Zaujimave, lebo podla tohoto
bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11051224
kolajnice vytrhavaju HaBeRaci, a o n rokov to zase rozkopu aby postavili vjazd do garazi? Coze ich pohlo k tomu aby takto dobrovolne konali?
V teoretickej rovine si tu ty. Milion krat som isiel 50kou a vodic sa v pohode MOHOL zaradit na koniec kolony, ale nespravil to, namiesto toho sa narval v krizovatke niekomu do cesty. Na to ziadne pravo nema, moralne ani nepisane ani nijake ine. Keby doslo k neho (a skor ci neskor dojde), pan vodic v optimalnom pripade pride o papiere a cesty budu zas o cosi bezpecnejsie.
Počuj, a keby sa na tom Zátiší zrazil autobus, odbočujúci doľava z pravého jazdného pruhu, s autom, odbočujúcim doľava z ľavého jazdného pruhu, tiež by vodič autobusu nedostal pokutu?
Vodič má dodržovať predpisy, a má sa postaviť do tej kolóny tak, aby dodržal pravidlá. Keď sa časom zistí, že v tej kolóne stojí každý autobus 10 minút, tak možno sa mesto preberie, a spraví nejaké opatrenia, aby autobus mohol prejsť rýchlejšie. Ale snáď si teraz nebudú vodiči tvoriť pravidlá sami pre seba ako sa im zrovna chce.
Netvrdím, že je dobré, aby autobus stál v kolóne, ale rozhodne nie je riešením to, že narozdiel od ostatných si len tak poruší pravidlá.
A ak vodič MHD nikdy nedostane pokutu, ako je možné, že na Devínskej ceste ju jeden dostal pred dvoma týždňami? Konkrétne za rýchlosť. Takže asi máš staré informácie.
to by nemal,i ked neni jednoduche zabrzdit,ale oni uz vedia tie nabehy cervenych ako a kde aky semafor ma interval,ale prihodi sa a to len preto aby nemusel prudko brzdit
a co povies na to,ked si mhd nechava medzeru pred sebou a sup mu tam auto a on musi v poslednej chvili brzdit a polka autobusu mu popada,lebo debil sa ponahla,
Error 0x007
bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11051224
kolajnice vytrhavaju HaBeRaci, a o n rokov to zase rozkopu aby postavili vjazd do garazi? Coze ich pohlo k tomu aby takto dobrovolne konali?