Cesta z Patronky k Mlynskej Doline,tam by bolo vhodné urobiť výjazd na tú dialnicu čo vedie z tunela ešte pred svetelnou križovatkou pri ZOO ,teraz je výjazd až za križovatkou, lebo ked je zastavený tunel všetky autá musia ísť cez križovatku a robí sa tam kolona až po Patronku a to len preto že sa musia zdržovať na tej križovatke,.
Genialne ... ePCL pozaduje pri platbe kartou zabezpecenie TLS 1.2 a bez neho mi nedovoli urobit platbu kartou. Pritom TLS 1.2 mam zapnute, mam najnovsi chrome a som momentalne cez elektricenky ... Zaujimalo by ma, ci mate niekto obdobny problem.
Po dlhom čase tu znova otváram tému verejnej dopravy v zahraničí v blízkosti Bratislavy. Do smartfónu s OS Android som si nainštaloval nasledujúce aplikácie:
- AnachB VOR
- OBB (aj meškanie vlaku zobrazuje)
- menetrendek.hu (iba v maďarčine a nezobrazuje cenu cestovného)
- TElvira (aj meškanie vlaku zobrazuje)
Ako vieme, ceny v Rakúsku sú brutálne. Tak napr.:
- linka 593 Schlosshof - Wien Hausfeldstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran)
- linka 391 Hainburg - Wien Aspernstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran) Ide cez Orth.
- linka 297 Hainburg - Wolfsthal: 2,20 €
Príjemne ma prekvapilo, že sú aj v angličtine a zobrazujú cenu cestovného (OBB za železničnú tarifu = nie tarifu VOR). Všetky však vyžadujú pripojenie na internet. Neskúmal som ktoré z nich umožňujú aj kúpu cestovného lístka [môžete ma niekto doplniť].
Čo sa meškania vlakov týka, slovenské a české appky umožňujú zistenie meškania pravdepodobne iba na Slovensku a v Česku.
Myslim si ze pan z R14 by sa rad chytil temy / len tristvrtina trolejbusov vypravenych a napadol to. Minimalne by bolo fajn podsunut mu to, nech nema cas na napadanie Stareho mosta a el.trate v Petrzalke.
Výprava sa bude meniť od otvorenia Petržalky, hovorí sa aj o tom, že cez víkend budú jazdiť iba nové vozy. Pokiaľ ide o počet, tak pojazdných by malo byť okolo 56 ks. Pri trolejbusoch je to horšie, vypravených býva väčšinou iba 90 zo 120 vozidiel a žiadne nové trate sa v blízkej dobe nebudú otvárať a ani výrazne navyšovať výkony, takže tu veľký prúser ešte len hrozí. Niekto v DPB nedomyslel, že taký počet trolejbusov nebude mať kam vypraviť. Keď budú musieť vrátiť peniaze, tak si možno švihnú s výstavbou nových tratí.
To je opozdený prvý apríl alebo niekde majú riadny matroš? ? ? ?
Podľa tých navrhovaných schém by som asi uprednostnil IAD pri každej príležitosti aj za cenu päťnásobného parkovného. Kým by som sa z toho vysomáril, už by som tam ani nepotreboval ísť. ?
birch