Reply on: 810zssk #216798:
Technicky to však určite možné je, lebo pri kombinovaných lístkoch za tarifu IDS BK + za tarifu Slovak Lines (resp. BSK) mimo zaintegrovaného územia to funguje ako som písal:"Aspoň, že so správnou časovou platnosťou som sa stretol keď som mal raz kombinovaný CL (zo Smoleníc do Bratislavy). Časová platnosť za úsek v IDS BK mi bola správne vypočítaná a zobrazená od času odchodu z prvej zastávky v obci Doľany."
Poteším sa keď niekto zareaguje aj na druhý odstavec v mojom príspevku #216796 (k predčasným odchodom busov Slovak Lines v Bratislave v smere na ASMN). Z tohto pohľadu je skvelé, že blízka Marianka nepatrí administratívne pod Bratislavu, lebo tam som už 2-krát zažil ako vodič čakal do času odchodu podľa CP. ? Ako je to v Brne a Viedni? Pre POROVNANIE: Zaintegrované vlaky na území Bratislavy ani v smere na Hlavnú stanicu nejazdia predčasne. To platí samozrejme aj o diaľkových vlakoch. Alebo ste niečo také niekto niekedy zažili?
Ozaj, to aj po 1. 11. 2015 platí, že odjazdené výkony iných dopravcov na území Bratislavského kraja (Arriva Trnava, SAD Dunajská Streda, SKAND Skalica, SAD Trenčín) platia iné kraje? Akým spôsobom prebieha vyrovnávka výkonov? Kraje medzi sebou si to neskôr nejako finančne zúčtujú? Neviem odhadnúť či Slovak Lines odjazdí na území Trnavského kraja približne toľko ako zmluvní dopravcovia Trnavského kraja v Bratislavskom kraji. Určite to nebude 1:1...
Btw, páči sa mi zaintegrovanie blízkych častí Trnavského kraja (napr. Šamorín) pekne už od 1. 11. 2015. ?
Zhrňme si ešte: Na území Bratislavy z dopravcov mimo IDS BK umožňuje prepravu cestujúcich v súčasnosti iba SAD Dunajská Streda?
810zssk
Bizarne je ked ides so SL 14-min. cestu a nastupis 5 min pred odchodom. Vyda ti 15-minutovy listok ktory expiruje skor ako tam prides ?