Ale stále to nerieši problém, že nikto nebude motivovaný ísť z Dúbravky do KV, ak má došľapať k električke, prestúpiť na autobus a potom znova na električku.
Stačili by aj busy aj 12m z Borskej minimálne po Damborského a to už môžu označiť ako X5. L35 ako NAD je fakt blbosť v takej podobe, v akej by musela byť aby nahradila električky.l
To s linkou 35 je podľa mňa blbosť. Tam myslím nemôže ísť ani bežný 12M bus (alebo po zjednosmernení Sološníckej už áno?), takže to by moc ako náhrada za električky nefungovalo.
To by potom asi mala L35 premávať celotýždenne s lepším intervalom a mala by zastavovať aj na oboch Krčacoch, stačilo by aj na znamenie. A keď to bude v lete, tak aj vozy s vyššou kapacitou kvôli kúpalisku Rosnička. A potom, či je treba takú kapacitu na Dúbravskú cestu. A či by neboli aj ľudia naštvaní, tí ktorí cestujú ďalej do Dúbravky než len na jej začiatok, že musia prestupovať dva krát v KV a na Lipského, kým doteraz majú priame linky.
? Rozumiem, že to nepatrí sem do bratislavskej časti fóra, ale napr. Skalica a Komárno nie sú od Bratislavy až tak ďaleko. ? Totiž na http://imhd.sk/transport je mŕtvo podobne ako aj v skalickej sekcii imhd...
Nie zeby som bol expert, mozno sa iny k tomu vyjadri lepsie. Ale 2xT3P voci K2S su urcite rozne naklady, nie? nakolko nemame mnohoclena, tak 2x rychlejsie opotrebenie smykadiel ptg, 1x navyse opotrebenie podvozku (2x naprava, 4x obruc) naviac oproti K2S. 2x vyssie opotrebenie TM. Cize prakticky pri rovnakom udrziavani budto stravi T3P dlhsie v dielni alebo zozerie viacej ND na rovnaku obnovu, a teda jej nakladovost je vyssia, nie? Ci uz sa nepocita nakladovost vozidla aj s jeho udrzbou? Navyse, 4xTM na 36t vs. 2xTM a 24t je jasny rozdiel aj v nakladoch za energie (nepocitam v uvahu pausalne platby za energiu ani dynamiku jazdy...)
Nemusia mať rovnako rozdelené služby a ani reálne nemajú. Na L6 sú nakreslené garantovane NP spoje a keďže L6 jazdí len počas špičky, tak sú tam nové vozy na delených poradiach. Riešenie: L6 s kačicami, 6 Škodoviek presunúť na L8. Zvyšné štyri kačice z L8 nahradiť súpravami.
Čo by na tom malo byť zložité? V každom normálnom podniku majú všetci papiere na všetko, to len v tomto skanzene ešte musia výpravcovia zisťovať, kto na čo má papiere a aký voz tam vlastne poslať.
Neviem, podľa mňa taký policajný benchmark bude práve Šancová. Ak sa tu podarí urobiť súvislý BUS pruh medzi mýtami a Pražskou, tak potom asi všade. Štefánikova mi spolu s Lamačskou (od Jurištu až po Patrónku) príde práveže najpriechodnejšia pre policajtov. Na Štefánikovej je jednak veľmi nízka intenzita v porovnaní so Šancovou a Pražskou (podľa ÚGD BA je intenzita 1/4) a ten tretí pruh na Lamačskej je len taký rudiment z čias, kedy nebol Tunel Sitina:
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?
alebo NAD v podobe bývalej L104 - išla by až do centra a myslím že cez Patrónku to je časovo skôr ako cez Karlovku. Len viesť každé 4 min autobus cez Krčace, kadiaľ nikto nechodí mi príde odveci... len neviem ako pendlujú cestujúci medzi Karlovkou a Dúbravkou
Ten BUSpruh na Šancovej je dobrý. Ak to schváli KDI, tak schvália už čokoľvek. Myslím že kľudne by mohol byť už od Trnavského mýta až po zastávku SAV. A v opačnom smere by som zrušil parkovanie a spravil ho minimálne po Račko v súvislej dĺžke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zlomok