na vjazd do safka...takze.... prestup sa nekonal 😉 To iste zochova.
Reply on: Valec #219090:
...dalsi dovod preco je BMK kolosalna sprostost...
Reply on: gejza #219070:
Najjednoduchšie bude ukecať ich v banke, aby ti kartu nechali (väčšina bánk aj tak kartu vrátiť nepožaduje). Ak ti v druhej banke tiež vystavia BMK, tak ti v predajni DPB vedia preniesť električenku z karty na kartu. Ak ale v novej banke BMK nebudeš mať, tak si ten účet radšej zruš až po skončení platnosti električenky.
Reply on: Ike #219088:
Hlavne by to vyzadovalo nie len nove radialy, ale aj nejaky elektrickovy obchvat centra..
Reply on: 810zssk #219084:
Riešenie je v koľajovej doprave. Električkové trate do Vrakune, Vajnor, Devínskej Novej Vsi a pod. sú cestou. No je potrebné riešiť aj jej rýchlosť, pretože pri tomto rozsahu a súčasnej hustote zastávok to bude pomaly ako obsluhovať Slovensko výlučne osobákmi. A samozrejme zapojiť TIOPy ako sa len dá (+Einsteinova).
Reply on: absurd #219077:
Aj tam bude šestinová guma na nástupištiach (á la Žilinská či Petržalka) namiesto normálne spravenej hrany? 😃
Reply on: Mike #219072:
A možno by potom mohli potiahnuť ako NAD aj 20 a 123 namiesto Žatevnej až do KV. ?
Napriklad Molecova - Bulharska: Autom podla Google Maps 16 minut. V tomto smere rano zapchy na prietahu byvaju minimalne, realne to je teda okolo 20. MHDckou najrychlejsie spojenie 33 minut, ale to uz predpoklada ze akurat sadnu pripoje a ze sa stihne tesny 2 minutovy prestup (rano pomerne nerealne). Inak sa bavime o casoch okolo 35-40 minut a to tiez len za predpokladu ze centrum mesta bude dobre prejazdne (pretoze mimo centra sa MHD ist neda). Cize aj za optimalnych podmienok to MHD trva o 75% - 100% dlhsie ako autom.

Vysledok je taky aky je...
K tomu Mostu Lafranconi:
Jedna z veci ktore vnimam ako problem, je ze MHD v Bratislave je v principe rovnaka ako bola pred otvorenim dialnicneho prietahu, zatial co pre auta doslo k podstatnemu zrychleniu dopravy. Prave tymto vznikaju ludia ktori odmietaju prechod do MHD s argumentom "autom mi to trva 20 minut, MHD 50" - autom totiz prejdu priamo po dialnicnom prietahu, zatial co MHD ich bude vlacit po mestskych komunikaciach.

Strasne tazko sa to riesi, lebo ide prave o ludi cestujucich na roznych cudnych trasach typu Vajnory - Petrzalka, Devinska Nova Ves - Ruzinov, ci Podunajske Biskupice - Cunovo, teda trasach kde sa ziadnu linku zavadzat neoplati lebo pre kazdu kombinaciu je tych ludi skratka malo. Ale zaroven sucet ludi na vsetkych takychto trasach uz robi relevantne cislo. Toto su ludia ktorych bude parkovacia politika boliet, ale pritom nebudu mat ziadnu vhodnu MHD-alternativu.
Reply on: absurd #219077:
Článok: "Každé doteraz neriadené priecestie bude vybavené svetelnou signalizáciou a riadené v dynamickom režime s absolútnou preferenciou električiek"
Haterdunčo: "Preferencia žiadna".

Tomu sa hovorí funkčná gramotnosť.
Reply on: absurd #219076:
To vieš, polícia je niečo ako železnica.
Reply on: Mike #219072:
Koľko trvala tá prvá veľká modernizácia Karlovky, so samovykoľajivými VÚIS-panelmi pri Riviére, s novými stĺpmi TV, s reťazovkovým vedením? 4 mesiace s jednokoľajkami?
Reply on: absurd #219077:
ADD2 pri tej preferencii dopravy IAD, BUS i eliny v 2min int. v oboch smeroch na takej zdvojenej krizovatke Molecova+Riviera si ani tu preferenciu neviem predstavit
Reply on: absurd #219077:
To ze neni spomenute nevadi, je uz iste ze sa spoja Segnerka a Jurigovo do 1 zastavky a kludne by to mohli nazvat Poliklinika Karlova ves.
Reply on: fanatikmhd #219074:
Podľa vyhľadávača spojení na imhd.sk cestovanie Farského - Segnerova trvá 22 až 28 minút : http://imhd.sk/ba/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia?z1k=474&z2k=2604&mnp=2&mxp=30&mxpe=&np=5&rch=1&nizkopodlazne=&bicykle=&dpre=true&dprt=true&dpra=true&dprv=true&odpr=0&ns=15&datum=04.01.2017&cas=05.06

Ozaj túto trasu si cestoval vôbec niekedy s MHD alebo si robíš prdel z nás? Mimochodom po starom tam máš linku 84, ktorá jazdila už vtedy a do Dúbravky si mal z Kapucínskej električku cca každé 4 min a cez víkendy 6-7min. A isto by ti podľa starých CP ponúklo aj spojenie 99+88+4/12.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.