V tejto súvislosti najväčšia drzosť bola, keď za "krízového manažéra" Belfiho* (Ámos, 2011) namiesto zrušenia nabytočných pracovných miest zrušili niektoré záložáky. Totálny výsmech daňovým poplatníkom.
Myslím, že ak by sa nadbytočnej pracovnej sile dalo na výber medzi výpoveďou a rekvalifikáciou na pozíciu vodič, tak aj tá menšina, čo by súhlasila, by vyriešila momentálne nedostatky. ?
Nezabudni, že DPB je mestský podnik, takže odkladisko rôznych príbuzných a známych, na manažérskych pozíciách určených na tunelovanie podniku, na nižších zasa inde nezamestnateľných.
To ze im dokazu chripkove prazdniny spravit relevantny pokles poctu cestujucich len potvrdzuju ze prevadzkuju socku ktoru nepouziva nikto kto nemusi. Kto moze, uteka od nich pri prvej prilezitosti do auta.
"Uplynulý rok hodnotíme celkovo pozitívne. Podarilo sa nielen dosiahnuť, ale aj prekročiť plánované výsledky, ... Medziročne sme prepravili o 3 % menej osôb, čo je mierne viac ako je dlhodobý trend.
K horšiemu výsledku prispeli chrípkové prázdniny na školách začiatkom roka, iné rozloženie prázdnin
a niektorých sviatkov počas roka motivujúce k dlhším dovolenkám, a tiež „vlaky zadarmo“ resp.
prideľovanie vyššej frekvencie vlakov na jestvujúcich tratiach."
Čistý Slovak Lines - každoročný pokles prepravených cestujúcich o 3 % (takže od zavedenia IDS BK v roku 2013 podiel prepravených poklesol približne o 7 až 8 %, a to čoraz zrýchlujúcim tempom), ale nadávajú na vlaky zadarmo, na chrípkové prázdniny (wtf?) a iné rozloženie prázdnin (tak tie hádam dve predlžené víkendy sa určite odrazia v objeme prepravy), no a vlaky sa ani moc nepridávali v roku 2014 v okolí Bratislavy. ... Ale hodnotia to celkom pozitívne. ?
A kraj zas vypustí do smečka potešenie, že tržby narástli o 1 % a aj podiel prepravených cestujúcich o 1 %... áno, lenže to sa dialo v rámci mesta v MHD, čo nemá v správe, a doprava v regióne čoraz rýchlejšie upadá.
Pozerám, že výročnú správu za rok 2015 má na webe už aj ZSSK. Dá sa niekde dostať aj k aktuálnej výročnej správe Slovak Lines? Nepodarilo sa mi ju vygoogliť...
Myslím, že keby sa zrušilo nejakých 500 pozícii v DPB, tak by si to takmer nikto nevšimol. Zodpovedalo by to +- čisteniu, ktoré prebehlo v OLO už pred 10 rokmi...
Počet THP je takisto hrozivý. Porovnateľne veľké firmy, ktoré navyše robia aj nejaký výskum, vývoj a improvement (na rozdiel od DPB), by sa zaobišli asi tak so štvrtinou uvedeného počtu.
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
Joyki
K horšiemu výsledku prispeli chrípkové prázdniny na školách začiatkom roka, iné rozloženie prázdnin
a niektorých sviatkov počas roka motivujúce k dlhším dovolenkám, a tiež „vlaky zadarmo“ resp.
prideľovanie vyššej frekvencie vlakov na jestvujúcich tratiach."
Čistý Slovak Lines - každoročný pokles prepravených cestujúcich o 3 % (takže od zavedenia IDS BK v roku 2013 podiel prepravených poklesol približne o 7 až 8 %, a to čoraz zrýchlujúcim tempom), ale nadávajú na vlaky zadarmo, na chrípkové prázdniny (wtf?) a iné rozloženie prázdnin (tak tie hádam dve predlžené víkendy sa určite odrazia v objeme prepravy), no a vlaky sa ani moc nepridávali v roku 2014 v okolí Bratislavy. ... Ale hodnotia to celkom pozitívne. ?
A kraj zas vypustí do smečka potešenie, že tržby narástli o 1 % a aj podiel prepravených cestujúcich o 1 %... áno, lenže to sa dialo v rámci mesta v MHD, čo nemá v správe, a doprava v regióne čoraz rýchlejšie upadá.