Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: omg123 #216304:
Potreba vyčerpať eurofondy...
Reakcia na: trolejbus6207 #216301:
Ale neodpovedal si na moju otazku. Co tam navysi cenu o 300000 €?
Reakcia na: Petto #216298:
A koho by si si tak predstavoval? Fero Omáčka f.o., Horná Štubňa?
Reakcia na: Petto #216297:
Co dnes brani prevazdkovaniu elektriciek v useku Dubravka - Karlova Ves (s obratom cuvanim cez obratisko)? A co je to "elektrickova nahradna autobusova doprava"? ?
Reakcia na: omg123 #216300:
nemôžeš porovnávať cenu autobusu a trolejbusu v rovnakej skrini, trolejbus je malosériové drážne vozidlo
Reakcia na: trolejbus6207 #216293:
Kolko stali tie trolejbusy? To co je tam tak drahe? Ved 18m SORy stali polovicu.?
Reakcia na: luky133 #216294:
Tpfu tpfuj - nech to neni EUROFIA
Reakcia na: MatejBA #216295:
Ved uz sa vravelo ze bude to po fazach. Najprv sa ma urobit obratisko KV aby sa vedela potom prevadzkvoat elektrickova NAD v useku obratisko KV - Dubravka. Ja si skor neviem predstavit NAD v useku Molecova - centrum. To jedine musia robit pocas leta, inak amen. ?
Reakcia na: All1111 #216277:
Heh ...niet nad tieto uvedomelé deti...?
Reakcia na: luky133 #216294:
Som zvedavy, ako vyriesa NAD ? (idem si to kuknut)
Na stránke magistrátu je zverejnená žiadosť o stavebné povolenie z 19.8.2016 na projekt - Rekonštrukcia Karlovesko Dúbravskej radiály. Plánovaná realizácia 10/2016 - 12/2018 (samozrejme, že sa začne neskôr, ešte musí prebehnúť výberové konanie na zhotoviteľa...). ?
http://bratislava.sk/elektrickova-trat-dubravsko-karloveska-radiala/d-11051737/p1=11049958
Reakcia na: Petto #216291:
aké ceny porovnávaš? asi nie bratislavské, keďže Capacity stáli 490.644€ bez dph a 31Tr 561.825€ bez dph...
Reakcia na: omg123 #216289:
Capacity je len zbytocne predrazene. Sak neni normalne aby elektromotor/tbus alias Skoda SOR 31tr stal menej ako spalovaci motor/bus Capacity. Moj typ za dany 2klbak VANHOOL bude nieco okolo ceny Capacity cca 550-600 000 EUR. Ak sa bavime o klasickom buse dvojklbovom.
Reakcia na: patrik444 #216275:
Prva dama ma smolu - je jasne napisane, ze sa nastupuje s PRIJATYM listkom, nie ze listok mozno pride a mozno nebude revizia. Ak zacala revizia, zacali ju kontrolovat a nemala prijaty listok, tak ma prosto smolu. Sam som takto na to doplatil, ze mi prisiel listok mozno tak 15-20 sekund po tom, ako ma zacali kontrolovat, ale mas jasne napisane pravidla toho, ako pouzivat SMS listok.

Co sa tyka toho druheho pripadu, tazko sa vyjadrit, kedze som tam nebol a mohlo/nemuselo sa to stat tak, ako hovoris.
Reakcia na: Petto #216288:
Ved to, keby sme mali. 201,202 zakruta pri seate, 201 odbocka na mileticovu, 202 cintorinska rajska. uz 18 metrove SORy maju problem. Ja by som vedel predstavit na linke 21. Aka je cena vs napr. Capacity?
Reakcia na: omg123 #216286:
Keby sme mali vhodnejsie cesty,krizovatky na to, tak kludne 201,202 ked uz tu basnime o nahrade tbus elektrickami na Gagarinke a dane vozidlo je o nieco dlhsie ako K2S
Reakcia na: patrik444 #216280:
Neexistuje žiaden čas na doručenie spätnej SMS (viď Miro).
Reakcia na: Miro #216285:
A na ktorej linke by to jazdilo v BA?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.