Reply on: irizar #218716:
Neviem kto je Drahovsky, no ja nerozmýšľam v boxe. Získavanie poznatkov z rôznych vedeckých disciplín pomáha tomu nadhľadu. Po STU som vzdelávanie neskončil, mnoho ľudí má dopravné vzdelanie a pracuje v doprave, no chýba im nadhľad.V budúcnosti bude menej zamestnaných ľudí a nebudú chodiť do práce viac menej v tej istej dobe. Teraz rozmýšľajte a reagujte ak chcete.
O dopravu sa zaujímam a dá sa povedať, že veľa rokov som v doprave aj pracoval.
munww
Napísal som, že môj názor sa posunul do neutrálu, čiže už nepresadzujem názor na budúci najlepší systém MHD. No ty stále melieš, že zúrivo bojujem za likvidáciu električiek. Nevieme mnoho vecí ako parametre budúcich busov, koľko ľudí bude cestovať za prácou a v akej dobe v porovnaní s tým čo je dnes (možno budú ľudia pracovať flexibilné hodiny, možno 3 x týždenne po 12 hodín...), asi bude oveľa viac ľudí pracovať doma. Ja si myslím, že potreba veľkokapacitných vozidel nebude taká ako sa očakáva.
Vecnú poznámku napríklad o tom, že dlhá električka občas (podľa mňa každý deň) zablokuje prejazd medzi Šancovou a Legionárskou si odbil hlúpou poznámkou s tým, že: "na základe akého zákona môže niekto s ťažkým vozidlom ísť tam, kam nevidí? (príspevok 218704)" Kedy som to napísal? Si hlupák, nediskutuješ na úrovni. Prečítaj si moje príspevky pozorne, rozmýšľaj a potom reaguj...
Nie som zainteresovaní na autobusoch a o 5 rokov to už ani nebude možné, budem na dôchodku a mimo Bratislavy si užívať prírodu. Aspoň to teda tak plánujem.
Keďže analyzujem MHD z nadhľadu som dopravný analytik. V posledných dňoch sa môj pohľad posunul do neutrálnej pozície aj vďaka tvojmu zaslepenému obhajovaniu električiek.... Električkám, či už kratším alebo dlhším, si totiž nepriznal žiadnu nevýhodu. A to je fakt sila...