Hlavne aby to nedopadlo ako v dubravke, kde elektricky zakazdym krizovatku rozladia tak, ze auta a autobusy v priamom smere bezne cakaju zbytocne aj 5 minut...
Dnes pri tom tzv. Zuckermandli montovali ďalší električkový semafor. Konečne tá toľko žiadaná a spomínaná preferencia električkovej dopravy v Bratislave naberá reálne kontúry.
Asi ste zaregistrovali, ale na fóre som to nikde nevidel. Myslím minulý týždeň premaľovali fasádu predajne DPB v Gaštanovom hájiku do bielo-červenej kombinácie. Vyzerá celkom dobre ?
Dikusia sa točila okolo toho, či bude alebo nebude mať Grob cez 10k obyvateľov. Ja tvrdím že bude aj keby sa už nezačalo stavať nikde inde, ako na už teraz rozostavanom území.
Je nepochybné, že ak bude mať 30k+ obyvateľov, tak koľajová os vedená územím bude nevyhnutná. Pri tých 10k sa to dá hravo zvládnuť navoziť busmi k existujúcej železnici. Koľajovú dráhu Vajnory - Pezinok máš zakreslenú v územnom pláne BSK. Rezerva je vedená práve okolo prameňa a napr. už v dnešnej zástavbe ju máš možno vidieť v lokalite Šúr.
No a z toho je necelých 1500 pôvodných obyvateľov Chorvátskeho Grobu ( samotnej obce a nie časti ČV) ? na Čiernej Vode majú trvalý pobyt v 80% bývalí obyvatelia BA,ktorí sa presťahovali na vidiek a zvyšní sú súdruhovia od východu,ale tých poctivých ktorí neokrádajú obec o podielové dane je naozaj málo...Neoficiálne má Chorvátsky Grob + Čierna Voda zhruba 8000 obyvateľov a otázka znie ako chce BSK a štát riešiť dopravu keď sa v horizonte 10 rokov začne stavať v okolí teplého prameňa a na výpadovke k Slovenskému Grobu (od Chorvátskeho Grobu)...Odhaduje sa,že má pribudnúť +- 35 000 obyvateľov čo je viac ako má okresné mesto Senec...Myslím si,že teraz je najvhodnejší čas riešiť komunikácie a dopravu,tak aby to malo čo najmenší dopad na dopravnú situáciu...Keď sa začne výstavba bližšie k obci tak už bude neskoro (čo si ja myslím tak už pred desiatimi rokmi bolo neskoro).
Ešte nenastal a bude nejaké obdobie, keď to ešte bude fungovať duálne (suburbanizácia ale už aj reurbanizácia). Samotné ukončenie suburbanizácie Bratislavy je ešte ďaleko, ale v nasl. max. 10 r. dosiahneme maximum, avšak ten útlm bude pomalší.
tomu snad neveris. Problem predsa nie je dialnica ale bratislavske ulice.
Tie nikto neriesi, auta budu dalej stat v rovnakych zapchach, akurat pridu k nim po dialnici.
... myslíš oficiálne prihlásených obyvateľov alebo započítavaš aj osoby s trvalým pobytom v metropolách typu Námestovo či Sabinov, ktoré tam žijú načierno a okrádajú obec na podielových daniach ?
niki7123