Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #217212:
Áno, to bol brilantný záver článku?
Reply on: dyspozytor #217211:
V roku 1997 bude prvá linka rýchlodráhy ? ?
Čriepky z histórie MHD v Bratislave, alebo, keď nás ešte netrápili zápchy, ale kapacita v emhádé...?
Reply on: Peon #217208:
To o tych spojoch za 5 eur som netusil. Dakujem za info.
Reply on: PeterBB #217197:
Iba tri? Neverím...
Reply on: 810zssk #217192:
Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.

Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Reply on: dyspozytor #217203:
V takom pripade by teoreticky moznostou bola kupa CL cez Poseidon.
Reply on: S499.1023 #217202:
Dakujem. Je to celkom zvlastna logika, kedze sprievodcovia beztak musia tarifu tych IDS poznat pre ucely kontroly CL.
Reply on: dyspozytor #217203:
S koordináciou prestupov z vlakov mimo IDS sa v IDS JMK neuvažuje, takže táto problematika nebola prioritná.
Reply on: julkaju #217176:
Z dentálnej hygieny?
Reply on: S499.1023 #217191:
Zrejme myslel rýchly prestup z vlaku EC od Kútov. Čiže mimo IDS JMK, pravdepodobne na toto narážal pán Peon.
Reply on: 810zssk #217196:
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.
Reply on: Max #217177:
Školu si ale vybrala primerane inteligencii. ?
Reply on: PeterBB #217197:
Som pozeral ráno v Diviakoch, odkiaľ sa tlačí tých asi 400 cestujúcich do osobáku. ? Keď som tam zočil stáť REX, hneď mi bolo samozrejme jasné, čo je vo veci. "Darí" sa im v poslednom čase, v bratislavskom depe je tam málo prevádzkyschopných rušňov, že už kvôli tomu museli odriekať vlaky, hlavne, že idú obnoviť IC-čka.
Reply on: ufo #217193:
Ja som ich služby zo Schwechatu do Bratislavy využil raz a polovica miest bola voľná.
Reply on: PeterBB #217197:
A co tu my s tym teraz ? Denne sa v BA pokazi 3-10X viac autobusov ?
Dnes ráno sa na slovenských železniciach pokazili až 3 rušne! REX 1856, OS 7802 a OS 3409.
Reply on: S499.1023 #217191:
K bodu 2: Nevies nahodou co je za tym? Je to neochota CD, alebo rozhodnutie KORDISu? Nikdy som celkom nerozumel, preco je s tym v CR problem.
Co sa tej Viedne tyka, bude zaujimave co by sa stalo s linkou do Viedne keby regionalku kupil BSK. Bolo uz povedane, ze ak by podiel v SL kupovali, pojde len o regionalnu dopravu (nie celu SL skupinu). Potom by bola otazna buducnost Slovak Lines Expressu, ktory sa dostal na uroven ze prevadzkuje jednu linku do Viedne a dva pary spojov do Siah, pricom v minulom roku ledva dosiahol zisk..
Reply on: ufo #217193:
To je zaujimave, ja taku skusenost nemam. Teraz som si otvoril ich rezervacny system a na kazdy spoj maju momentalne z letiska Vieden do Bratislavy 40+ volnych miest. Ale moze byt ze niektore casy maju silne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.