Nie zeby som bol expert, mozno sa iny k tomu vyjadri lepsie. Ale 2xT3P voci K2S su urcite rozne naklady, nie? nakolko nemame mnohoclena, tak 2x rychlejsie opotrebenie smykadiel ptg, 1x navyse opotrebenie podvozku (2x naprava, 4x obruc) naviac oproti K2S. 2x vyssie opotrebenie TM. Cize prakticky pri rovnakom udrziavani budto stravi T3P dlhsie v dielni alebo zozerie viacej ND na rovnaku obnovu, a teda jej nakladovost je vyssia, nie? Ci uz sa nepocita nakladovost vozidla aj s jeho udrzbou? Navyse, 4xTM na 36t vs. 2xTM a 24t je jasny rozdiel aj v nakladoch za energie (nepocitam v uvahu pausalne platby za energiu ani dynamiku jazdy...)
Nemusia mať rovnako rozdelené služby a ani reálne nemajú. Na L6 sú nakreslené garantovane NP spoje a keďže L6 jazdí len počas špičky, tak sú tam nové vozy na delených poradiach. Riešenie: L6 s kačicami, 6 Škodoviek presunúť na L8. Zvyšné štyri kačice z L8 nahradiť súpravami.
Čo by na tom malo byť zložité? V každom normálnom podniku majú všetci papiere na všetko, to len v tomto skanzene ešte musia výpravcovia zisťovať, kto na čo má papiere a aký voz tam vlastne poslať.
Neviem, podľa mňa taký policajný benchmark bude práve Šancová. Ak sa tu podarí urobiť súvislý BUS pruh medzi mýtami a Pražskou, tak potom asi všade. Štefánikova mi spolu s Lamačskou (od Jurištu až po Patrónku) príde práveže najpriechodnejšia pre policajtov. Na Štefánikovej je jednak veľmi nízka intenzita v porovnaní so Šancovou a Pražskou (podľa ÚGD BA je intenzita 1/4) a ten tretí pruh na Lamačskej je len taký rudiment z čias, kedy nebol Tunel Sitina:
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?
alebo NAD v podobe bývalej L104 - išla by až do centra a myslím že cez Patrónku to je časovo skôr ako cez Karlovku. Len viesť každé 4 min autobus cez Krčace, kadiaľ nikto nechodí mi príde odveci... len neviem ako pendlujú cestujúci medzi Karlovkou a Dúbravkou
Ten BUSpruh na Šancovej je dobrý. Ak to schváli KDI, tak schvália už čokoľvek. Myslím že kľudne by mohol byť už od Trnavského mýta až po zastávku SAV. A v opačnom smere by som zrušil parkovanie a spravil ho minimálne po Račko v súvislej dĺžke.
Tak namiesto 1 dupláku 2xT resp. 29T môžu ísť vždy dve sóla.. bude ich tu viac než dosť ... ?
KVes - Dúbravka nech je ako vravíš. Ale bude musieť byť výluka aj v úseku tunel - K. Ves a nie len víkend... A koľko kĺbakov sa nájde hoc aj prac. dni prázdniny naviac oproti dnešnej výprave? Tak snáď dosť.. Ale čo ak nebodaj bude musieť byť úplná výluka v prac. deň školského roka?
No len aby si Urban nezmyslel, ze MUSI ist prec vsetko stare. ADD2 na NAD v KV usek KV obratisko - PRi krizi okrem rannej spicky bohate stacia aj sola, prave tie trebicske pomsty.
Teda samozrejme ešte budú musieť prežiť aj nejaké červené plynosy ak sa nechceme na NAD v Karlovke voziť v Tedomoch ako to spomínal Olekšák na zastupiteľstve... ?
zlomok