Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: All1111 #217227:
Mňa zaujalo vyhlásenie "... Váš vybraný spoj nebude vypravený" ?!

Toto paušálne prehlásiť, bez konkrétne uvedených spojov kt. sa to týka, alebo iných opatrení, je vytváranie si "pôdy" na prípadné sťažnosti na akékoľvek nevykonanie spoja... Čistý DILETANTIZMUS á la Slovak Lines!!!

Veľavravný je aj "podpis" Vedenie Slovak Lines ... s veľkým Vééé, aby všetci vedeli, že vo vedení sú Veľkíííí .o.o.i . A aby ich nedajbože vlky neotravovali, keď už budú peniť na zastávke čakajúc na autobus, ktorý možno pôjde a možno aj nie, radšej na oznam preventívne nedali žiadne kontaktné údaje dopravcu, a už vonkoncom nie telefón na dispečing!

Žiadam zrušiť tento diablov spolok Ústavným zákonom v skrátenom legislatívnom procese ?
Reply on: Peon #217180:
V súvislosti s VOR tu mám ďalšiu zaujímavosť: Minimálne na automate ÖBB v obci Wolfsthal zobrazuje informácie v slovenčine nielen veľký dotykový displej, ale dokonca už aj platobný terminál. ? Na automate je tiež viditeľná nálepka v nemčine aj v angličtine s telefónnym číslom kam má cestujúci zatelefonovať v prípade problému s ovládaním automatu alebo jeho poruchy.

Off-topic: Páči sa mi ako sa v Rakúsku predsa len zvyšuje akceptácia kariet VISA a MasterCard. Po Bille a ďalších bežných už aj diskont Lidl. Tiež aj online bezkontaktné platby tam už dorazili. Pred pár rokmi bolo minimálne kartu VISA možné použiť iba na čerpacích staniciach, v obchodoch s oblečením a automatoch na cestovné lístky ÖBB. Vo všetkých supermarketoch bolo zo slovenských platobných kariet možné platiť iba kartou Maestro (tú ponúka napr. VÚB ako Bratislavskú mestskú kartu). Navyše v automatoch ÖBB sa dalo platiť bez zadania PIN kódu - našťastie v súčasnosti sa to už nedá. Topic on.

Na 901-ke zaujímavá situácia: Vodič v smere Most SNP nezastavil na zastávke Einsteinova. Po prejdení okolo zastávky si vodič všimol, že tam chcela vystúpiť pani s dieťaťom. Podarilo sa mu zastaviť pri malom trávniku v križovatke niekoľko desiatok metrov za zastávkou. Spýtal sa jej či chce vystúpiť. Ona mu najskôr oznámila, že veď doteraz nemusela zvoniť pred tou zastávkou. On jej povedal, že nie je na znamenie, ale že sa neskoro postavila, tak on nevedel, že chce vystúpiť. Keď sa jej znova spýtal či chce vystúpiť, tak povedala, že potrebuje. Tak ju tam teda tam pustil von.

Btw rozumiete niekto prečo má Slovak Lines na ASMN klientskeho poradcu pre linku Bratislava - Viedeň, ktorý kontroluje cestovné lístky pred odchodom každého spoja? Veď na iných zastávkach to zvláda vodič. Predávajú bežne vodiči lístky na tejto linke aj na ASMN alebo tam je nutné kúpiť v pokladni (ak nemá cestujúci lístok kúpený cez internet)?
Reply on: Andy #217224:
Čítať viem, a v SL je úplne bežné že v nedeľu 16:20 spoj z Rovinky mešká 12- 17 minút, ktorýkoľvek deň v týždni spoj do Ba o 21:30 (5-6 cestujúcich vo vozidle) meškanie 5-10 minút. a vedenie to toleruje! Tak ako to bude ,,fungovať,,po takomto ozname??? Na to narážam ?
Reply on: All1111 #217223:
Hlavne, ked ten nasledujúci alebo predchádzajúci spoj ide o 50 minút +/-
Reply on: Andy #217224:
Ja som si ho prečítal. Z oznamu nie je jasné o ktoré problémové spoje sa jedná čo nestíhajú obraty.
Reply on: All1111 #217223:
Čo keby si si ten oznam prečítal?
Zaujímavý oznam na zastávke, toto už naznačuje začiatok úplného chaosu a anarchie v regiodoprave v podaní SL?
čaute. Len tak zo zvedavosti - odstavené T3 čakajú na vyradenie alebo ešte niekedy zasiahnu do premávky? hlavne T3SUCS mám na mysli.
Reply on: Miro #217214:
220-ka sa spustila 1.novembra 1988, takže koncom roka 1988...
Reply on: MatejBA #217218:
No vidíš, a tento pán je členom predstavenstva DPMBB.
Reply on: Miro #217214:
Tipujem, že 1989?
Keďže 17. zjazd bol 1986, spomínajú 1988 ako "vlaňajšok" a Lumumbovovu premenovali cca v 1990.
Reply on: Miro #217217:
"Ak chce niekto v Bratislave v praxi využívať kombináciu MHD – bicykel v bežnom spoji? V prepravnom poriadku sa dočítame: "Preprava bicyklov na linkách MHD je možná v pracovných dňoch od 9. h do 13. h a od 18. h do 6. h, počas voľných dní celodenne. Bicykle sa prepravujú len v prípade, ak to dovoľuje aktuálna situácia vo vozidle a so súhlasom vodiča.” Na porovnanie – v kanadskom Vancouvri majú všetky autobusy v prednej časti držiaky na bicykle – ukotvenie bicykla naň je otázkou asi desiatich sekúnd. Prečo sa na niečo podobné nemyslelo pri nákupe nových autobusov u nás? "Bicykel by mal byť navyše prepravovaný nie ako nadrozmerná batožina za poplatok, ale zadarmo ako podpora takejto dopravy,” dodáva Modranský."

Nezakazuje to nahodou u nas zakon? (bicykel vpredu) 🙂
Reply on: dyspozytor #217211:
MHD za 25 rokov žiadny posun dopredu. ?
By the way. Keby mali v DPB záujem a ochotu zohladňovať aj kultúrne podujatia a s nimi súvisiace zvýšené požiadavky na kapacitu - mestskí úradníci sledujú zoznam podujatí, ktorý by mohli v DPB zohladňovať.

http://www.visitbratislava.com/news/events-bratislava-september-26-october-5/

Oni však radšej zrušia zastávku v prípade nadmerného dopytu. ?
Reply on: dyspozytor #217213:
Kedy vyšiel ten článok?
Reply on: Mike #217212:
Áno, to bol brilantný záver článku?
Reply on: dyspozytor #217211:
V roku 1997 bude prvá linka rýchlodráhy ? ?
Čriepky z histórie MHD v Bratislave, alebo, keď nás ešte netrápili zápchy, ale kapacita v emhádé...?
Reply on: Peon #217208:
To o tych spojoch za 5 eur som netusil. Dakujem za info.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.