To, že cestujúci musia čítať, na akú konečnú ide L80, Ti nesmierne prekáža, ale to, že si budú musieť dopredu naštudovať, že či autobus, ktorý ide ich smerom, zastaví na zastávke, cez ktorú prechádza, Ti zrazu nevadí
Riadený prechod pri lávke??? A zápchy na Eisteinovej až mostu Apollo !!!to isto...Skôr disciplínu u chodcov a aj vodičov IAD...a zníženie rychlosti na 30km/h...Alebo spomaľovače.
Súhlasím s tebou veď na Bory Mall je 95℅ prevádzok totožných s Auparkom.Lepsie cestovať 10 minút na Bory ako 25 minút do Auparku.Ved z Dubravky ide aj 84...síce v týždni ale ako som písal vyššie všetko sa dá pohodlne vybaviť aj v Bory Mall.Este čo by niekto nechcel aby chodila 83 aj na Bory aj Avionu ???
A ľudom z Dúbravky by to jedine predĺžilo cestovanie do Auparku. Navyše jazdná doba by sa skratila možno o 1-2 minuty čo je zanedbateľné a bolo by to na úkor dlhšieho cestovania z Patronky, Dúbravky do Auparku.
Každopádne L95 by priniesla priame a bezpečné spojenie petrzalčanou a aj mimo petržalských s prestupom na Farského z eliny k Auparku.Je sranda že napr.zo Šafka to vychádza rýchlejšie k Auparku s prestupom na Farského ako L50 z panorama city cez Apollo.Tym by sa dalo napodobniť bývalé spojenie L5o keď chodili busy cez starý most.Sice s prestupom ale budiž.Petrzalčania by mohli využiť viac L95 a možno by sa dalo obmedziť zastavovanie pri Auparku iných liniek....napríklad 83 by tam nestála prinieslo by to aj zrýchlenie linky...Lebo L83 od Technopolu po nám.Hraniciarov kopíruje trasu L95.Z centra by sa použila elina 1+3 a L95 alebo ostatné spoje 93,94,80(smer mesto),91,191,88(smer mesto).To by mohlo zkratit dobu jazdy (za normálnych podmienok) o 2 minúty.Stala by na Dvoroch(na znamenie) a potom až zochova...Čiže ak by nestála na Dvoroch a Auparku ale až na Zochovej bol by to ďalší prínos.
Priamych spojov má Petržalka na nadjazde dosť. Nie je to pred vchod no to ani nemajú ostatný využívajúci napr.zastávku Dvory. Nech si Aupark naprojektuje a vybuduje riadený prechod k už vybudovanej lávke a nie tam ťahať dalšiu linku pred vchod.
Nepochybujem o vyuzitelnosti L95 do AUPARKU , avsak zase kazde 4minuty spoj je tam zbytocny, mozno by sa dalo kazdy druhy spoj aspon. Horsi bude vsak prestup na elinu pri tych auparkovych spojoch.
Aj ta zastavka AUPARK na zjazde zmostaSNP smer Petrzalka je v horsej dostupnosti cez parkovisko. Alebo potom prehodit konecne . 99 z Farskeho pojde na Aupark (nepojde do Ovista) a 95 pojde z Farskeho do Ovsista a bude z nej pripoj na kazdu elektricku aj cez vikend. No ked sa zrusi uplne 95 o 4-5 rokov, tak sa bude musiet vratit opat 99 do Ovsista.
uz som to raz vysvetlovala, firma ma evidovanu dochadzku po 15 minut, nepomoze mi ist o spoj skor, L99 nestiha trasu mlynarovicova - zst petrzalka za 7 minut, ma tam tri neuralgicke body a vela premennych, nestiha potom ani prestup do kopcian 07:33, treba cakat na dalsi 07:41, o par tyzdnov sa stane minulostou, nostalgicky si uzijem poslednu jazdu
Každopádne treba s tým otravovať radných pánov na Miu úrade Petržalka p.Bajana a spol...plus Magio strát keď už je nezmysel ťahať 95 ku do mesta nech to dajú aspoň do Auparku.Vyuzitelnist by stúpla aj o 30-40℅ nájme v rámci voľných dní.Ked si p.Starosta Bajan stále obhajuje L99 že je potrebná a ešte aj so 7minutovym intervalom cez týždeň počas 80℅ dňa tak by mohol myslieť aj priamym spojom do Auparku.Som za začnite zbierať podpisy do petície jeden pridám aj ja potom:)
To samozrejme nie, išlo mi len o princíp, že štát drása z občanov tučné dane a potom ich ešte zdiera na poplatkoch.
Podobné je to napríklad aj v tom, že Slovenská republika nariadila povinnú výmenu ŠPZ-iek za EČV a občania to museli platiť. V ČR platí, že ak ide o zmenu nezávislú od vôle občana (zmena názvu ulice, výmena ŠPZ za RZ, výmena vodičákov kvôli koncu platnosti starého vzoru), tak sa za to neplatí.
V aupraku sa už otáčali aj Kĺbové vozidla jeden čas vypracované na L 50 karosy...čiže problém nie je v tom...zrušili ich kvôli potrebnosti nizkopodlahovych vozov...A prestávky by boli iba na Vyšehradskej...tam majú vodici aj wc...v Auparku iba na otočku...jedna 95 by odchádzala druhá prichádzala...žiadne prestoje... otočka iba..
To je pravda celá križovatka a riadenie semaforov je na hlavu plus prestup resp.presun ľudí....Čakal som aspoň taký široký prechod ako je na Kamennom námestí pri Tescu z SNP...
Áno tam teraz stojí Ln80 ale dala by sa zriadiť zastávka pred križovatkou pred odbacacim pruhom...provizórne do roku 2020...len pre L95...Všetko sa dá ak sa chce....Po predĺžení električiek do Janikoveho dvora by mohla ostať pramavat maximálne by som pozmenil trasu aby nekopirovala eliny...Napr.po roku 2020 cez Lachovu Sustekovu Bosakovu okolo Sadu j.krala k Auparku...a nech mi nikto nehovorí o tom že by aj terajšie ale aj potom trasovanie L95 nebolo využite...
na Sorkách sa to objavuje už niekoľko rokov. Dokonca sa dá nájsť i prelepenie diery nálepkou o čiernom pasažierovi apod. Holt, zvyk je železná košeľa ?
kritika tejto skutočnosti v mojom príspevku (ani medzi riadkami) nebola ? Skôr som bol milo prekvapený, že stačí fyzická prítomnosť bez vypĺňania nejakých formulárov. Na pracovníčky prvého kontaktu slovenských úradov to išlo až prirýchlo ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3