Inac uplne mimo temy: vcera som bol na tri hodiny v rakuskom Linci. V Linci maju a-busy, t-busy a eliny. Tie a-busy a t-busy nic moc, ale ten trolejbus mi otvoril hubu na dobrych 5 minut. Bolo to Volvo 7000, klbovy, cely nizkopodlazny, tichucky, rychly a proste... fantasticky. Inac zaujalo ma, ze to nema klasicke navijaky vzadu, a dokonca ani palice nema nijako spojene so zadnou stenou. Asi im v Linci palice nepadaju. Nepodarilo sa mi na nete najst fotku Volva 7000 v trolejbusovej verzii, ale v autobusovej je tu.
A mimochodom, vdaka jednej skuske budem mat prazdniny az od 20.9.2001 [zhruba styri dni:-(]...
A mimochodom, vdaka jednej skuske budem mat prazdniny az od 20.9.2001 [zhruba styri dni:-(]...
Turbo
Asi pred dvoma rokmi mi brat povedal co sa mu stalo ked siel linkou 20 (vtedy este 61, alebo kolko). Proste z Dubravky do DNV. Dosla mu srot KAROSA B732, z prvej alebo druhej kolony. Ako KAROSY dobre pozname, mala totalne hnedu (hrdzavu) strechu, etc, etc... Bolo vecer, tma a prsalo. Na ceste medzi Technickym sklom a DNV to v streche zapraskalo, zhaslo komplet vnutorne osvetlenie a aj vodicovi panel. Jedine co zostalo svietit bolo vonkajsie osvetlenie. Toto si pmatam. No, a ze este cez tu srechu kvapkalo do vnutra vozidla. Vyborne! "Bomba" voz! Urcite je uz zosrotovany ale aj dnes napriek novym Ik415 premavaju este KArosy B732 ktore su na tom rovnako. Dufam ze sa coskoro kupia nove busy, ktore definitivne tieto vraky nahradia. A nech su to riadne busy, ktore vydrzia fungovat bez udrzby! Je mi jedno ci to budu Karosy, Ikarusy alebo nevem co, ale mali by mysielt tak ako ked stavali Ik280 alebo ine typy, aby stacilo olej a vodu. A naftu samozrejme, ale lepsi by bol plyn.