Zastávka Karpatská smer Račianske mýto, pripravujú základy na nový prístrešok/presun pôvodného, vie niekto viac?
Oznacnik presunutý asi 30 metrov proti smeru, šoféri zastavujú kde sa im chce a kde je menej ľudí, nerobím si srandu, dávajte si pozor.
Minuly tyzden Stvrtok okolo 15:15 smer Kremnicka zo Zochovej a 16:00 opacny smer som v pohode cestoval v L80 (ak to ma byt "plny" 12 metrovy voz, tak ani nelez do L32 ked pride Tedom).
Tento tyzden v Pondelok 8:45 a 9:30 (ten isty smer) som si uz aj sadol.
Vazne chces tvrdit, ze 4 minutovy ranny interval a 7,5 minutovy poobedny je malo? Pretoze casto jazdim L80 zo Zochovej casto a stalo sa len 1 (slovom raz), ze som nemohol nastupit
"Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?"
Osobne si myslim, ze ak to budu robit, najrealnejsie je dvojka na Sturovu a od Mosta SNP priamy smer (alebo mozno by bol konecne dobry dovod z obojsmernit Vajanskeho)
Odbocka zo Safka do Eurovei by bola velmi dobrou spravou, je to ovela lepsia moznost napojenia tej zony ako Dunajska. Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?
Mesto by sa malo chytit a uvazovat potom nad predlzeniami jednak do biznis zony na Prievozskej, alebo k vychodnym radialam.
V tom texte mi chyba informacia ako si predstavuju vystavbu. Kto a kedy to ma stavat.
Preto pred Umelkou nemohli byť zastávky autobusov... lebo tadiaľ pôjde električka. ?
Ale chápem, že v tej konkurencii obchodných centier si už uvedomili, že aj "socka" je na odlíšenie dobrá. Len aby to nenabralo až taký smer, že mieto garáží budú električkové vozovne v podzemí stavať (... i keď jeden si tam už plánuje celé zázemie pre autobusy vybudovať).
"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
MatejBA