Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JamaVOku #213244:
Ako vies ze to nikomu nevadilo?
Reply on: JamaVOku #213190:
Na margo toho celeho len dodam ze svojho casu vsetky linky zastavovali na zastavke Vazovova aj na Florianskom nam. a isty cas linka 16 z Posne do Race, ktora v smere do Race stala 2x na Vazovovej a tiez to zastavenie na dolnej Vazovovej nebolo z hladiska prestupov nijak logicky opodstatnene a nikomu to nevadilo.
Reply on: Rubber38 #213242:
Luxusný máš na Mariánskej alebo Obchodnej... na to nepotrebuješ ísť na Jesenského. Tam budem mimochodom prestupovať aj ja z L3 do centra na L4,9 alebo priamo na Kapucínsku z L5 . Odtial som na Hlavnom nám. tiež veľmi rýchlo.
Reply on: david1 #213241:
Tak už len z tej Jesenského bude fakt luxusný prestup napr. smerom na Petržalku ?

Rača hold bude odrezaná tak či tak, s tým sa asi moc spraviť nedá. Ostáva mi len dúfať, že aspoň prestup z 3 na 6 na Šafku bude dobre vyhádzať, keď už nič iné
Reply on: Rubber38 #213240:
Neodrezal. Zabudol si na Jesenského ktorú využíva Vajnorská aj teraz.
To skôr Rača bude odrezaná ak bude dočasná zastávka pred Tržnicou.
Veď uvidíme aké bude trasovanie sám som veľmi zvedavý.
Reply on: david1 #213239:
Ako som kdesi spomínal pár hodín dozadu - diskusiu o prehadzovaní L8 a 9 nechaj až na dobu, kedy bude pod Manderlom stála zastávka, lebo inak by si v prípade realizovania tohto nápadu odrezal aj celú Špitálsku (a Vaj/Ruž radiály) od spojenia s uzlom Nám. SNP/Kamenné v smere do mesta, a to je už myslím trochu moc ?
Reply on: 810zssk #213235:
Na jedno kolo to nie je vela no keď si to zrátaš za mesiac tak je tých vozokm dosť.
Keby tam bol potrebný dopyt tak ok ale aj v opačnom garde L1 či L2 toho moc nevozila. Minimum blízky nule od mosta po Kapucínsku.

Ak prehodia trasy L8,9 tak by sme mali 4 min.int. Šafko - Trnavské mýto čo by kompenzovalo chýbajúce priame spojenie z T.mýtom.

Zase by sme prišli o spojenie Špitálska - Kapucínska.

Teraz z toho vybrať lepší variant....
dnes som čírou náhodou natrafil na článok, čo ma naozaj potešil - trolejbusy v Linzi nekončia, viď http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2015/10/22/tramvaj-15t-beta

a čo ma pobavilo - na 24m voze budú len štvore dvere, asi nikdy nepočuli o o absolútnej potrebe piatich dverí na kĺbových vozidlách ? ? ?
Na zastávke Rajka, Autóbuszforduló na prístrešku som si všimol niečo neuveriteľné (na fotkách). Lenže linka 801 nie je zaradená v IDS BK... Je mi jasné, že to je neoficiálny papier a je dobré, že to tam je.

A to vážne tam majú Maďari nejaký IDS? To už tam nie je kilometrická tarifa či ako? A ten dopravca Drautal Urbanlink - to je nejaký vtip, však?
Milujem našu verejnú dopravu. Keď už nič iné, tak aspoň ona mi dokáže vyčariť úsmev na tvári. ? Na 801-ku nastúpila na poslednej zastávke v Rusovciach mladá (asi) slečna. Bez povšimnutia prešla okolo vodiča a postavila sa medzi 1. a 2. dvere.

Vodič [ako správny predavač] hovorí: "Prosím." Ona nereagovala. Tak zopakoval dôraznejšie: "Prosím!" Až potom prešla k nemu a kúpila si lístok do Rajky. ? Nechápem: To si myslela, že za to, že je mladá a pekná, že môže cestovať zadarmo?

A už dávno som sa nenasmial tak ako pri článku na ktorý som dal link v #213162 - navyše redaktor to vtipne okomentoval. ? Z mojich nedávnych zážitkov bolo skvelé to keď DPB neinformoval cestujúcich o zrušení zliav pre dôchodcov na linkách 801 a 901. V praxi to vyzeralo tak ako som opísal v #212294 a doplnil v #212299
Reply on: david1 #213232:
Treba ale povedat ze ak linka pride zo Spitalskej (ako tebou spominane 11 a 14), tak ten rozdiel je trochu iny ako ked pride z Obchodnej (lebo z Obchodnej musi dva krat prejst Namestie SNP ak sa ma tocit cez Safko - ak cez most, cez SNP ide raz). Skusal som to premerat cez Google Maps a vyslo mi to tak ze rozdiel cca 1,3 km na kolo (tunel+Jesenskeho 3,8 km, SNP+Safko 2,5 km).
Reply on: david1 #213232:
?
Pardon, pri čítaní #213229 mi v tvojej vete vypadlo slovko "bol," takže som myslel, že (z nejakého zvláštneho dôvodu) stále si zástancom L8 cez Tunel ? Preto tá moja následná reakcia
Reply on: AAA #213231:
Preto som nad tou L8 uvazoval skor v opacnom smere ako dnes jazdi L1.
Reply on: Rubber38 #213230:
Veď píšem ,že L8 by bola rovnako nevyužitá ako L1 od Poštovej v celom okruhu.
Ešte za éry L11,14 vozili minimum v úseku N.Ľ.Štúra - Šafko no ten okruh je podstatne kratší.
Reply on: 810zssk #213226:
Nový most - Ružinov rieši v rovnakom smere L 50.
Reply on: david1 #213229:
A ako o čo viac myslíš, že bude využitá tá 8, než je dnes 1? Akože z nábrežia sa viac ľudí bude chcieť dostať do Ružinova priamou električkou cez Obchodnú, než napr. L50, či 4+9? To sa už fakt vyrovná počtu ľudí cestujúcich spod Mosta SNP/Jesenského na HlSt a výdatne "zapĺňajúcich" dnešnú L1

Pre mňa osobne je to takmer rovnako zbytočný "kolotoč," ako cez Nám. Ľ. Štúra, akurát 2x dlhší
Reply on: Rubber38 #213225:
To nie sú balíky to je prázdny voz každé kolo.
Ja som bol tiež zástancom osmičky cez tunel no čo tam predvádza L1 je fakt iba mrhanie vozokm. Tá ide prázdna od Poštovej a napĺňa sa trochu na Jesenského niečo na SNP záleží podľa prekladu s X 13 a najviac na Obchodnej.
Reply on: sofiasofia #213227:
JEDINES O ZAPNUTY MCAPSLOCKOM
AKOS I KUPIT ELEKTRICENKU CEZ NET
Reply on: Rubber38 #213225:
Baliky mozno nie, ale ked uz tie km platit, tak urcite ma vacsi zmysel spojenie pod most + spojenie Jesenskeho-Ruzinov, nez ten kolotoc co je navrhnuty teraz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement