A vobec, ked dojazdy s cestujucimi mozu fungovat plnohodnotne na linke 201, (kde s vyhadzovanim cestujucich nie su vacsie problemy!), preco to nemoze fungovat na 12ke?
A preco je vrcholom, aby trolejbusy boli nap.r 200ky? U nas v Bratislave to tak je odjakziva, a nikto sa nestazuje. Navyse, ked chceli precislovat trolejbusy do autobusoveho systemu, tak vsetci protestovali...
Re #21436 J:
- Preco by mala 12 chodit na stanicu, ked pri terajsom intervale je tam 1ka prazdna?
- Som skor za obnovenie 12 do Ruzinova, ktora bola dost uzitocna..
Co sa tyka dojazdov, ja by som to riesil tak, ze na tych linkach, kde su vsetky vozidla vybavene digitalnymi transparentmi, by sa to prehodilo na "Vozovna XYZ" bez cisla a bolo by to vyznacene na CP. Na ostatnych linkach to iste, akurat by to na cestaku vyznacene nebolo. To je taky problem?
dojazd sa da spravit velmi jednoducho, od poslednej zastavky povodnej linky (napr. 12 na Safku, alebo inac normalne na obratisku) by si hodil za predne sklo, resp. na transparent ze: DOJAZD - Jurajov Dvor alebo DOJAZD - Krasnany, z bokov a zo zadu by uplne vybral tabule a isiel najkratsou cestou do vozovne pricom by bral ludi.
Prvych par dni by sa ho asi pytali, ze pan vodic kam idete, alebo preco nemate tabule, ale keby boli vodici schopni slusne odpovedat+nejake info na zastavkach tak by tieto "konfliktne situacie" vymyzli do 2 tyzdnov.
A Bratislavcania si zili stastne az kym nepomreli...
mhs: L12 zrušiť, jej poradia presunúť na L1. A z Hlavnej stanice by bola nejaká linka Napr. L15, ktorá by bola vlastne dojazdy L1 do vozovne resp. by nebola označená nijak iba cielom- Vozovňa Jurajov dvor cez Trnavské mýto.
Ved keby vozy brali cestujucich az po uplne poslednu zastavku pred vozovnou tak nie je ziaden problem. Na zastavke pri JD predsa nestoji tolko ludi aby tam musel vodic toko orodovat.
A aj 12 by mohla ist do JD a na Safku stale brat - len by na Vajanskeho zmenil spoj na 4 "Po Jurajov Dvor" a upozornil na to cestujicich.
Tak o tom som nevedel, ze take nieco tam uz bolo.
Re #21378 Andy: Mas to tam aj zo slovenskym prekladom ak si si nevsimol. To, co je azbukou napisane, ta vobec trapit nemusi. Ked nerozumies reci nasho kmena, to nevadi.
Re #21377 Kami: To uz zacalo. Ak to vydrzi do buduceho roka, pojdem sa na to pozriet.
Tak o tom som nevedel, ze take nieco tam uz bolo.
Re #21378 Andy: Mas to tam aj zo slovenskym prekladom ak si si nevsimol. To, co je azbukou napisane, ta vobec trapit nemusi.
Maličký obrázok - piktogram vozidla mi nevadí, ak je to niečo na spôsob Prahy alebo Brna. Inak trvám na tom, že odlišovanie CP dokonca farbou je zbytočné. A za absolútnu zvrátenosť ("zvrátenosť" = veľmi obľúbený výraz na tomto fóre ) pokladám osobitné číslovania trolejbusových a autobusových liniek pokiaľ trolejbus netvorí nosný systém. A obsolútnym vrcholo je strolejovanie autobusovej linky a z toho titulu jej prečíslovania, "aby zapadala do trolejbusového radu" [viď BA a KE].
Re #21350 Andy: Tak sa treba zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Ak by dotyčnému prišlo pred dom Trollino 18 s vodičom, ktorý vie slušne jazdiť, hneď by sa postoje zmenili.
Re #21374 Zdenko: V ZA už niečo také bolo a momentálne nie je.
Re #21379 J: Slzička sa mi tlačí do oka, hlavné mesto si kúpi po rokoch nové autobusy...
Re #21390 m@rtin: Súťaž je predsa na budúci rok, nie? Do tej doby aj Solaris CNG môže byť na svete. Veď stále majú niečo nové.
Re #21401 d3k0: Nebesia! Aký prevádzkový predpis???!!!
Re #21409 fobust: Takže dojazdy do vozovne majú ako jediné na Slovensku Košice
Re #21414 J: Skrátka sa choď pozrieť do HK a uvidíš ako to finguje. Papierové CP tam samozrejme musia byť, tie nikto strhávať nechce
Aj DPMP má svoje mínusy. I keď na dojazdy má konkrétne argumenty, prečo "sa to nedá" a prečo to v žiadnom prípade nesmie byť.
Andy na zaklade coho usudzujes, ze "urcite je lepsie byt kamarat s KLFom ako so Zdenkom"? Neviem ci si sa uz so Zdenkom spoznal, ale ak nie tak je to diskriminacia hrubeho zrna.
Dovolil som si byť vodičom v časoch, keď vznikali konfliktné situácie. A zopakujem teda ešte raz, že konfliktné situácie AKO ZÁZRAKOM ZMIZLI, keď bolo vozidlo už od odjazdu z konečnej nalistované na l. č. 10. Stačí to? Zdroj: Električkové súpravy vozovne JD, prevažne #7727/28, 7733/34, 7767/68, 7610/09, roky 1984 - 1994.
I.
J