TSS Grade robil aj hlavnu stanicu spodok, aj Vajanskeho teraz. Nevravim ze som im nakloneny. Ale aspon nie su spajani s 1 kosickym politickym hnidopichom.
Trolejbusy stoja rovnako aj v krajinách, kde sa eurofondy nečerpajú. Problém je v tom, že pre trolejbusy je veľmi obmedzený počet dodávateľov aj kupcov a tým pádom sa ceny tlačia hore.
Co dnes brani prevazdkovaniu elektriciek v useku Dubravka - Karlova Ves (s obratom cuvanim cez obratisko)? A co je to "elektrickova nahradna autobusova doprava"? ?
Ved uz sa vravelo ze bude to po fazach. Najprv sa ma urobit obratisko KV aby sa vedela potom prevadzkvoat elektrickova NAD v useku obratisko KV - Dubravka. Ja si skor neviem predstavit NAD v useku Molecova - centrum. To jedine musia robit pocas leta, inak amen. ?
Capacity je len zbytocne predrazene. Sak neni normalne aby elektromotor/tbus alias Skoda SOR 31tr stal menej ako spalovaci motor/bus Capacity. Moj typ za dany 2klbak VANHOOL bude nieco okolo ceny Capacity cca 550-600 000 EUR. Ak sa bavime o klasickom buse dvojklbovom.
Prva dama ma smolu - je jasne napisane, ze sa nastupuje s PRIJATYM listkom, nie ze listok mozno pride a mozno nebude revizia. Ak zacala revizia, zacali ju kontrolovat a nemala prijaty listok, tak ma prosto smolu. Sam som takto na to doplatil, ze mi prisiel listok mozno tak 15-20 sekund po tom, ako ma zacali kontrolovat, ale mas jasne napisane pravidla toho, ako pouzivat SMS listok.
Co sa tyka toho druheho pripadu, tazko sa vyjadrit, kedze som tam nebol a mohlo/nemuselo sa to stat tak, ako hovoris.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Co sa tyka toho druheho pripadu, tazko sa vyjadrit, kedze som tam nebol a mohlo/nemuselo sa to stat tak, ako hovoris.