Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #218165:
Daj mi príklad ako sa "rýchlo" dostať z Vyšehradskej na Astronomicku s max.1 prestupom...hm?Alebo z Udernickej na Domkarsku? Max.1 prestup...Z Hoĺičskej na Čiližsku max 1 prestup...hm? Mudrlant...to dnes nie je možné...alebo sa mýlim?
Radšej priamy spoj na ktorý chcem ísť bez prestupu ako x spojov a x prestupov.Najdi si staré grafikony z 90tich rokov a uvidíš že aj tie expres linky mali v špičkách 10 minútový interval a odviezli ťa z bodu A do bodu B bez nutnosti prestupovať.Napeiklad L101,102,104,105,106,107,108 atď...v pohode sa dalo v uzloch prestúpiť bez nutnosti zastavovať pri každej lampe...Ak uznavas preštudovanie a mrznutie v zime na zastávkach tak asi s tebou niečo nie je v poriadku...Od postupu času po 89tom roku sa pri výmene vedení v DPB potrebovali administratívny pracovníci vždy ukázať ako vedia zničiť MHD v BA teda kde sa ešte dá.Jedina expres linka čo ostala je L59 do ktorej sa tiež niekto obuje a zruší ju.Neviem koľko máš rokov ale opytaj sa ľudí ktorí si pamätajú ako premávali spoje pred 89roku a tesne po keď ešte existovala ako taká preferencia MHD.Dnes sa asi nedostanes z Dubravky na Zlaté piesky za 30-35minut ako vtedajším expres busom ktorý mal interval 10minut v špičke...Alebo priamy spoj z DNV do Karlovej vsi.Z Petržalky Matadorky do Prievozu (exL86) a pod...Ďalej no comment...uznavaj si svoje ++++plusy týchto novodobých zmien...Viac ľudí je proti ako za... Zrušená L90 na vysehradskú z mosta snp...hm??? Dnes sa priamo bez prestupu nedá dostať...Zrušená L89 z kopčian na AsMN...bez priameho spoja...hm?Zrušená L86 do prievozu...bez priameho spoja...hm?Zrušená L97 z Lúk do Ruzinova...Zrušená L81 hm?...Prestupovanie 1-2 alebo 3 krát ti zaberie viac času aj keď tie spoje chodia často ako keby išiel priamo spoj ako kedysi s intervalom 10-12 v špici...Sa pochop konečne...Ak zastavas túto politiku tak asi si zamestnanec DPB alebo prívrženec niektorých osôb stajacimi za týmito "skvostnymi" zmenami z roku 2005...
Reply on: MatejBA #218165:
Iba magor si dáva okruznu trasu po Bratislave...Mohol by si robiť sprievodcu po meste pre turistov 🙂
Reply on: MatejBA #218165:
PSS: Pre tych co by chceli rypat - okruh robim preto, lebo mam viacero zastavok vo viacerych obchodoch, nie len pre ten vylet (az taky psycho niesom)
Reply on: Doprava.Dolava #218162:
Na akej trase prestupujes 2x z Petrzalky? Prosim, uved mi aspon 1 trasu, ktoru pravidelne cestujes a musis urobit tak neskutocne hrozny ukon, akym je prestup na zastavke?

PS: Ja si chodim s batohom pre veci (nakupeny tovar pre moj job) MHDckou. Nemusim riesit, kde zaparkujem auto v centre mesta a vzdy si urobim krasny okruh (napriklad Mlynska Dolina - Blumental - Kamenne Nam. - Farskeho - Kremnicka - Einsteinova - Mlynska Dolina bol moj posledny okruh) - prestupujem tolko krat, ze podla tvojej logiky som chodiaca smrt, bezmozog co prestupuje, a pod clovek lebo nepytam expresne linky vsade s intervalom 1 spoj za 5,5 dna.
Reply on: Doprava.Dolava #218162:
Už zase...
Reply on: Mike #218146:
By som chcel vidieť kde...Asi iba na papieri...aj keď by bola priepustnosť ciest ráno 80℅ stale by chodil 7-8min.intervale...Papier znesie...
Reply on: Viko #218159:
Mali sa ponechať EXpresne linky...pre tých čo nepamätajú boli to BIELE CEDULE a ČERVENE PÍSMO...nezastavovali v každom zadku...iba na väčších prestupových uzloch...dostal si sa odvšadial všade...bez prestupu alebo max 1 prestup...Argument o hustote premávky na cestách neobstojí...lebo 40℅ ľudí čo kedysi ked tieto spoje chodili a cestovali nimi presadili sa do áut...Mali by sa na Magistráte zamyslieť nad tým ako znížiť počet áut v BA a zaviesť znova EXpresne spoje busov a nie stále spievať iba o Električke do Petržalky...ktorá nebude nikdy rýchla ako metro...a nenalaka nikoho z autá do MHD...Rušenie liniek v 90-tich rokoch prispelo k dnešnému denno denne mu kolapsu dopravy v BA...Nárast BUS Pruhov v minulých rokoch nulová...A autobusové linky ktoré stoja pri každej lampe...Ďalej no comment...
Reply on: Doprava.Dolava #218160:
Pred pár rokmi ale jazdila dnešná 192 v trase Vojenská nemocnica - Dostihová dráha a s číslom 92, takže mala rovnaké číslo, ako dlhá 92 z VW na Dolnozemskú.

Inak, vysvetli mi, keď je človek slabo vidiaci až tak, že nerozlíši veľký nápis Kopčany od dvojriadkového nápisu Údernícka kúpalisko (resp. Cintorín Petržalka), myslíš si, že by rýchlejšie a jednoduchšie rozlíšil čísla 80 a 180 (prípadne 80 a 81)?
Reply on: Viko #218159:
Linka 92 a 192 je rozdiel...trepeš dve na tri
Reply on: Doprava.Dolava #218156:
Mozme, ta trasa je 100% rovnaka. Ani v metre nie je iks paralelnych liniek na jednej vetve len preto, ze maju pasmovu premavku. Zvlastne, ze ta nevykotilo uz vtedy, ked 92 mala v spicke a sedle obe konecne rozdielne...

Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.


Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.
Reply on: Doprava.Dolava #218156:
1.) Hystericky zachvat ohladom linkovania ta chyta 11 rokov po zmene
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez 🙂
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?
Reply on: 810zssk #218155:
Mne sa nezda, ze by tam bolo tolko miesta, aby sa medzi kolajovou dilataciou a rohom zahrady Umeleckej besedy dal spravit pohodlny obluk, a keby aj ano, je otazne co s rampou samotnou - obojsmerna trat + chodnik + cyklotrasa sa tam za sucasnych podmienok nevojde, vlavo je vzrastla zelen a vpravo areal ministerstva takze rozsirenie tiez nebude lahke.

V principe, kam by vlastne ta trat isla? Ak ma ist az k Eurovei 2, tocit ju spat k Twin city by nebolo velmi efektivne...
Reply on: Mike #218146:
Potom môžme zlúčiť dokopy ak L31+L39 veď skoro celú trasu majú rovnakú...veď si cestujúci pozrie kam ide...spoj...Úplná krátkozrakosť ľudia!!!V roku 2005 úplne dovrzali všetko čo bolo ešte dobre...Treba prestupovať niekedy aj 3-4 krat.To je správne že?
Reply on: MatejBA #218149:
Vsak po tej rampe co tam dodnes zostala.
Reply on: Doprava.Dolava #218145:
dobrych par rokov. Namiesto kritizovania a pisania hluposti sa stacilo pozriet na CP a potom komentovat.
Reply on: S499.1023 #218152:
No to neni, ale to neznamena, ze tam na to nie je priestor, aby sa vyboduvalo riesenie, ktore bude zjazdne aj pre elektricku.
Reply on: piggee #218151:
Pretože tam už nie je tan železničný most cez Pribinovu ani železničná časť mosta.
Reply on: MatejBA #218149:
Ked tadial dokazal chodit vlak, preco by to nemalo byt realizovatelne pre elektricku? 😉
Ďalšia konkurencia sa dnes spúšťa ?
www.taxify.eu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.