Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #217901:
Samozrejme, ze je to vyrazne lepsie ako trat z BKV panelov a aj tichsie. No,:
Mohlo to byt este tichsie, keby bola trat zatravnena. O estetickom dopade na cele sidlisko ani nevravim.

Pri tej sume za rekonstrukciu sa uz mohlo najst par desat tisic na vysadbu pricestnej zelene, ale to je stale ta esteticnost a kultivovanie verejneho priestoru.

Chybajuce priechody na oboch stranach zastavok su celkom podstatne ako aj dostatocne osvetlene nastupistia. A to cele, nielen v priestore pristresku. Na to mozno je este aj na drahe nejaky predpis predpokladam ? .

Riesenie bezbarieroveho pristupu na kazdu zastavku, o tom vela rozpravat nemusime. Nie ze, pri jednej to proste ozelieme.

Ked uz neboli financie na multifunkcny automat na kazdu zastavku, tak aspon na tie prestupne v jednom smere.

Chybajuca/nefungujuca preferencia na krizovatkach a priecestiach.

V tom vypocte nie su ziadne blbosti, ale celkom zasadne nedorobky.
Reply on: Ike #217896:
S niečím by som súhlasil, s niečím nie - Z-priechody sú presadzované v celej Európe. Zvršok je tichý. Svetelná signalizácia namiesto reštrikcie IAD - tomu som neporozumel. Chcel by si zakázať vjazd IAD do celej Dúbravky? Dopravnému značeniu taktiež nie. Estetika trakčných stožiarov - ak sa nedohodne DPB so Siemensom, lepšie to nebude. Samozrejme integrované zastávky by byť mohli ale ako celok by som to rozhodne nenazval paškvilom. Moja sestra tam býva a veľmi si to pochvaľuje.
Reply on: david1 #217898:
Dúbravská trať je jedna z najtichších. Pochopiteľné, záleží aj na vozidle, ktoré v danom mieste po nej ide. Škodovky takmer nepočuť. Zdá sa mi, že je ešte tichšia ako nová trať do Petržky, vďaka tým diskutovaným kostrbatým zvarom a absencii prebrúsenia a aj hlučnému prejazdu cez oblúk medzi Farského a konečnou.
Reply on: Ike #217896:
Veď tie trakčné stožiare máš pri trati v celej Karlovke. Hluk z trate v Dúbravke je minimálny oproti iným otvoreným zvrškom napr. Vajnorská či Račianska alebo Karlovka. Samozrejme že je hlučnejší ako zatrávnený no to tam nebolo ani v pláne pre nízku hladinu spodnej vody.
Preferencia tam fungovala neviem ako to je teraz. Jedine tie prístupy k zastávkam mali poriešiť vždy na obidvoch koncoch zastávok.
O info paneloch a prístreškoch na všetkých zastávkach budeme napr. na Račianskej ešte dlho snívať...
Reply on: S499.1023 #217894:
To co napisal Ike a to, ze v pripade Dubravky neslo o ziadnu modernizaciu. To bola klasicka rekonstrukcia a tu si ma DPB platit sam a nepouzivat na to eurofondy.
Reply on: S499.1023 #217894:
Z - priechody, hlučný zvršok, neintegrované zastávky, dopravné značenie, svetelná signalizácia namiesto reštrikcie IAD a nehovorím o estetike (trakčné stožiare).
Reply on: Viko #217889:
Predpokladam ze nie.
Reply on: Ámos #217893:
Čo je také zásadne paškvilovité na Dúbravke?
Reply on: Solider #217885:
Neviem co je viac lahostajny pristup. Ci zrekonstruovat trat do dalsieho paskvilu ako Dubravka alebo rozbehnut cely proces odznovu aby modernizacia trati bola skutocnou modernizaciou.

Odpoved nech si uz poda kazdy sam.
Casu na realizaciu je este dost, fondy sa cerpaju do 2022.
Reply on: Peon #217891:
Nie je to jedno, kto to spravuje? Podľa mňa BID chcela, aby spravovala AM+OCL na žst, lebo ŽSR by z vysoka kašlali na opravy a ich programovanie. Mikomaty netreba programovať, takže až tak veľký dohľad nad nimi netreba, možno tie v OC by mohli prejsť k BID, ale podľa mňa je to celkom zybtočné. Sú tam telefónne čísla či mailové adresy, kde sú koncovky iné. Okrem toho nič sa nemení, z pohľadu cestujúceho je to úplne jedno, kto to spravuje, ak by si DPB udržiaval svoje automaty, napr. na letisku.

Vlastne BID je len koordinátor, dopravcovia naďalej fungujú v rámci IDS, BID je ich strechou.
Reply on: Miro #217880:
Ja ešte doplním, že na nasledujúcom webe je zrozumiteľne uvedené, ktoré multifunkčné automaty sú v správe BID. www.bid.sk/automaty Jednoducho sú to tie, ktoré sú na železničných staniciach.

V správe BID sú však aj všetky multifunkčné označovače na železničných staniciach.

Ozaj, multifunkčné označovače v autobusoch Slovak Lines sú v jeho správe a l e b o aj tie spravuje BID? ❓ Multifunkčné automaty vo vozidlách MHD si spravuje DPB, však?

Ostatné červené multifunkčné automaty (Billa, Tesco, OC Avion, Letisko a pod., zastávky električky v Petržalke a na Šafárikovom nám.) sú v správe DPB.

Zdá sa mi to trochu zložité - nebolo by lepšie keby všetky multifunkčné automaty boli v správe BID? Veď sú si tak podobné a po technickej stránke sa o všetky fyzicky starajú ľudia z TransData.

A len taká otázočka: ZSSK ani ŽSR nechceli spravovať multifunkčné automaty ani označovače na železničných staniciach? ?

No a staršie žlté automaty na zastávkach MHD, ktoré spravuje DPB (po technickej stránke sa o ne fyzicky stará Mikomat) keďže ponúkajú jednorázové lístky pre 2 až 6 zón a 24-hodinový aj pre celý IDS BK, tak nebolo by logickejšie a praktickejšie keby aj tie mala v správe BID?

Jednoducho keby všetky automaty (nielen tie multifunkčné) a všetky označovače (nielen tie multifunkčné) boli v správe koordinátora, teda BID?
Reply on: TomJ #217887:
On určite. On predsa cestuje iba na Šafko ?
Reply on: Ike #217888:
A tento argument sa nedá uplatniť aj na predĺženie 95?
Reply on: TomJ #217887:
To by nešlo, lebo udržateľnosť EU projektu?
Reply on: MatejBA #217886:
Mňa by zasa zaujímalo, či by súhlasil s predĺžením L95 za cenu skrátenia 1 alebo 3 tak, že by nešli do Petržalky.
http://bratislava.sme.sk/c/20383997/poslanec-odovzdal-peticiu-za-obnovenie-trasy-95-ky.html

Fakt som zvedavy, ci by suhlasi s predlzenim L95, keby mu to strhavali z platu 🙂
Reply on: Ámos #217884:
Len takýmto ľahostajným prístupom k ostatným významným infraštruktúrnym spôsobom sa celkom pravdepodobne môže stať, že sa okrem Karlovej Vsi nestihne zmodernizovať nič iné.
Reply on: Petto #217883:
Dovod je iny.
Staci si uvedomit, ze Karlovka sa ide robit a Ruzinov a Vajnorska nie.
Reply on: luky133 #217881:
Neva, vsak to za do seba zapada. Pre NAD nemame aj tak vozidla z 88 planovanych vozidiel. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.