Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jajboli #214273:
Mali by si to už všetci vyjasniť ako je to s tými spojami/ linkami. Neviem prečo to musela silou mocou redaktorka povedať inak, keď hovorkyňa hovorí o linkách...

A tá jedna jediná ilustračná fotka, ktorú majú a stále používajú je tiež dobrá. ?
Reply on: MatejBA #214274:
Ta tvoja polska uz patri pod Nemcov alias Commerzbank len tak na okraj. ?
Reply on: Petto #214272:
Nanestastie moja polska banka tam nie je ? A tetusky nemam vobec chut navstevovat, ani stat vo frontach 🙂
No zjavne sú všetci cestujúci s DPB spokojní, dobrá diskusia http://bratislava.sme.sk/c/20159186/dopravca-zverejnil-spoje-s-revizormi.html
Reply on: MatejBA #214269:
Tak uz potom len IB vyvolenych bank alebo tetusky v DPB predajniach ?
Reply on: Solider #214258:
Pomohlo by ale eventuelne dostavanie novych trati? Nevyhodnocuje sa to uz teraz niekedy? Som pocul ze s nejakymi BIDkovymi projektami uz problem bol..
Cesta z Patronky k Mlynskej Doline,tam by bolo vhodné urobiť výjazd na tú dialnicu čo vedie z tunela ešte pred svetelnou križovatkou pri ZOO ,teraz je výjazd až za križovatkou, lebo ked je zastavený tunel všetky autá musia ísť cez križovatku a robí sa tam kolona až po Patronku a to len preto že sa musia zdržovať na tej križovatke,.
Reply on: Petto #214267:
Takze niekto sa hral s webom DPB a posral to + web VUB asi padol ... genialne ? Skoro mam chut sa vyprdnut na to si kupit listok dnes ...
Reply on: Petto #214267:
Aj mne dnes Firefox na mobile vypísal chybovú hlášku Secure Connection Failed.
Reply on: MatejBA #214266:
Vyskusal som to kvoli tebe prave v Opere ako bezne a po potvrdeni PCL a spobobu platby (tj pred udanim cisla karty,platnosti atd) nastalo:

The vub.eway2pay.com page isn’t working

vub.eway2pay.com didn’t send any data.

V stredu som este kupoval normalne bez problemov ?
Genialne ... ePCL pozaduje pri platbe kartou zabezpecenie TLS 1.2 a bez neho mi nedovoli urobit platbu kartou. Pritom TLS 1.2 mam zapnute, mam najnovsi chrome a som momentalne cez elektricenky ... Zaujimalo by ma, ci mate niekto obdobny problem.
Po dlhom čase tu znova otváram tému verejnej dopravy v zahraničí v blízkosti Bratislavy. Do smartfónu s OS Android som si nainštaloval nasledujúce aplikácie:
- AnachB VOR
- OBB (aj meškanie vlaku zobrazuje)
- menetrendek.hu (iba v maďarčine a nezobrazuje cenu cestovného)
- TElvira (aj meškanie vlaku zobrazuje)

Ako vieme, ceny v Rakúsku sú brutálne. Tak napr.:
- linka 593 Schlosshof - Wien Hausfeldstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran)
- linka 391 Hainburg - Wien Aspernstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran) Ide cez Orth.
- linka 297 Hainburg - Wolfsthal: 2,20 €

Príjemne ma prekvapilo, že sú aj v angličtine a zobrazujú cenu cestovného (OBB za železničnú tarifu = nie tarifu VOR). Všetky však vyžadujú pripojenie na internet. Neskúmal som ktoré z nich umožňujú aj kúpu cestovného lístka [môžete ma niekto doplniť].

Čo sa meškania vlakov týka, slovenské a české appky umožňujú zistenie meškania pravdepodobne iba na Slovensku a v Česku.
Reply on: Valec #214263:
trapko ?
Reply on: S499.1023 #214262:
Petto je podobný.... ako pán z R14, takže jeho nápadom sa nemožno čudovať.
Reply on: Petto #214260:
Len vymýšľajte momotiny, aby BA musela vrátiť peniaze a nebolo na ďalšie rekonštrukcie a modernizácie.
Pred minútou na Blumentáli smer STU súprava 7414+7520, ako predskokan dispečer.
Reply on: Solider #214258:
Myslim si ze pan z R14 by sa rad chytil temy / len tristvrtina trolejbusov vypravenych a napadol to. Minimalne by bolo fajn podsunut mu to, nech nema cas na napadanie Stareho mosta a el.trate v Petrzalke.
Reply on: Joyki #214251:
Vačšiu hovadinu som snáď ešte nevidel. Myslím že z domácich by sa v tom neorientoval takmer nikto.
Reply on: ufo #214257:
Výprava sa bude meniť od otvorenia Petržalky, hovorí sa aj o tom, že cez víkend budú jazdiť iba nové vozy. Pokiaľ ide o počet, tak pojazdných by malo byť okolo 56 ks. Pri trolejbusoch je to horšie, vypravených býva väčšinou iba 90 zo 120 vozidiel a žiadne nové trate sa v blízkej dobe nebudú otvárať a ani výrazne navyšovať výkony, takže tu veľký prúser ešte len hrozí. Niekto v DPB nedomyslel, že taký počet trolejbusov nebude mať kam vypraviť. Keď budú musieť vrátiť peniaze, tak si možno švihnú s výstavbou nových tratí.
A EÚ zatiaľ nenamieta, že DPB je schopný využiť len 43 eurofondových (výprava JD bez záložných vozidiel) električiek zo 60 ks?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement