Veď vieš, že odjakživa to je tak, že nejakú dobu brigádnikov nechcú, a potom chvíľu zase chcú, a furt sa to opakuje. Posledných pár rokov ich neprijímali. Dôvodom bolo, že chceli kmeňovým vodičom umožniť viac nadčasov, aby si viac zarobili aj bez zvýšenia hodinovej mzdy.
"Dopravný podnik Bratislava neskôr dokáže študentom ponúknuť aj ďalší spôsob rekvalifikácie na vyššie druhy dopravy - autobusovú alebo trolejbusovú, prípadne ďalšie pracovné možnosti."
som nevedel že autobusy a trolejbusy sú "vyššie druhy dopravy" v porovnaní s podradnými "nosnými" električkami ?
Preto by som tam uvítal normálne štátom objednávané vlaky, nie mestom objednané električky, či VUCom objednané sporadické spoje (viď regiobus, či S 25), ak by teda dovtedy ostal takýto systém objednávania vlakov.
na tych 5 spojov za den, aj to kazdy neparny den, ktore by si BSK objednaval na tej elektrickovej trati, je to uplne jedno ? ak si teraz nevie region objednat a zaplatit kvalitnu dopravu, potom to bude ine?
To nie je o rozchode, ale o napojení na dlhú Vajnorskú radiálu namiesto napojenia na 10x rýchlejšiu ŽSR-trať. A samozrejme o počte zastávok, keďže by to bol princíp električky s viacerými zastávkami, alebo princíp vlaku s maximálne tromi zastávkami.
Divné, že v Petržalke chceli rýchlodráhu, tu zas idú rýchlu železničnú trať križovať pomalodráhou. Ako keby sa nedalo prestúpiť na električku pri žst Vajnory, ak tam bude radiála predĺžená. Bolo by na výber ísť (rýchlo) ďalej vlakom na Filiálku/Hl.st. a do centra, alebo (pomalšie) električkou po radiále.
Závisí to od uhla pohľadu - dizajn imitujúci komixy mne osobne pripomína krátku epizódu môjho detstva, kedy som na nich "fičal". Dnešné 15 - 16-ročné deti podľa mňa komixy už takmer vôbec nezaujímajú... ?
Ma to graficku uroven a to je u DPB velka novinka ? Za to plusovy bod. Ale nesuhlasil by som s tym trafenim sa, oni potrebuju ludi 21+, toto je dizajn tak pre 15-16 rocne deti.
Joyki