Ja som nikdy nič o žiadnej mačke nepísal... Čo také nepodstatné som tu riešil, kto si spomenie?
Tebe by sa páčilo čakať na vlak na zastávke [nachádzajúcej sa na území hlavného mesta štátu] kde si nemáš kde sadnúť, nemáš sa kde skryť pred dažďom či vetrom a kvôli chýbajúcemu zábradliu sa môžeš v prípade menšej nepozornosti šmyknúť na kamienkoch? Na mojich fotkách v tom príspevku je to jasne vidieť.
Aby som však toľko nekritizoval, chválim nadštandardný počet smetných košov, ktoré sú rozmiestnené rovnomerne po nástupišti. Tuším až 4 sú tam. Za tmy som to nevidel, ale ten počet lámp vyzerá byť prijateľný na kvalitné osvetlenie celej železničnej zastávky. ?
Správne však odhadujem, že tam sa cestujúci dozvie o meškaní vlaku alebo dokonca mimoriadnej NAD iba zo svojho smartfónu cez mobilný internet? Akustické hlásenie tam, predpokladám, nie je (nevidel som reproduktory).
V tejto súvislosti si spomínam na zastávku Miloslavov [písal som tu o tom], že tam je akustické hlásene (aj prístrešok s lavičkou). Keďže tam je tiež pre oba smery na jednokoľajnej trati iba jedno nástupište, hlási to "Osobný vlak, ktorý pokračuje ... príde." Podľa mňa aj keď je tam iba jedno nástupište, malo by to vždy hlásiť, že príde na 1. nástupište, lebo keď to zahlási iba, že príde, tak to vyznieva dosť zvláštne...
V slušných firmách platí, že ak nevedia poskytnúť deklarovanú službu, dajú Ti nejaké výhody (väčšinou na úkor zisku). Ak DPB (alebo BID) deklaruje, že si môžeš kúpiť CL elektronicky vo vozidle a ty z technických dôvodov na ich strane nemôžeš, tak cestuješ zadarmo. To, že to môže zneužiť aj čierny pasažier, je len dôvod, prečo by mal technickú závadu DPB odstrániť. Revízor ten ulomený označovač uvidí.
Lenže to iba ústne vyhlási, že cestujúcemu umožňuje v danom vozidle cestovať bez cestovného lístka? Pri kontrole revízorom môže byť v praxi problém. Chcelo by to nejaké predtlačené potvrdenky pre takéto prípady podľa mňa. ?
Čooo? ? Ktorý druh lístka si si kúpil? To vodiči robia neoficiálne? Predpokladám, že lístok stál rovnako ako v automate alebo v stánku. To je výhoda oproti iným mestám s oficiálnym doplnkovým predajom CL, lebo tam sa u vodiča vo vozidle MHD platí viac (napr. Brno, Viedeň). Má vodič z DPB peniaze na vydávanie alebo prijíma iba presnú sumu?
Ach so, stehe ich schon ver. Ja som si predstavoval "na Špitálskej" ako ulicu Špitálsku. Na 29. augusta som naposledy nastupoval v roku 1983, keď tá zastávka nebola na znamenie a ako vodič som ju obsluhoval naposledy v roku 1994, keď tiež nebola na znamenie. Ale čosi mi v pamäti máta, že na 29. augusta lampy boli?
Zastávka trolejbusov "Špitálska" na Ul. 29. augusta pri Medickej záhrade, tá zastávka je väčšinou obrastená stromami, kríkmi, ale nie je priamo osvetlená.
Velmi spravne pred zavedenim nikto neuviedol ziadny ciel, aky podiel cestujucich by mal eCL vyuzivat, takze v ziadnom pripade to nemoze byt neuspech. Aj keby tych ludi bolo 50 denne. ?
MatejBA
Este keby dali moznost zobrazit vsetko aj s mapami liniek a spravit mobilnu aplikaciu, ale ako keby aj to urobili, tak asi omdliem ?