Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.
Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.
Som pozeral ráno v Diviakoch, odkiaľ sa tlačí tých asi 400 cestujúcich do osobáku. ? Keď som tam zočil stáť REX, hneď mi bolo samozrejme jasné, čo je vo veci. "Darí" sa im v poslednom čase, v bratislavskom depe je tam málo prevádzkyschopných rušňov, že už kvôli tomu museli odriekať vlaky, hlavne, že idú obnoviť IC-čka.
Co sa tej Viedne tyka, bude zaujimave co by sa stalo s linkou do Viedne keby regionalku kupil BSK. Bolo uz povedane, ze ak by podiel v SL kupovali, pojde len o regionalnu dopravu (nie celu SL skupinu). Potom by bola otazna buducnost Slovak Lines Expressu, ktory sa dostal na uroven ze prevadzkuje jednu linku do Viedne a dva pary spojov do Siah, pricom v minulom roku ledva dosiahol zisk..
To je zaujimave, ja taku skusenost nemam. Teraz som si otvoril ich rezervacny system a na kazdy spoj maju momentalne z letiska Vieden do Bratislavy 40+ volnych miest. Ale moze byt ze niektore casy maju silne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike