Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #213962:
Jj, petob77801zsskmomotko. On považuje páčikovanie za najdôležitejšie v živote. Úplne mi to trhá cievy ? .
Reply on: Ámos #213964:
Postaví sa D4/R7/D1 a ten čas odstane ?
Reply on: Ike #213963:
pokles cien rodinnych domov a narast cien bytov v BSK hovori, ze ten cas nastal.
Reply on: Joyki #213957:
Áno, v zahraničí už prešli fázou utlmovania suburbanizácie a postupným prechodom na urbanizáciu (napr. aj z dôvodu nepraktickosti, dochádzania, spotreby paliva, zelených vdôv a pod.). BA je ale špecifická a my nevieme, kedy to utlmovanie príde. Navyše, výstavba infraštruktúry (v obludnom rozmere, tak ako je uvedené v ÚPN BSK) saturačnú úroveň určite posunie veľmi ďaleko.
Reply on: S499.1023 #213954:
pocuvaj Igorko, oni su na teba asi nehnevani. Nech napises cokolvek, automaticky minusky ? ? ? ?
A stavim sa, ze este aj maju pocit, ze ti na tom zalezi. ?
Reply on: Joyki #213957:
Lenže Bratislavský kraj nie je celý funkčný región. A keď zoberieš potenciál, zo Záhoria Ti nikdy nebude dochádzať toľko osôb, ako z časti na východ od BA.
Reply on: Joyki #213957:
"Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc"
Tie tvoje tipy... To aby už vyhlásili stavebnú uzáveru, keďže už teraz majú cez 7-tisíc a Monarská aleja II nie je zaplnená ešte ani z desatiny. A to niektorým ešte môžu aj nejaké deti pribudnúť.
Reply on: ufo #213958:
To súhlasím, ale aj teraz keď je tam ráno 5 vlakov za hodinu (z PK) je to celkom solídna kapacita a tie vlaky majú ešte nejakú rezervu (hlavne tie začínajúce v PK..). Už keď teda trať nemá..
Reply on: Joyki #213957:
Koľajová doprava by si najskôr zaslúžila zmenu zabezpečovačky pre úsek Pezinok - Rača, kde už teraz toho viac v špičke nenakreslíš a zmenu súdružskej autority, ktorá prímestskej doprave okolo Bratislavy v cieľovom GVD uberá výkony a pridáva na všelijaké lokálky okolo Tisovca a podobne...ale zároveň požaduje novú stanicu fiók pre jeden vlak za hodinu...?
Reply on: S499.1023 #213946:
Akurát, že medzi Svätým Jurom a Čiernou Vodou je Národná prírodná rezervácia. Tá regionálna vetva by slúžila Čiernej Vode a okolí, nie Pezinku. Napojiť na žst Vajnory, keďže aj električková trať by išla tadiaľ, cez.
Samozrejme, že sú to kecy, kým by to postavili, už celá Čierna Voda spolu s Triblavinou bude vystavaná s 20 a viac-tisícami obyvateľov (ak bude), a začnú sa ľudia sťahovať naspäť do mesta. To len aby sa predávali v nasledujúcich dvoch rokoch lepšie tamojšie pozemky. Ak by tam však naozaj priduli desiatkytisíc, čo je uletené, tak koľajová doprava by bola nutná.
Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc, ani Triblavina... ani Stupava nemá železnicu a dochádza (13-15 tisíc). V kľude by sa ich dalo obslúžiť autobusmi, ako zvoz na koľajovú dopravu (či už S-vlak, alebo električka).
Reply on: 810zssk #213955:
Podľa mňa je druhým najväčším mestom v BSK Petržalka ? .
Reply on: S499.1023 #213954:
Tak ono cely ten projekt priamo suvisi s pripadnou dalsiou vystavbou na Ciernej vode. Existovali projekty, ktore keby sa zrealizovali, tak by Chorvatsky Grob bol hned po Bratislave druhym najvacsim mestom v BSK ? Samozrejme, v sucasnej situacii prilis realne nie su.

Napriek tomu ze projekt "grobskej elektricky" povazujem v tejto chvili za nerealisticky, povazujem za spravne ze pre danu oblast sa uvazuje aj s kolajovou dopravou, hoci o jej najvhodnejsej forme sa da polemizovat.
Reply on: 810zssk #213952:
Ešte lepšie. Tam budú určite jazdiť úplne narvané NF12B v dvojiciach v trojminútovom intervale, Grand Boulevard Schuhwichse.
Reply on: petoo #213950:
Z pohľadu vodiča sú to určite vyššie druhy dopravy, lebo je tam vyššia mzda.
Reply on: S499.1023 #213946:
Tato BSK fantasmagoria vedie cez Groby, nie cez Jur. Nema sluzit pre spojenie PK-BA a teda nie je v subehu so zeleznicou.
Reply on: Majo #213949:
Veď vieš, že odjakživa to je tak, že nejakú dobu brigádnikov nechcú, a potom chvíľu zase chcú, a furt sa to opakuje. Posledných pár rokov ich neprijímali. Dôvodom bolo, že chceli kmeňovým vodičom umožniť viac nadčasov, aby si viac zarobili aj bez zvýšenia hodinovej mzdy.
Reply on: TeBeCe #213927:
"Dopravný podnik Bratislava neskôr dokáže študentom ponúknuť aj ďalší spôsob rekvalifikácie na vyššie druhy dopravy - autobusovú alebo trolejbusovú, prípadne ďalšie pracovné možnosti."

som nevedel že autobusy a trolejbusy sú "vyššie druhy dopravy" v porovnaní s podradnými "nosnými" električkami ?

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/dopravny-podnik-ponuka-studentom-brigadu/
Reply on: Ike #213941:
Samozrejme, že mohli, boli a sú, ja som toho živým dôkazom. ? To len niekto objavil Ameriku.
Reply on: Ámos #213947:
S tučnou dotáciou určite áno...
Reply on: TeBeCe #213944:
Skor ma zaujima ine. Bude ochotni Slovak lines nakupit elektricky ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.