Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://bratislava.sme.sk/c/20422858/elektrickovu-trat-v-karlovej-vsi-chcu-zacat-modernizovat-v-aprili.html

Prečo nie je nikde zmienka o zmene polôh zastávok? To bude v kuse nacapená medzi Segnerovu a Molecovu Jurigovo námestie snáď nadosmrti a ostatné zastávky 300-400m? ? Preferencia žiadna, zastávky nasekané na seba, ani skrz modernizáciu to nejde nikto zmeniť. Fakt o doprave rozhodujú tupci ?
Reply on: ivanbuto #218972:
Nechápem, že prečo konečne nezrušia pripečeným fízlom túto kompetenciu? To sa máme prosiť chumajom z PZ SR, ktorí si vyvážajú prdelky v autíčkach aby schválili niečo čím uvrhnú svoj systém dopravy do zápchy? Veď tam sa nehľadí na IQ a EQ na prijímaní k PZ SR, ale na to aká je kto tupohlavá ovca plniaca rozkazy bezhlavo. Systém "práce" polície na Slovensku stojí za prd a význam PZ SR sa blíži nule. ?
Reply on: kelovy #219034:
#facepalm#
Nejak sa tu začína z antielektričiek prechádzať ku starému systému odvšadial všade už 3x denne! iba s DPB? 🙂 osobne Farského-Baníkova(Segnerova). Starý systém 95 Far-Šaf, 12 Šaf-Seg, víkend, 45min. Nový systém 1+5 cca 35min, auto einst-lafranconi-segnerova 8min, prakticky na týždňovej báze dochádzky, a chodil skoro sám. Ten smer by mi síce osobne vyhovoval...ale...nie je tam prúd. Sotva by sa na tej trase uživil Iveco Daily....Vhodnejšie keď už by bolo to roztočenie nábrežia na dvojkoľaj, a vedenie aspoň jednej linky šafko-nábrežie obojsmerne tade. Mimo výluk pre papalášov, mimo všetko...
Reply on: Mike #219072:
Otázka asi skôr do pléna - nebola by otázka jednokoľajok pod tlakom verejnosti ešte zvrátiteľná?
(Rovnako, ako bolo na poslednú chvíľu upravených už iks obmedzení.)
Reply on: MatejBA #219071:
Projektant pôvodne (tuším v DSP?) vymyslel že úplná výluka na Karloveskej radiále musí byť 3 mesiace, všetko ostatné sa dá riešiť pomocou jednokoľajok a čiastočných výluk.
Z DPB prišlo stanovisko že nesúhlasia s provizórnou a obmedzenou prevádzkou električiek v jednotlivých etapách modernizácie a požadujú úplnú výluku električiek počas celej doby modernizácie (teda cca 18 mesiacov). (Tak si hovorím že nemusím všetkému rozumieť...)
Až takýto extrém to asi nebude, ale ako poznáme prax z tohto mesta až do dňa realizácie sa koncepcia môže zmeniť... Tak uvidíme aká bude realita s vozidlami, vodičmi, kapacitou a cestujúcimi... Možno bude nakoniec ako NAD slúžiť aj 35 a 139 ?
Reply on: Solider #219049:
"Karlova Ves podľa realizačného plánu, ale predbežný plán poznáš a bol taký, že najprv sa bude robiť obratisko bez výluky, následne Krčace s NAD a potom samotná karloveská trať s jednokoľajnými výlukami (iba úseky od Molecovej po Borskú),"

To kto objavil, ze ta vec na krku nie je iba na okrasu? ?

"s čím nesúhlasí DPB,"

... a sme doma ...
otázka na expertov - mením banku a v súvislosti s tým aj BMK. Na starej (ešte platnej) BMK mám aj električenku. Ako si ju mám preniesť zo starej BMK na novú ? Vopred ďakujem za odpovede a pomoc.
Reply on: Valec #219060:
Antielektričkofil = električkofób.
Takže zatiaľ sme sa dozvedeli, že kelovy býva v Petržalke na Romanovej, jeho sestra v Karlovke na Donnerovej, raz do uhorského roka sa na Štedrý deň navštívia a preto je potrebné spojiť Dúbravku s Petržalkou linkou cez most Lafranconi, lebo kelovy nemá rád zastávky pri Horskom parku a na Dubovej
Reply on: kelovy #219056:
To je vzdialenosť po ceste, trdlo. Vláčiť ich cez centrum traba preto, lebo tam väčšina z nich chce ísť. Pochop konečne, že keď ty so sestrou idete 2x ročne z Karlovky do Petržalky, neznamená to, že tam chcú všetci.
Reply on: Ike #219065:
mosta = tunela ?
Reply on: Valec #219064:
povedzme, že bude viac áut v systéme, čo znamená väčšie kongescie, čo znamená častejšie uzatváranie mosta Sitina a zároveň rozsiahle zápchy v Mlynskej doline. Na Pražskej a Brnianskej máš BUS pruhy, o Štefánikovej sa šepká. Pre BUS je a bude jazda cez Staré mesto (s ohľadom aj na tunajší dopyt) výhodnejšia.
Reply on: tr3mp #219063:
Do BA určite, ale budú sa chcieť tlačiť aj/až do 4. okresu?
Reply on: Valec #219062:
Po dobudovaní D4 a R7 sa bude môcť do Bratislavy z východnej strany natlačiť viac áut, no na SZ zostane len Lafranconi. Takže to je podľa mňa ten súvis.
Reply on: 3pa3ck3 #219061:
D1 a Prístavný most riešia spojenie smerom na východ. Lafranconi smerom na severozápad. Ako tieto dva spolu súvisia? Však ak sa nejaký kamionista dnes potrebuje dostať od Senca k VW, ide cez Lafranconi už dnes. Po dobudovaní D4 sa možno z Prístavného mosta presunie na obchvat.
Lafranconi bude ešte viac upchatý, keď sa dokončí prvý úsek D4 bez tunela Karpaty. Keďže D1, a najmä Prístavný most nestíha už teraz, predpokladá sa, že kamióny budú musieť jazdiť cez D4 a D2 a plus to bude obchádzková trasa v prípade kolapsu na D1.
Najskôr antielektričkofil, teraz ultrafans Mosta Lafranconi.... to na sviatky dávali v Pezinku priepustky?
Reply on: kelovy #219056:
Kedy konecne pochopis, ze ludia sa nevozia na celej trase, ale vystupuju a nastupuju prevazne v centre, cize je logicke, ze musia ist linky cez centrum, kde je dopyt ludi najvacsi.

Kdezto pohyb ludi medzi KV a Petrzalkou je minimalny, cize linka, ktoru navhujes je nezmysel.
Reply on: juraj.k #219057:
MHD je tam od mýta oslobodená... Ale zato koľko krát aj Lafranconi býva celé upchaté...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.