Nie je toto nejaké zložité a neodradí to tých, ktorí to môžu využiť?
"preregistrácia existujúcej dopravnej karty na autobusovej stanici v Dunajskej Strede za cenu 0,90 €"
"Občan predmetných mestských častí ďalej musí podať žiadosť o refundáciu nákladov na Mestský úrad Dunajská Streda s uvedením bankového účtu žiadateľa v tvare IBAN. Vyúčtovanie nákladov sa vykoná štvrťročne spätne poukázaním finančných prostriedkov na bankový účet žiadateľa. Na realizáciu refundácie cestovného nie je potrebné predkladať cestovné lístky, výška refundácie bude určená z tzv. účtu dopravnej karty, ktorý dopravca predloží za dohodnuté obdobie Mestskému úradu."
Ja žiadnou nostalgiou za Vrakosami netrpím. Ani za Ikarusmi. Boli to vozidlá poplatné svojej dobe. SOR nepovažujem za vozidlo poplatné svojej dobe. To že sú aj horšie neznamená že SOR je dobrý. Pri troške snahy by to mohol byť normálny autobus, naozaj mu veľa nechýba.
A preto boli Vrakosy rovnaké šmejdy ako ŠÖRy. Akurát že Vrakosy zodpovedali dobe v ktorej sa vyrábali a konštrukčne boli porovnateľné s inými vozmi v zahraničí (najmä na západe). To čo vyrába SOR dnes je paródia na autobus. Sami to priznali, že dizajn ich vozov je niečo čo by mali doháňať. Tak šup do toho! Tým vozidlám zasa až tak veľa nechýba aby som ich mohol nazvať autobusmi! Nech mi nikto nevyčíta že som zaujatý voči firme, tá mi je ukradnutá. Ale mám odôvodnené výčitky k ich konkrétnym výrobkom. Ani Škodovka sa nikde inde nechváli tými trolejbusmi ktoré dodala pod svojim menom do Bratislavy. A tie úžasné karosérie už majú pekné problémy, láme sa im uchytenie trakčákov. To by pri SORe nebola novinka. Isteže, môžu spraviť ľahký autobus aby mal nižšiu spotrebu, ale keď ho predajú do podmienok prevádzky typu DPB, tak sa nemusia čudovať že im tie vozy bude vracať s popraskaným rámom v rámci reklamácie. A mám veľké obavy čo sa životnosti tých trolejbusov bude týkať. Budem len rád ak sa budem mýliť! Dúfam že doby kedy z Vrakos za jazdy vypadávali motory, odlamovali sa schody, išli vypadnúť okná a pod. sa nebudú pri tých "úžasných" črepoch z Libcháv opakovať.
K tretiemu článku: Ako to bolo s nočnou linkou do Slávičieho údolia? A linka 518, ktorá tam (9,5-metrové SOR-y tuším) zachádzala iba pre výstup cestujúcich, to v praxi ako vyzeralo? Tam sa situácia naozaj zlepšila a na N31 nie sú väčšie problémy než na iných linkách?
Ozaj a premávala niekedy nejaká nočná linka aj priamo do Kopčian?
"Libchavskou opravnu traktorů a zemědělských strojů totiž v první polovině devadesátých let proměnili v jedničku mezi výrobci autobusů na českém trhu lidé, kteří odešli z vysokomýtské Karosy. Bývalý ředitel, náměstek i konstruktéři."
Toto by si mali do pamäti vytesať všetci SOR hejteri, ktorí zároveň s nostalgiou spomínajú na Karosy. Za oboma totiž stoja tí istí ľudia.
To ano, tie talianske hrkalky tazko nazvat autobusom. ?
Inak by ma vcelku zaujimal ten poprask na vsetkych moznych serveroch, keby druhy cesky vyrobca presadzoval svoje vitazstvo v tendri posielanim listov na premiera a prezidenta. ?
Jezo
Inak by ma vcelku zaujimal ten poprask na vsetkych moznych serveroch, keby druhy cesky vyrobca presadzoval svoje vitazstvo v tendri posielanim listov na premiera a prezidenta. ?