1. Vsak viac ako 12 tbusovych liniek zatial nepotrebujeme. Nove mozu byt nadalej radene do bus radu.
2. SMS listok neriesi PP IDS BK. Akurat sa uvadza na plagaty s cenami listkov.
3. Skor IDS zanikne ako tu postavime novu trolejbusovu trat ?
Akurat, ze cely rad 201 až 212 je obsadený + 33 a 64 a môžeš prerábať komplet celé tarifné podmienky IDS BK. Napr. SMS lístok môžeš použiť iba na linky s číslom menším ako 212.
Kedysi tu koloval taký dokument, v ktorom bol sumarizovaný počet prepravených cestujúcich, ale neviem, či to bolo na základe reálneho sčítania alebo inou štatistickou metódou. Každopádne, najviac vyťažené linky podľa tohto dokumentu boli 4 a 5, ktoré mali takmer totožné čísla.
Inak ráno sú od Botanickej záhrady smerom do mesta najplnšie linky 4 a 9. Chodí nimi aj dosť študentov (medikov) na Odborárske nám. Poobede zas idú naspať z Amerického nám. Tá 9ka by na Špitálskej určite chýbala.
Toto si všímam od zavedenia nového linkovania (odkedy sa prešlo na 8 min. int.). Práveže poobede chodí 4ka z pod mosta do Karlovky riadne plná a to nehovorím čo je po 19h. Vtedy som rád keď príde 30T - tam sa je kde pohodlne aspoň postaviť. Zato keď mám šťastie na 5ku na Kapucínskej tak skoro vždy sedím, pokiaľ stojím tak som jeden z mála - a to aj po 19h na tejto linke.
Za zmienku ešte stojí linka 9 po 19h. Z Kapucínskej do KV je tam niekedy riadna tlačenica.
A to mas na zaklade nejakeho dlhodobejsieho prieskumu, ci len v uzkom casovom rozpati v par dnoch? Lebo ti mozem povedat, ze L5 chodi naopak plnsia ako taka L4 v urcitych casoch, ked chodim ja (medzi 16-18).
Jednoznačne najvyťaženejšia el. linka je 4ka. Po nej možu nasledovať 9 a 3. Až niekde po nich bude 5ka. Linka 5 je z karloveských liniek tá najmenej vyťažená. V špičke už aj 6ka odvezie viac ľudí a to je už čo povedať. Časy veľkej slávy 5ky sú už dávno preč.
Ike