Plny suhlas. To je proste primitivnost DPB a ani len netusia ako ich zase roznesu za toto na kopytach.
Mohli si polepsit povest, zase z toho bude len fiasko.
Má to svoje racio, netrieštiť typ automatov na jednom mieste. Nakoniec, ja by som na stanicu pri najbližšej príležitosti smeroval multifunkčné a tých 10 Meron by mohlo následne prísť inam.
Nepochybujem ze DPB ma data o trzbach automatov a nepochybujem ze tie na stanici su na cele. Ale minut tam 10% prostriedkov je blbost. Obzvlast ked uz dnes tam je plno miest kde sa da listok kartou kupit. Stacilo upravit 1-2 automaty.
Velmi efektivne. Idu prerabat len 50 automatov, tak co je lepsi napad ako 10 z toho prerobit na tom istom mieste. Idealne takom, kde aj doteraz existovalo niekolko moznosti si kupit listok kartou. Blbci.
Neviem, ako je to za posledne roky, ale cca 10 a viac rokov dozadu to bolo celkom pravitelne. Neboli vzdy a vsade, ale raz-dvakrat za tyzden som natrafil.
Zaujimave, ze sa poslednych 5 rokov co tam chodim kazdy den, a kazdy den sa veziem S-Bahn som este kontrolu vo vlaku nezazil ?
A nemyslis ale nahodou mimo Stammstrecke (Meidling - Floridsdorf)? Lebo za tymito stanicami urcite kontroluju...
Posledna veta nie je pravdiva. Vo vlakoch obsadenych vlakovou catou tato vykonava aj kontrolu CL, hoci nie v takej intenzite ako u nas. Ale aspon raz to prejdu.
1) Áno
2) Málokedy (ono niekde na schodoch to neni moc praktické)
3) Áno
Najčajstejšie ich je vidieť v prestupných tuneloch na Mustku, Muzeu, Florenci, je tam totiž vysoká frekvencia ľudí a úzky priestor, z ktorého sa nedá ujsť mimo prepravného priestoru. Plus je to v centre
Pri ÖBB som na S-Bahn-Stammstrecke uz par krat videl, ze kontroloval cely tim pri odchodoch z nastupist. Sprievodcovia su iba na regionalnych vlakoch (dvojposchodaky) a nikdy nekontroluju (praca sprievodcov je iba mavanie na nastupistiach).
Peon