Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #216798:
Technicky to však určite možné je, lebo pri kombinovaných lístkoch za tarifu IDS BK + za tarifu Slovak Lines (resp. BSK) mimo zaintegrovaného územia to funguje ako som písal:

"Aspoň, že so správnou časovou platnosťou som sa stretol keď som mal raz kombinovaný CL (zo Smoleníc do Bratislavy). Časová platnosť za úsek v IDS BK mi bola správne vypočítaná a zobrazená od času odchodu z prvej zastávky v obci Doľany."

Poteším sa keď niekto zareaguje aj na druhý odstavec v mojom príspevku #216796 (k predčasným odchodom busov Slovak Lines v Bratislave v smere na ASMN). Z tohto pohľadu je skvelé, že blízka Marianka nepatrí administratívne pod Bratislavu, lebo tam som už 2-krát zažil ako vodič čakal do času odchodu podľa CP. ? Ako je to v Brne a Viedni? Pre POROVNANIE: Zaintegrované vlaky na území Bratislavy ani v smere na Hlavnú stanicu nejazdia predčasne. To platí samozrejme aj o diaľkových vlakoch. Alebo ste niečo také niekto niekedy zažili?

Ozaj, to aj po 1. 11. 2015 platí, že odjazdené výkony iných dopravcov na území Bratislavského kraja (Arriva Trnava, SAD Dunajská Streda, SKAND Skalica, SAD Trenčín) platia iné kraje? Akým spôsobom prebieha vyrovnávka výkonov? Kraje medzi sebou si to neskôr nejako finančne zúčtujú? Neviem odhadnúť či Slovak Lines odjazdí na území Trnavského kraja približne toľko ako zmluvní dopravcovia Trnavského kraja v Bratislavskom kraji. Určite to nebude 1:1...

Btw, páči sa mi zaintegrovanie blízkych častí Trnavského kraja (napr. Šamorín) pekne už od 1. 11. 2015. ?

Zhrňme si ešte: Na území Bratislavy z dopravcov mimo IDS BK umožňuje prepravu cestujúcich v súčasnosti iba SAD Dunajská Streda? ❓
Vie niekto, ci uz funguje zeleznicna zastavka vo Vrakuni na Raztocnej?
Reply on: Valec #216801:
Musíš myslieť dôsledne a formulovať exaktne ? .
Ale ja sa teda ospravedlnujem ze som si dovolil navrhnut ze vy v niecom IDS BK bol lepsi nez standard. Zabudol som ze cielom je podpriemerny system.
Reply on: Valec #216799:
Nenapada mi take mesto. A to chce byt argument?
Reply on: S499.1023 #216800:
Myslel som síce niečo iné, ale dostal si ma.?
Reply on: Valec #216799:
Bolo to v Ostrave.
Reply on: 810zssk #216798:
Keď si taký scestovaný... v ktorom inom meste ti na lístok vytlačí iný čas ako skutočný čas označenia?
Reply on: Peon #216796:
Listky v IDS BK platne od vydaja sa zial riadia aktualnym casom, nie casom odchodu - co je znacne nestastne, ale je to tak. Pritom ako v SL aj DPB by malo byt mozne spravit to ze cas platnosti by sa pocital od casu odchodu, alebo casu predaja podla toho co je neskor.

Bizarne je ked ides so SL 14-min. cestu a nastupis 5 min pred odchodom. Vyda ti 15-minutovy listok ktory expiruje skor ako tam prides ?
Reply on: Peon #216796:
Naivne som predpokladal, ze tie nove oznacovace v MHD dnes budu zobrazovat "Tato jazda je bezplatna"... Stare tiez vyzeraju byt funkcne. Logicky by som ocakaval v beznej prevadzke iba tie na zeleznicnych staniciach...
.
Taaakže, dnes v prímestských autobusoch Slovak Lines vodič vydáva pre každého registračnú potvrdenku. Nechýba však na nej upozornenie "NEPLATÍ AKO CESTOVNÝ LÍSTOK". Ja som išiel zo ŽST Lamač na Patrónku, tak moja mala platnosť 15 minút a "zaplatené" všetky zóny cez ktoré som prechádzal, takže vytlačené sú tam 100, 101.

To aj oficiálne môžu ísť v smere na ASMN na území Bratislavy autobusy Slovak Lines skôr? "Môj" nielen prišiel, ale aj odišiel až o 3 minúty skôr! Ja by som tam zaviedol 59-sekudovú toleranciu predčasného odchodu tak ako je pri MHD...

Ozaj a už ste sa niekto stretli v praxi pri nákupe CL1C v buse Slovak Lines na nástupnej zastávke (ešte pred odchodom busu) so správnou časovou platnosťou vodičom vydaného CL - teda vypočítanou od času odchodu spoja podľa CP? Ja od ešte stále nie. Aj o 5 minút som bol ukrátený na časovej platnosti - mne to však reálne nevadilo.

Aspoň, že so správnou časovou platnosťou som sa stretol keď som mal raz kombinovaný CL (zo Smoleníc do Bratislavy). Časová platnosť za úsek v IDS BK mi bola správne vypočítaná a zobrazená od času odchodu z prvej zastávky v obci Doľany.
Reply on: 810zssk #216789:
Viem, len ci s tym z Engerau nemaju skusenost aj ini.
Reply on: Petik #216791:
A kde si dosiel na to ze vysledok je nulovy? Pokuta v Bratislave je prilis nizka.
Reply on: Petik #216791:
Myslím, že 800,- CZK nie je nijako zverská pokuta ale podstatné je, že v Prahe, pokiaľ neprestupuješ pravidelne na Florenci, Můstku a Muzeu, nestretneš revízora ako je rok dlhý - presne ako píše nad Tebou MatejBA - revízorov treba vidieť - ako v Budapešti.
A čo sa pokút týka - v Česku je bodový systém, lenže to na SK nezavedú, lebo osemsto evri zaplatí Bašternák bez mihnutia oka ale vybodovať by sa mohol aj on.
Reply on: Petik #216791:
Pokuty maju byt take, aby odradili od toho to porusovat (nejake pravidlo). Na druhu stranu pokuta moze byt aj 100% tvojho platu, ale ked ta kontrola za cely rok zastihne tak 2-3x, tak naco ma taka pokuta zmysel? 🙂

Kebyze je takmer garantovane, ze stretnem revizora aspon raz tyzdenne, tak pokuta by kludne mohla byt stvrtinova oproti sucasnej 🙂
Reply on: TomJ #216780:
Nemyslim si, ze cielom revizorov je pochytat vsetkych ciernych pasazierov. Mali by posobit skor preventivne, aby boli vidiet. Cierny pasazier si tiez rozmysli, ci bude riskovat, ak bude vidiet revizora 2x do mesiaca, hoci ho ani nemusi kontrolovat. Aj on ma len jedny nervy 🙂

Napad s drakonickymi pokutami povazujem za nezmysel. Myslim, ze uz sucasna pokuta je prilis vysoka. Pozri sa na to ocami cierneho pasaziera. Ked ho chytia, bude sa spravat podla toho, aky trest mu hrozi. Ak to bude drakonicky trest, bude utekat, vymyslat pravne klucky a ine sposoby, ako sa pokute vyhnut, alebo dokonca pouzije nasilie.
Kdesi som cital rozhovor s prazskym revizorom, v ktorom revizor spominal na zlate casy, ked bola pokuta 400 Kc (dnes je 800). Vtedy mu vraj ludia bez diskusie davali 400 korun a bolo to vyriesene. Dnes sa dohaduju, utekaju a na mieste neplati skoro nik. Dokonca aj ja sam som bol raz davno svedkom, ako jedna slecna, ked zbadala revizora, tak vytiahla z penazenky 400 Kc a ked ku nej prisiel revizor, tak mu tie peniaze automaticky podala miesto listku.

A tiez v suvislosti s vyskou pokut porovnajme napriklad situaciu na cestach na Slovensku a v Cechach. Myslim, ze sa predpisy porusuju velmi porovnatelna, pritom v Cechach su pokuty velmi rozumne, tak okolo 1000 Kc a na Slovensku su drakonicke... Takze aky ma zmysel zavadzat drakonicke pokuty, ked vysledok je nulovy?
Zdravim, chcel by som sa spytat jednu vec. Ked si "dobijem kredit" na cipovej karte od dpb mozem napr. takuto cipovu kartu s kreditom pozicat niekomu inemu kto si nanu bude kupovat listky napriek tomu, ze karta je na moje meno? Dakujem
Reply on: kecho #216776:
zle sme sa pochopili .....


protiprávnu činnosť pácha ten, kto cestuje bez platného cestovného dokladu a zároveň aj ten pako, ktorý bez súhlasu dotknutej osoby zverejňuje osobné jej údaje
Statie pod pristreskom jcd, ktory je priehladny a nema ani z jednej bocnej strany reklamny panel je dostatocny signal, aby sofer zastavil na zastavke na znamenie?
Alebo rano len petrzalsky vodic na L99 zavadzal novu modu, ked pri vikendovom intervale proste prefrci okolo a ani len nespomali?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.